2026-01-25, 19:39
Medlem
OlavDJohns avatar
Är City förbi om 3 omgångar?!
Citera
2026-01-25, 20:00
Medlem
Det blir lite tätare och mer dramatiskt i toppen av ligan.
Citera
2026-01-25, 20:18
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlavDJohn
Är City förbi om 3 omgångar?!

Mjae njae. Ingen skulle bli förvånad när man förlorar mot Tottenham nästa helg. Sedan Liverpool där det kan bli cirkus. Och kryss mot Fulham
Citera
2026-01-25, 21:07
Medlem
Beaver14s avatar
Det finns som sagt inga lätta matcher men för i helvete...
Såg inte matchen då jag hade viktigare saker för mig och tur var nog det. Arsenal gör verkligen allt för att inte avgöra denna liga...suck.
Citera
2026-01-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag begriper inte varför Frank får fortsatt förtroende av styrelsen när vi ligger 8 poäng från nedflyttning med 15 omgångar kvar… detta kan sluta riktigt jävla illa!
Det är helt jävla sinnessjukt. Känns som att han även har tappat omklädningsrummet. Det är åtminstone det intrycket jag får. Inget förvånar längre, säga vad man vill men det är sällan tråkigt att supporta denna klubb

Inblandning i nedflyttningsstriden är nästan redan ett faktum, efter Nottingham’s seger idag och West Ham’s pågående pånyttfödelse. Vinner Leeds imorgon ser det plötsligt väldigt oroväckande ut.
Citera
2026-01-25, 21:13
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Det är helt jävla sinnessjukt. Känns som att han även har tappat omklädningsrummet. Det är åtminstone det intrycket jag får. Inget förvånar längre, säga vad man vill men det är sällan tråkigt att supporta denna klubb

Inblandning i nedflyttningsstriden är nästan redan ett faktum, efter Nottingham’s seger idag och West Ham’s pågående pånyttfödelse. Vinner Leeds imorgon ser det plötsligt väldigt oroväckande ut.

Ja Fyfan som jag skrev tidigare tänk se Arsenal lyfta bucklan medans vi ska spela i Championship nästa säsong man kräks av tanken.

Helt sjukt att man sparkade Ange efter Europa League segern…..
Citera
2026-01-25, 21:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Det blev en jäkligt onödig förlust på AFC i dag. Hade vi vunnit den här matchen mot Man Utd (som vi borde ha gjort), så hade det gett killarna en rejäl boost. Men om man släpper in flera billiga skitmål mot ett såpass mediokert lag som Man Utd, så förtjänar vi inte 3p.

Gissar att Carrick blir MUs Solksjaer 2.0, de kommer helt säkert att ge han ett 5-årskontrakt e.l till sommaren.
Citera
2026-01-25, 22:06
Medlem
Patrik2108s avatar
Har Arsenal vunnit några toppmöten i årets PL? Känns som de bara vinner mot Brentford och Fulham och liknande. Jag vet att det är viktigt att vinna de mötena , att ha en hög lägsta nivå, men Arsenal har inte övertygat i toppmöten.
Citera
2026-01-25, 22:14
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Har Arsenal vunnit några toppmöten i årets PL? Känns som de bara vinner mot Brentford och Fulham och liknande. Jag vet att det är viktigt att vinna de mötena , att ha en hög lägsta nivå, men Arsenal har inte övertygat i toppmöten.

Vad menar du med toppmöte?
Lag som ligger i topp eller lag som klassas som storlag?
Brentford och Fulham är ju topplag typ. 😀
Citera
2026-01-25, 22:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Nu så vet ju inte ju vad du vilken standard du har på ett "topplag". Men Arsenal har vunnit bl.a över Man United, Newcastle & Aston Villa denna säsong.

Dessutom så borde, skulle vi ha vunnit kvällens match mot MU.

Men men, vi kommer starkt tillbaka. Även om jag just nu sitter och tröstar mig själv med en god cognac och Jimmy Buffet: https://www.youtube.com/watch?v=mrF4nF8VUb4
Citera
2026-01-25, 22:48
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nu så vet ju inte ju vad du vilken standard du har på ett "topplag". Men Arsenal har vunnit bl.a över Man United, Newcastle & Aston Villa denna säsong.

Dessutom så borde, skulle vi ha vunnit kvällens match mot MU.

Men men, vi kommer starkt tillbaka. Även om jag just nu sitter och tröstar mig själv med en god cognac och Jimmy Buffet: https://www.youtube.com/watch?v=mrF4nF8VUb4

Men det gjorde ni inte, så varför fortsätter du dra upp det?
Citera
2026-01-25, 22:51
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Vad menar du med toppmöte?
Lag som ligger i topp eller lag som klassas som storlag?
Brentford och Fulham är ju topplag typ. 😀
Jag tänker topplag som att de ligger högt och förväntas ligga där. Så när Arsenal vann första mötet mot ManU så vann de inte ett toppmöte men i dag förlorade de ett toppmöte. Lite surt för Arsenal men så tänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in