Citat:
Ursprungligen postat av
45Lokar
Vi gör inte samma tolkning av det som skrivs.
Fortfarande så har ingen penetration begåtts så som jag förstått det, vilket i mitt tycke då inte kan utgöra våldtäkt.
Som jag förstått det har hon bjudit med honom hem och inte som du påstår, tvärtom.
Detta till trots att han har tjatat om sex.
Han har även kladdat på henne och ändå bjuder hon honom till sängs.
Omdömeslöst eller planerande? Det kan man diskutera.
Hon fick iallafall mycket pengar och verkar inte jätteledsen i konversationen som skedde dagen efter.
Personligen kan jag tycka att en våldtäkt borde rendera i ett psykiskt sammanbrott.
Vi har inte tillgång till vare sig FUP eller dom. Men någon form av penetration måste det ha varit, iom. Att han döms för våldtäkt.
Jag har inte påstått något om vem som bjöd vem hem. Du blandar ihop mig med någon annan.
Tjatat om sex? Vart får du det ifrån? Det som stod i tidningen som citerade domen var att när hon bjöd med honom hem, sa att de
inte skulle ha sex. Låter mer som ett klargörande till sin vän sedan länge "du får sova över hos mig, men det blir inget sex, bara så det är klargjort". Vilket givetvis kan vara skönt att ha klargjort
innan övernattningen, så att inga missförstånd ska ske.
Men det sket han i att hon hade sagt. Väl där hemma, så började han ta sig friheter och trots
upprepade nej/sluta/bortfösande av hand. Så fortsatte han.
Snapchatkonversationen osar av rejäl
ilska från hennes sida. Hon verkar rejält förbannad över att han inte har hörsammat hennes
upprepade nej.