2025-11-28, 17:59
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Hittar heller inget om det i mitt brittiska medium bara att Arteta uttalat sig positivt om Liverpools intresse.

Han försöker ragebaita så hårt, konstigt att han inte fick in Arsenal i det hela.

Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Inte skulle väl han..

Tror inte Slot kommer få sparken men om det skulle hända så finns det enligt mig ett solklart alternativ i Iraola.

Hoppas inte, vore skoj om de ''roliga'' klubbarna kunde få behålla sina tränare när dom visar att de kan spela bra fotboll
Citera
2025-11-28, 20:41
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Tror inte Slot kommer få sparken men om det skulle hända så finns det enligt mig ett solklart alternativ i Iraola.
Det skrivs mycket strunt, men låt oss säga att Liverpool förlorar kommande 3 matcher (West Ham, Sunderland & Leeds). Vilket om vi är ärliga, definitivt kan hända. Kommer tålamodet hos styrelsen räcka då? Det är visserligen inte heller omöjligt att Liverpool vinner dessa matcher, men då måste prestationerna förbättras. Då sitter han nog tryggt ett tag till. Det förstnämnda känns dock troligare. Kalla mig pessimist om ni vill. Är väl inte konstigt i nuläget. Blir kanske blandade resultat.

De största frågetecknen just nu är Slots ovilja att göra förändringar. Chiesa kämpar, och presterar högre än genomsnittet men får sällan chansen. Hur Gomez, Endo & Ramsey skulle prestera om de fick chansen är det ingen som vet. Men många vill se dem få chansen. Kan det bli mycket sämre?
Citera
2025-11-28, 20:42
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Nästa nio matcher kommer United INTE möta ett lag från the big six. Hur många poäng tar man?

Crystal Palace, West Ham, Wolves, Bournemouth, Aston Villa, Newcastle, Wolves, Leeds, Burnley.

Nu är jag ju inte bäst på att spå matcher men känns som man i alla fall ska vinna mot Wolves, Leeds och Burnley. West Ham har väl sett lite bättre ut på senare så räknar med att dom kan bjuda upp på dans.
Citera
2025-11-28, 20:44
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Det skrivs mycket strunt, men låt oss säga att Liverpool förlorar kommande 3 matcher (West Ham, Sunderland & Leeds). Vilket om vi är ärliga, definitivt kan hända. Kommer tålamodet hos styrelsen räcka då? Det är visserligen inte heller omöjligt att Liverpool vinner dessa matcher, men då måste prestationerna förbättras. Då sitter han nog tryggt ett tag till. Det förstnämnda känns dock troligare. Kalla mig pessimist om ni vill. Är väl inte konstigt i nuläget. Blir kanske blandade resultat.

De största frågetecknen just nu är Slots ovilja att göra förändringar. Chiesa kämpar, och presterar högre än genomsnittet men får sällan chansen. Hur Gomez, Endo & Ramsey skulle prestera om de fick chansen är det ingen som vet. Men många vill se dem få chansen. Kan det bli mycket sämre?

Går det åt helvete på Söndag borde man börja leta efter någon ny. Tycker jag då som motståndar fan.
Citera
2025-11-28, 22:33
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Men det har skrivits mycket om Luis Enrique i dag och i går. Tänker inte länka eftersom det finns för många hemsidor att välja i mellan. Hittade dock inget brittiskt medium som snackar om Postecogliou, ljuger du nu igen?
Luis Enrique har väl uttalat att han ej har några ambitioner att bli manager i EPL? Och Liverpool kan knappast matcha den lönenivån som han har i Paris.

Citat:
Inte skulle väl han..

Var / när har jag liksom ljugit?

Annars så håller jag med i att Slott kommer troligen ej att få sparken, därför jag skrev om.
Citera
2025-11-29, 03:03
Medlem
Kalsongsystemets avatar
För att vara rättvis mot Generalen så hittar man faktiskt artiklar där de nyligen länkas samman ifall man googlar på Liverpool + Ange Postecoglou. Pålitligheten hos källorna kan jag däremot inte uttala mig om.
Citera
2025-11-29, 03:09
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Du var så säker på att ni skulle vinna, därför jag undrade. Förlåt ska försöka höja nivån, men du brukade hetsa en hel del förr också.

Jag sa aldrig att jag var säker jag sa att vi har en chans.

Japp helt korrekt men jag orkar inte hålla på och hetsa längre. Speciellt inte när generalen får tramsa år ut och år in utan någon åtgärd.
Citera
2025-11-29, 03:13
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Inte skulle väl han..

haha tack för skrattet ❤️
Citera
2025-11-29, 07:10
Medlem
Jättesvårt att spå matcher i Premier League, då även mittenlagen och ibland lagen på nedre halvan vinner mot topplagen! Bournemouth, Palace, Villa och Newcastle är lag som när de har en bra dag kan göra det riktigt svårt även mot de bästa lagen. Jag skulle inte anse United som favorit mot de fyra lagen.
Citat:
Nästa nio matcher kommer United INTE möta ett lag från the big six. Hur många poäng tar man?

Crystal Palace, West Ham, Wolves, Bournemouth, Aston Villa, Newcastle, Wolves, Leeds, Burnley.

Nu är jag ju inte bäst på att spå matcher men känns som man i alla fall ska vinna mot Wolves, Leeds och Burnley. West Ham har väl sett lite bättre ut på senare så räknar med att dom kan bjuda upp på dans.
Citera
2025-11-29, 10:29
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Luis Enrique har väl uttalat att han ej har några ambitioner att bli manager i EPL? Och Liverpool kan knappast matcha den lönenivån som han har i Paris.

Var / när har jag liksom ljugit?

Annars så håller jag med i att Slott kommer troligen ej att få sparken, därför jag skrev om.

Citat:
Their report includes quotes from Enrique in 2023, when he said: “I follow above all the Premier [League] because I would like to go to England to work.”

Citera
2025-11-29, 11:35
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Isak och Wirtz borde bli utlånade i vinter tills dom ser bättre ut.
Citera
2025-11-29, 12:47
Moderator
zanteras avatar
Citat:

Crystal Palace - 0 poäng
West Ham - 3 poäng
Wolves - 3 poäng
Bournemouth - 1 poäng
Aston Villa - 0 poäng
Newcastle - 1 poäng
Wolves - 3 poäng
Leeds - 3 poäng
Burnley - 1 poäng

Något sånt kanske? Känns lite för optimistiskt dock, kan lika gärna se någon av 3 poängarna bli en 1 poängare eller 0 poängare. Med tanke på att man torskade mot ett 10-manna Everton hemma senast så känns allt möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in