Citat:
Ursprungligen postat av
FruKrokodil
Alltså. Hur kan man söka vård så ofta och för så mycket att man glömmer bort för vad när de väl ringer upp? Och tycka det är humor att tala om sig själv i tredje person?
Och tro någon är intresserad av detta.
Och hur kan man anse att detta är att "jobba" medans barnet är på förskolan?
Jag har sagt det förut och står för det varje sekund- denna kvinna är svagbegåvad/har en IF på riktigt. Det förklarar ju alla hennes sociala svårigheter/brist på vänner/kognitiva underförmågor etc.
När man tror att galenskapen inte kan bli värre så visar det sig att det kan det visst bli.
Vem blir influerad av detta hysteriska nyttjande av vården egentligen?
Hennes konto handlar uteslutande om det nu och dåliga samarbeten/adlinks.
Inte så konstigt att det pratas om henne i SS.