2025-11-27, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Precis detta. Berätta dina problem -sköterskan ställer följdfrågor -du svarar. Förstår verkligen inte hennes behov av att hitta på scenarion vad hon ska svara på olika saker. Säg som det är bara?
Hon har kanske social ångest som gör att hon övertänker, speciellt med tanke på att hon la till efter samtalet att hon inte skämde ut sig. Sådana tankar är vanliga vid social ångest.
Citera
2025-11-27, 18:34
Medlem
Hon har social ångest, det är det som är hennes problem.
Citera
2025-11-27, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Känns som att det är lite mer som inte står rätt till. Tror också på IF, har trott det rätt länge nu precis som flera andra i den här tråden.
Nej hon har nog inte IF… däremot har ofta personer med NPF-problematik problem med ångest osv så det kan ju röra sig om det om man nu ska spekulera kring diagnoser vilket jag inte vill fortsätta göra.
Citera
2025-11-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Nytt inlägg!
Hur lång tid har de tagit att spela in och redigera egentligen? Kan de ens räkna som att jobba?

Det räknas nog absolut som att jobba, men vad kan det ta… kanske 1 timme totalt generellt. Men oklart hur lång tid Hanna behöver
Citera
2025-11-27, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Tror inte jag skrev det heller faktiskt, att jag skulle vara bättre ? Varför skulle jag?
Jag skrev att jag har slutat diskutera så mycket här, följer tråden mera passivt och det är underhållning att göra det. Sen är det ju bara ett faktum att det pratas mera om denna tråd och alla fåniga diskussioner än vad det pratas om H 😅. Dom flesta väljer att följa dom man vill följa och låter bli att följa dom ”värdelösa”, det är ett smart tips. Men att jag skulle vara bättre, nej det har jag inte sagt 😏

Okej fair enough, den här tråden är omogen, konstig och vi som diskuterar patetiska. Undrar då bara var det lämnar dig? Du tycker inte man ska följa någon man inte tycker om, samtidigt följer du (dina egna ord) en tråd du inte tycker om. Förstår du själv likheten?
Citera
2025-11-27, 19:45
Medlem
Tyckte håret blev bra. Faktiskt sugen på att köpa den, även om jag också kommer vara livrädd för den 😅 den verkade ju enkel att använda ändå.
Citera
2025-11-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Tyckte håret blev bra. Faktiskt sugen på att köpa den, även om jag också kommer vara livrädd för den 😅 den verkade ju enkel att använda ändå.

Ett tips är då att läsa bruksanvisningen, för de gjorde inte Hanna ser de ut som i hennes kommentarsfält 😂.
Citera
2025-11-27, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Ett tips är då att läsa bruksanvisningen, för de gjorde inte Hanna ser de ut som i hennes kommentarsfält 😂.

Haha, ska göra det 😆
Citera
2025-11-27, 20:47
Medlem
Framgick det varför hon uppsökte vård i förmiddags?
Citera
2025-11-27, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Alltså. Hur kan man söka vård så ofta och för så mycket att man glömmer bort för vad när de väl ringer upp? Och tycka det är humor att tala om sig själv i tredje person?
Och tro någon är intresserad av detta.
Och hur kan man anse att detta är att "jobba" medans barnet är på förskolan?

Jag har sagt det förut och står för det varje sekund- denna kvinna är svagbegåvad/har en IF på riktigt. Det förklarar ju alla hennes sociala svårigheter/brist på vänner/kognitiva underförmågor etc.

När man tror att galenskapen inte kan bli värre så visar det sig att det kan det visst bli.
Vem blir influerad av detta hysteriska nyttjande av vården egentligen?
Hennes konto handlar uteslutande om det nu och dåliga samarbeten/adlinks.

Inte så konstigt att det pratas om henne i SS.
Citera
2025-11-27, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Framgick det varför hon uppsökte vård i förmiddags?

Ser inte ut så.
Kanske är det för att göra folk nyfikna och öka trafiken till hennes konto, vet inte varför hon gör så här gång på gång.
Citera
2025-11-27, 21:32
Medlem
Vi har inte fått se något mer om nya bilen iheller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in