2025-11-25, 21:06
Medlem
gynandromorphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Ja de är likvärdiga vanligt grönt.
Effekten du får är samma.
Åh tack för svar! Har beställt lite buds från upgrade natural, och även en vape för jag var extremt nyfiken. Recension återkommer när grejerna kommit. Ahh är riktigt taggad om detta funkar bra!! Kanske lite uttjatats mendet är så så sjukt egentligen hur svårt det är att få lite ordentligt rusmedel här i Sverige om man inte vill supa. Jag hoppas på en ljusare morgondag…
Citera
2025-11-25, 21:58
Avslutad
Någon som vet vilka THC-A produkter som inte syns på pissprov?

Minns att isolatet inte synts på prov rökt rätt mycket av isolatet. Från ST och igloo, dock sist syntes det på prov från smoketower så de kanske bytte leverantör?

Nåväl, tack på förhud.
Citera
2025-11-25, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionFromZion
Någon som testat kushys mac1 badder?
Är kladdig och lite jobbig att arbeta med (precis som Oreoz live resinet) så om du vill undvika detta så är det bättre att köra på den ljusare baddern Sherbet Haze. Står på sidan att det ska komma in ny batch av det imorgon på K.

mvh
Citera
2025-11-26, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittprutt

Minns att isolatet inte synts på prov rökt rätt mycket av isolatet. Från ST och igloo, dock sist syntes det på prov från smoketower så de kanske bytte leverantör?

Nåväl, tack på förhud.

Har inte testat själv men andra i denna tråden har sagt att Uforias thca-vapes inte ger positivt på sticka. Minns ej mer..
Citera
2025-11-26, 07:22
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittprutt

Nåväl, tack på förhud.
Alla THC-A produkter syns på pisseprov.
Syns det inte så är det inte THC-A.
Citera
2025-11-26, 09:09
Medlem
LionFromZions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLoser
Är kladdig och lite jobbig att arbeta med (precis som Oreoz live resinet) så om du vill undvika detta så är det bättre att köra på den ljusare baddern Sherbet Haze. Står på sidan att det ska komma in ny batch av det imorgon på K.

mvh

Tack för svar, är dock mer intresserad av smak och effekt än konsistens. Det du beskriver låter som ett klassiskt badder och vad jag förväntar mig.

Förvarar alltid produkterna i kylskåp och använder en dabber för att hantera det så konsistensen brukar aldrig bli ett problem oavsett.
Citera
2025-11-26, 09:27
Medlem
mike6971s avatar
Vilka sorter är era favoriter?
Citera
2025-11-26, 10:15
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mike6971
Kan inte riktigt påstå att jag har hunnit skaffa mig någon favorit, allt jag har testat har kanske inte likvärdigt sett till rus men "over all" så kan jag inte välja en favorit. Kanske det kommer att bli Cherry Sour från Magic Farms som kurdhunden har hajpat.
Citera
2025-11-26, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mike6971

Sherbert Haze är väldigt trevlig, god smak och bra att microdosa. Hi**ods hybrid cart funkar bra för mig, 2-3 fyra sekunders puffar och jag är nöjd för kvällen. Jag använder thca som rogivande på kvällskvisten mest och är inte ute efter att bli bänglande bäng.
Citera
2025-11-26, 12:47
Medlem
Testat några olika THCA buds och hasch. Man blir påverkad, men annorlunda än vanligt weed.
Får inte den där riktigt in your face bengan, mer avkoppling i kropp och sinne.

Vilken sida kan ni rekommendera när det kommer till THCA buds och hasch, där ni testat någon som verkligen ger en punch? Testat kushy, var helt okej men blev mest lite lugn bara som sagt
Citera
2025-11-26, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Kan inte riktigt påstå att jag har hunnit skaffa mig någon favorit, allt jag har testat har kanske inte likvärdigt sett till rus men "over all" så kan jag inte välja en favorit. Kanske det kommer att bli Cherry Sour från Magic Farms som kurdhunden har hajpat.

Vad jag fått till mig så ska magic farmers THC-A vapes egentligen innehålla thco men som har marknadsförts som THC-A, så var försiktig.

Men även att det inte går att göra vape-koncentrat med 99% THC-A isolat, då det påstås att det blir så pass kristalliserat i vapen, vilket isåfall gör det omöjligt att puffa på den.
Citera
2025-11-26, 13:10
Medlem
Någon som testat THCA budsen eller haschet från smoketower?
Visserligen väldigt dyrt och annonserar med mycket lägrer THCA % än vad sidorna som listas i tråden gör men känns dock mycket trovärdigare gällande produkt och labbanalys osv.

Undrar mest om effekten på deras THCA om någon har testat, exempelvis den HC-A Potpurri Super Lemon 18% budsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in