Citat:
Ursprungligen postat av
fluffypuffy
Jag testade att köpa en THCA vape för ett tag sedan. Noll rus eller effekt. Möjligtvis att jag kände ett svagt lugn, inte mer än så.
Så jag kastade skiten.
Eller så finns jag kanske bara av en dålig batch?
Citat:
Ursprungligen postat av
NigeraBrevet
Kände inte jag heller. Börjar misstänka det är vendors shillkonton som säger de blir bänga till andra sidan månen efter 2 bloss.
Är ni båda cannabisenjoyers sedan innan?
För på mitten av 90-talet när jag och mitt kompisgäng först kunde fixa hasch så satt vi och rökte tillsammans ca 2 ggr i veckan och första gången kände ingen något. Andra gången började vissa fnittra lite lätt och tredje gången låg alla och asgarvade i timmar, utom jag.
Det tog ytterligare några gånger tills jag också fick skrattanfall och sedan låg vi dubbelvikta av skratt 2 ggr i veckan under en sommar. Jävla fin drog ändå, hade vi supit hade vi väl snott nån cykel, prylat nån luffare och pissat å spytt på stan.
Men iaf är det så, för dom flesta iaf, att man upplever inget rus den första eller dom första gångerna man testar det. Varför vet jag inte, jag vet dock säkert att det är så då jag själv upplevde det. Kanske måste receptorerna vänja sig vid thc, fan vet jag.
Men att engångsvejparna som jag pratat om fungerar är helt klart. Så antingen har ni fått inaktiva varor av någon anledning eller så behöver ni röka några gånger tills er hjärna inser att det inte längre är vintertid i Sverige som gäller utan sommartid i Jamaica.
Eller så är ni båda kanske dagliga rökare med hög tolerans och det rena avskalade ruset vejpsen har är inte tillräckligt för er?