2025-11-26, 19:44
  #27817
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Nej och det är irriterande! Detskulle ju för *** ner

Men sluta trejda någon gång då!

Nu kanske du snart blir tvungen att köpa in dig för ett högre pris än du sålde för med förlust.

Du (och definitivt inte förståsigpåarna på youtube, och egentligen ingen annan heller) vet inte hur priset kommer att röra sig framledes.


__________________
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-11-26 kl. 19:49.
Citera
2025-11-26, 20:03
  #27818
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Ordentlig puff upp precis, någon som vet varför?
En stuts uppåt, efter att ha varit översåld en tid.

Massa shorts som stängs på bla Bitfinex. https://pbs.twimg.com/media/G6s5_lEa0AY-9zg?format=jpg&name=medium
Kan förhoppningsvis trigga fler shorts att squezas. Men inget betyder så mycket innan vi gör en ny högre hösta ovanför $107k
Citera
2025-11-26, 20:55
  #27819
Avslutad
12% uppgång från botten i en bear market är inte ovanligt va?
Citera
2025-11-26, 21:00
  #27820
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Men sluta trejda någon gång då!

Nu kanske du snart blir tvungen att köpa in dig för ett högre pris än du sålde för med förlust.

Du (och definitivt inte förståsigpåarna på youtube, och egentligen ingen annan heller) vet inte hur priset kommer att röra sig framledes.



Har tjänat på det i längden. ( På tur ) Men köper jag in nästa gång så stänger jag av i 3-5 år. Och återkommer då. Oavsett om det gått upp eller ner.
Citera
2025-11-26, 21:22
  #27821
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Nej och det är irriterande! Detskulle ju för *** ner

Som jag skrivit flera ggr tidigare så kanske vi inte går lägre än 85K. Kan bli en kort björn.
Citera
2025-11-26, 21:42
  #27822
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Har tjänat på det i längden. ( På tur ) Men köper jag in nästa gång så stänger jag av i 3-5 år. Och återkommer då. Oavsett om det gått upp eller ner.

Det var lättare att läsa av de stora rörelserna tidigare. Mycket är annorlunda i denna cykel.
Citera
2025-11-26, 21:43
  #27823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Som jag skrivit flera ggr tidigare så kanske vi inte går lägre än 85K. Kan bli en kort björn.

Jag börjar undra vad du menar med björnmarknad, om den kan vara i blott någon vecka. Kan väl snarare kallas en dipp eller dylikt?
Citera
2025-11-26, 22:08
  #27824
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Du frågade precis vad det är, men nu är du expert alltså?

Mer expert än världens 5e största ekonomi som precis investerat $10M i bitcoin, att placera i deras strategiska bitcoin reserv.

Din strategiska kebab reserv ter sig onekligen tämligen löjlig i jämförelse.
Det är inte ”ekonomin” som har investerat i något. Storleken på den är faktiskt irrelevant i det här fallet.

Det som har hänt är att en handfull korrupta politiker vill sko sig själva genom att ”investera” skattemedel i ett försök att höja priset på saker som de och deras kompisar råkar äga privat.
Citera
2025-11-27, 09:50
  #27825
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Som jag skrivit flera ggr tidigare så kanske vi inte går lägre än 85K. Kan bli en kort björn.

Tycker fortfarande det luktar dead cat bounce/bull trap.
Citera
2025-11-27, 10:28
  #27826
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Tycker fortfarande det luktar dead cat bounce/bull trap.

Instämmer. Uppgången är inte övertygande. Och vi är i björnmarknad.
Citera
2025-11-27, 10:59
  #27827
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Tycker fortfarande det luktar dead cat bounce/bull trap.


Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Instämmer. Uppgången är inte övertygande. Och vi är i björnmarknad.


Tror ni har fel, men hoppas ni har rätt
Citera
2025-11-27, 11:03
  #27828
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Tror ni har fel, men hoppas ni har rätt

Hur agerar du utifrån din position? Köper pumpen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in