Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Inte för att jag väntar mig någon hög moralisk nivå men det där var ju helt sjukt.
Det var fegt, oärligt och taskigt. Klart att vinnaren verkligen ville ha den där pussen.
Jag tycker att det säger något om henne, att hon lovade och fegade ur. Hm.
Ännu festligare blir det att det här defakto är allmänkvinnligt beteende (obs inte alla kvinner) ifall hon befinner sig över medel och snubben är under medel så får han sämre behandling eftersom kvinnor är hypergama & alltid strävar efter att byta upp sig om det går, mens män enbart byter upp sig efter att dom blir gamla & skalliga & kvinnan tangerat klimakterium
Du kan ju titta på senaste avsnittet av Svenskas Nyheter som bekräftar att det finns gediget forskningsunderlag på hur snygga människor får bättre behandling,
vad får då fulare människor tro? då Elins "Self worth" är investeringen, och 2 karlar har fått samma behandling nu, hade Axel varit fagrare hade han kommit undan med sin kommentar nästa lika enkelt som denna man
https://www.newsweek.com/luigi-mangione-online-sex-symbol-1998794
Elin förstår nog (inte) efter detta att hon inte är bättre än andra kvinnor på att undvika att göra skillnad på attraktiva och oattraktiva killar som hon bestämt sig för att hon var alternativt vill trolla tittarna som hämnd på tv4¨som tjatat så länge på hennes medverkan.
Hon ska dock ha guldstjärna i boken för att hon hånglade med Rasmus för syns skull,
enda hon kan göra nu är att på skämt också välja Rasmus

i slutvalet framför Lukas för att dämpa fallhöjden efter fadäserna, men det kommer hon inte göra för hon vill vara ärlig mot sina känslor, och det gör hon rätt i! tycker jag så länge det inte är jag

som blir drabbad av hennes känslor negativt ute på köttmarknaden
Lukas har fått väldig få dejter & egentid med henne, kan det möjligen kanske eventuellt finnas en korrelation med hennes uppfattning om att "han e lugn!" & inte behöver testas på samma sätt som fulare pojkar?