Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-20, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Haha, fick mig ett skratt Finns pulver i olika hårfärger som kan sprayas på hårbotten för en illusion av tjockare hår.
Kan man välja hårfärg fritt !
Citera
2025-11-20, 16:28
Medlem
Silverräven verkar intresserad av fler barn och tror nog han har supersimmare, frågar sina brevskrivare om barn med en viss glimt i ögat.
Citera
2025-11-20, 16:29
Medlem
Citat:
Silverräven verkar intresserad av fler barn och tror nog han har supersimmare, frågar sina brevskrivare om barn med en viss glimt i ögat.
Han har väl vuxna barn?
Citera
2025-11-20, 16:33
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Han har väl vuxna barn?

En son på 9 år.
Citera
2025-11-20, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
En son på 9 år.
Knappast vuxen då
Med andra ord. Undrar var jag fick det ifrån
Citera
2025-11-20, 16:35
Medlem
Citat:
Kan man välja hårfärg fritt !
Nä, det är väl naturliga hårfärger, man väljer det som är närmast ens egen färg så det smälter in med hårbotten.
Citera
2025-11-20, 16:37
Medlem
Citat:
Nä, det är väl naturliga hårfärger, man väljer det som är närmast ens egen färg så det smälter in med hårbotten.
Tråkigt! Jag hade valt grönt
Citera
2025-11-20, 16:52
Medlem
Citat:
Tråkigt! Jag hade valt grönt
Tänkte tro det eller ej på grönt när jag skrev svaret! Finns nog säkert det också, bara inte som diskret hårtjockare.
Citera
2025-11-20, 17:10
Medlem
Citat:
Äääh. Det gör han för att markera sin maskulinitet. Han kanske tror att han vill ha barn. Men några vaknätter, och ja…håret vitnar. Hans -troligen - utvalda har det spröda utseende som lätt blir slitet.
Nu är jag onödigt elak. Får ägna mig åt annat i stället för att hänga här och vara destruktiv
Citera
2025-11-20, 17:57
Medlem
[quote=Tobiasbillstrom|93538185]
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66

Jag tycker att hon är vacker och lik Jennie silverhielm

Ja hon är jättefin. Har läst många fina kommentarer om henne här från killarna
Citera
2025-11-20, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Äääh. Det gör han för att markera sin maskulinitet. Han kanske tror att han vill ha barn. Men några vaknätter, och ja…håret vitnar. Hans -troligen - utvalda har det spröda utseende som lätt blir slitet.
Nu är jag onödigt elak. Får ägna mig åt annat i stället för att hänga här och vara destruktiv

Nä då hade han valt yngre tjejer
Citera
2025-11-20, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Ligger nog mycket i att han vill framstå viril men troligen glömt småbarnsårens vedermödor.
Elak och destruktiv? Krass och klarsynt skulle jag säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in