Citat:
Ursprungligen postat av
outback4
Sara är oskyldig, hon har inte genen för att döda. Hon är ett manipulerat lättlurat offer. Den skyldige är högst troligt ÅW...say no more
Jo det har hon, "genen" för att döda, jag hart bara ytligt följt detta fallet då det handlar om en liten extrem religiös sekt och de är oftast totalgalna, sekten från San Fransisco som begick kollektivt självmord i slutet på 70-talet efter de flyttat ut i regnskogen i Sydamerika till exempel.
Ja Sara var ju på plattan i Stockholm och skaffade vapnet har jag för mig, och hon sköt ju tydligen en man Daniel, minns inte detaljer, men här står hon ju och siktar med ett skarpladdat vapen och skjuter på kvinnan i sängen. Det är ju först när hon redan skjutit som hon reagerar på att kvinnan inte reflexmässigt hoppar till uttan bara gnyr lite.
Sedan går hon ju enligt henne själv fram vid huvudet och avlossar två skott, normalt leder detta till döden och är mord.
Vad som verkar konstigt är ju om det redan efter några minuter är en stor blodpöl under sängen samt att detta inte fotograferats i förundersökningen eller verkar tagits upp i domstolen.
Det kan väl tyda på att kvinnan som Sara försökte avrätta med tre skott redan var döende.