2025-11-26, 18:35
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
är väl bara ett monster som kan ljuga om att ha blivit torterad, utsatt för stämplingar, att brorsan hotat mot små barn och att bästa vännens fru blivit våldtäktagen?
När har Jokke påstått att Lisen(?) blivit våldtagen?
Citera
2025-11-26, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du behöver skaffa dig ett liv utanför dessa personer du hatar. Gå en runda i skogen och krama ett träd.
Du är helt rabiat i din dumhet.

Du har inte rätt att ifrågasätta ett barn. Du ska definitivt hålla dig borta från barn.

Du är inte den som bestämmer vad som är lögn. Du vet inte vad sanning är för något.

Jag VET att DU ljuger. DU vet att JAG vet att DU ljuger. Skäms du inte?

Herregud, du lägger dig i för mycket.
Men fortsätt för all del med dina lögner och påhitt din trollpacka.

Barnet Jocke är 40 år, och ljuger som en häst travar. Socpapperna växer till antal för varje år som går. Det är dags att allt skit tar slut nu. Jocke kan inte kräva att människor han hjälpt någon gång skall stå i livstids tacksamhetsskuld till honom. Inte heller kan han fortsätta att dreva mot folk som han själv anser gjort honom en oförrätt. Han borde axla att han är en medåldersman som skall skita i det som varit, släppa helt enkelt, och gå vidare. Om inte för sin egen skull så för barnens. Det är fan skadligt för ungarna att ha en så värdelös farsa
Citera
2025-11-26, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Varför var Anjo på plats? Att stötta Julia är en uppenbar lögn med tanke på hur han har behandlat henne under dramat. Hon har hjälpt Chrippa att göra ekobrott och vad är det att stötta? Anjo och Jocke struntar fullständigt i hur det går för Julia i rätten och det hoppas och tror jag att hon är smart nog att förstå hon också.

Får känslan att Anjo och Jocke har styrt Julia i hur hon ska tackla BGB också. Synd att Anjo inte visade upp hela deras konversation när BGB hörde av sig 18/11. Gissar att dom är livrädda att hon ska prata ut och visa prints och på så sätt bidra till att Jockes och Anjos herravälde över hat och uthängningar på nätet blir hotat.

Tipsar alla att läsa/lyssna på Jockes bok Monster innan dokumentären visas. Det är en mycket sjuk man vi har att göra med. Med tanke på hans beteende senaste åren står det klart att han inte förändrats alls förutom att han kanske inte är lika intresserad av att supa och knulla småtjejer längre.

Men vad vet du om vad de pratar om bakom stängda dörrar? Det har ju löst deras bråk. De gjorde de ju innan dokumentären ens blev en större grej.
Julia har varit med på länk innan och det är väl fint att Anjo kan ställa upp som stöd när Jocke inte kunde vara det för han ska vittna.

Jocke hjälpte väl Julia att få en bra advokat så vad menar du med att han skiter i det? Du verkar veta mycket om konversationen mellan Anjo och BGB så visa upp de själv då
Citera
2025-11-26, 19:53
Medlem
Idag var jag med om något som många andra redan vittnat om. Jag skrev en lätt kritisk fråga till Jocke på Instagram DM – och fick svar inom ett par minuter. Efter det följde romaner av text. Jag hann knappt med själv. De sista meddelanden har jag inte ens öppnat.

Jag är en vanlig icke-känd människa.
Citera
2025-11-26, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Barnet Jocke är 40 år, och ljuger som en häst travar. Socpapperna växer till antal för varje år som går. Det är dags att allt skit tar slut nu. Jocke kan inte kräva att människor han hjälpt någon gång skall stå i livstids tacksamhetsskuld till honom. Inte heller kan han fortsätta att dreva mot folk som han själv anser gjort honom en oförrätt. Han borde axla att han är en medåldersman som skall skita i det som varit, släppa helt enkelt, och gå vidare. Om inte för sin egen skull så för barnens. Det är fan skadligt för ungarna att ha en så värdelös farsa

Jag tror att det kommer komma fram saker om jocke som kommer få folk att vända på deras sätt att se på honom. Jag personligen tror inte på vad jocke säger det är något med honom som känns lurt. Och jag tror att det finns saker som jocke ljugit om. Och förr eller senare kommer det komma fram. Hela den här karusellen mellan jocke,chrippa och anjo är bara för barnsligt.
Citera
2025-11-26, 23:45
Bannlyst
Lunabell fyllde 7 år i veckan, tidigare har de ju alltid hängt ut barnen när de fyllt år, men inte nu

Såg på någons insta från huset, det lilla man såg var det inga andra barn där

Börjar nästan tro allt mer på barnen får bara vara med andra barn när de är i skolan, eller vara hemma hos andra barn, men absolut inte leka med barn hos sina rika kända föräldrar
Citera
2025-11-26, 23:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Bo-Göran 6 guldspadar Bodin påverkas inte av någon som Jocke, eller Anjo. Hört att Jocke gör som han brukar - spammar i text och samtal
Pinsamt värre!

Han har nog ett jävla stresspåslag nu för vad dokumentären kommer visa. Karma is incoming
Citera
2025-11-27, 00:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du behöver skaffa dig ett liv utanför dessa personer du hatar. Gå en runda i skogen och krama ett träd.
Du är helt rabiat i din dumhet.

Du har inte rätt att ifrågasätta ett barn. Du ska definitivt hålla dig borta från barn.

Du är inte den som bestämmer vad som är lögn. Du vet inte vad sanning är för något.

Jag VET att DU ljuger. DU vet att JAG vet att DU ljuger. Skäms du inte?

Herregud, du lägger dig i för mycket.
Men fortsätt för all del med dina lögner och påhitt din trollpacka.
För varje inlägg jag skriver, har du skrivit 10, för varje timme jag lägger på Flashback, har du lagt 20. Every accusation is a confession.

Ingen annan än jag bestämmer inte vilka personer jag hatar. Du har fått för dig att jag hatar Jocke, men det är inbillning från din sida för att du har en obefintlig förmåga att förstå att Joakim Lundell behöver stå ut med att nån kritiserar honom för att han beter sig som, trumvirvel, ett monster.

Jag ”kritiserar” inte hans utseende, hans plastikoperationer, fillers och botoxberoende, klädstil, längd, hur ”sena i utvecklingen” hans barn är, tillskriver honom diagnoser och gör mig rolig över dom och sånt vidrigt som du och dina favoriter gör i trådarna om Linnea och Chrippa. Jag kritiserar hans drev, lögner, fokusförflyttningar och illasinnade handlingar.

Jag ifrågasätter inte ett barn, jag ifrågasätter att en vuxen trebarnsfar ljuger om vad han var med om som barn, för Jocke har inte varit med om det han säger. Hans (senaste) version av sin barndom är bluff.

Every accusation is a confession. Jag är en bättre förebild för mina barn än du eller nån annan i sekten är för nåt enda barn och that’s it mannen. Jag har heder och moral och är förmögen att ta hand om och uppfostra mina barn till omtänksamma och fungerande vuxna som kommer kunna tänka själva och sätta gränser. Ni mobbar, förtalar, ljuger, är dumma och vill folk illa - och det är så era och andras barn som lyssnar på er kommer att bli.

Every accusation is a confession. Du lägger dig i för mycket och ska sluta lägga dig i mina och Jockes angelägenheter.

Du är så långt ute och cyklar att du inte ens lyckas träffa rätt på nåt som är 50/50, dumma dumma lilla loppa.
Senast redigerad av Pallal 2025-11-27 kl. 00:52.
Citera
2025-11-27, 01:15
Medlem
Citat:
För varje inlägg jag skriver, har du skrivit 10, för varje timme jag lägger på Flashback, har du lagt 20. Every accusation is a confession.

Ingen annan än jag bestämmer inte vilka personer jag hatar. Du har fått för dig att jag hatar Jocke, men det är inbillning från din sida för att du har en obefintlig förmåga att förstå att Joakim Lundell behöver stå ut med att nån kritiserar honom för att han beter sig som, trumvirvel, ett monster.

Jag ”kritiserar” inte hans utseende, hans plastikoperationer, fillers och botoxberoende, klädstil, längd, hur ”sena i utvecklingen” hans barn är, tillskriver honom diagnoser och gör mig rolig över dom och sånt vidrigt som du och dina favoriter gör i trådarna om Linnea och Chrippa. Jag kritiserar hans drev, lögner, fokusförflyttningar och illasinnade handlingar.

Jag ifrågasätter inte ett barn, jag ifrågasätter att en vuxen trebarnsfar ljuger om vad han var med om som barn, för Jocke har inte varit med om det han säger. Hans (senaste) version av sin barndom är bluff.

Every accusation is a confession. Jag är en bättre förebild för mina barn än du eller nån annan i sekten är för nåt enda barn och that’s it mannen. Jag har heder och moral och är förmögen att ta hand om och uppfostra mina barn till omtänksamma och fungerande vuxna som kommer kunna tänka själva och sätta gränser. Ni mobbar, förtalar, ljuger, är dumma och vill folk illa - och det är så era och andras barn som lyssnar på er kommer att bli.

Every accusation is a confession. Du lägger dig i för mycket och ska sluta lägga dig i mina och Jockes angelägenheter.

Du är så långt ute och cyklar att du inte ens lyckas träffa rätt på nåt som är 50/50, dumma dumma lilla loppa.

Det är nästan fascinerande hur du skriver med total tvärsäkerhet om Joakims barndom. Som om du satt med alla journaler, alla utredningar och alla beslut från socialtjänsten, BUP, handlingar och polisanmälningar framför dig.
Så jag måste fråga:

Vad exakt baserar du detta på?
Egen fantasi, eller sitter du med officiella dokument du inte borde ha tillgång till?

För att kunna påstå att någon ”inte varit med om det han säger” krävs mer än känslor, spekulationer och Flashback-sås. Det krävs belägg.
Och eftersom det faktiskt finns stämplade, daterade dokument och myndighetsbeslut från hans barndom som styrker det han själv berättat så blir det rätt svårt för dig att argumentera mot det med… ja, ingenting.

Du skriver också att du ”kritiserar” och inte hatar, men när du går på person, utseende, familj, historia och livstrauman så låter det ganska mycket som hat, bara förpackat i självrättfärdighet.

Dessutom undrar jag hur du får det att gå ihop att du ”inte lägger dig i hans utseende eller barn”
men i samma text lägger dig i både hans utseende, barn, diagnoser, barndom, livsval och privata angelägenheter?
Det är en akrobatisk övning i dubbelmoral som borde få medalj.

Och lilla detaljen du skriver om igen
”Every accusation is a confession”
Om det nu är sant, vad exakt är det du råkar bekänna här, eftersom hela ditt inlägg är en lång rad anklagelser?
Frågar åt en vän.

Att kalla folk för ”loppor” är väl ungefär den nivå man hamnar på när argumenten tagit slut och självsäkerheten blivit större än källkritiken.
Men, om du nu ska gå runt och kalla andra för småkryp, se i alla fall till att inte bete dig själv som en sådan.
Citera
2025-11-27, 03:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nalawow
Det är nästan fascinerande hur du skriver med total tvärsäkerhet om Joakims barndom. Som om du satt med alla journaler, alla utredningar och alla beslut från socialtjänsten, BUP, handlingar och polisanmälningar framför dig.
Så jag måste fråga:

Vad exakt baserar du detta på?
Egen fantasi, eller sitter du med officiella dokument du inte borde ha tillgång till?

För att kunna påstå att någon ”inte varit med om det han säger” krävs mer än känslor, spekulationer och Flashback-sås. Det krävs belägg.

Och eftersom det faktiskt finns stämplade, daterade dokument och myndighetsbeslut från hans barndom som styrker det han själv berättat så blir det rätt svårt för dig att argumentera mot det med… ja, ingenting.
Jag verkar tvärsäker för att jag är tvärsäker och har fakta och belägg.

Vad menar du? Jag sitter med många officiella dokument om allt mellan himmel och jord som jag har lika stor rätt som dig att ha tillgång till.

Jag har läst hans journaler och andra papper och samtalat med Jocke om hans barndom och det han sagt har gått att kolla upp och det mesta av det har inte hänt.

Han säger emot sig själv och dokumenten varje gång han pratar offentligt om sin barndom och jag har fått in många tips och bevis jag inte kan tala om för dig.

En polisanmälan från Jocke inte är en garant för att ett brott ägt rum och det kommer du förstå efter att du sett sista delen i Hatet.
Citat:
Du skriver också att du ”kritiserar” och inte hatar, men när du går på person, utseende, familj, historia och livstrauman så låter det ganska mycket som hat, bara förpackat i självrättfärdighet.

Dessutom undrar jag hur du får det att gå ihop att du ”inte lägger dig i hans utseende eller barn”
men i samma text lägger dig i både hans utseende, barn, diagnoser, barndom, livsval och privata angelägenheter?
Det är en akrobatisk övning i dubbelmoral som borde få medalj.
Du har rätt i att jag skriver att jag kritiserar, men fel i resten.
Såhär skrev jag
Citat:

Jag har bara kritiserat att han fabricerat en historia och ett livstrauma. Hans fabricerade historia är en illasinnad handling mot sin familj, hans påhittade livstrauma och lögner satte igång och håller än idag igång ett drev mot familjen, ett drev som började 2016.
Citat:
Och lilla detaljen du skriver om igen
”Every accusation is a confession”
Om det nu är sant, vad exakt är det du råkar bekänna här, eftersom hela ditt inlägg är en lång rad anklagelser?
Frågar åt en vän.
Hälsa till din vän att every accusation is a confession är ett talessätt som bara tillämpbart bara på hycklare.
Citat:
Att kalla folk för ”loppor” är väl ungefär den nivå man hamnar på när argumenten tagit slut och självsäkerheten blivit större än källkritiken.
Men, om du nu ska gå runt och kalla andra för småkryp, se i alla fall till att inte bete dig själv som en sådan.
Nalawow, kritisera användaren jag svarade, jag svarade lilla loppa till en som tillskrev mig känslor, kallade mig lögnare och trollpacka.

Jag tog uttrycket din lilla loppa från Rask. Han använde det en gång istället för okvädningsord och jag tycker det är harmlöst så det använder jag mot små loppor som börjar ljuga och skriva fula ord i brist på argument.

Att du låtsas blir bestört över att nån blir kallad lilla loppa kan jag inte hjälpa dig med och det kommer jag aldrig be om ursäkt för, för det skadar ingen. Behöver du mot förmodan traumabehandling för det får du ta hjälp av nån annan.
Citera
2025-11-27, 05:31
Bannlyst
Varför går jockeboi idag in som sista vittne? Känns nästan som allt är redigerat

Nu har han ju kunnat observerat vad chrippa linnea thomas julia har sagt?

Och så klart ska jockeboi få all uppmärksamhet flytta fokus från chrippa till jockeboi

Så fungerar en narcissist
Citera
2025-11-27, 05:38
Bannlyst
ANJO har läckt skärmbild från deras gruppchatt där han skriver han vill avrätta bitchen dvs Linnea Lundström offentligt

Och under ser man jockeboi svara med KÖR PÅ

Varför blir det ingen reaktion på detta mot jockeboi, varför kommer han undan sånt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in