Citat:
Ursprungligen postat av
Gnarlyknots
Har alltid tyckt att det var sjukt konstigt att Alexandra låg och sov med täcket över huvudet när Sara Svensson kom in. Vem sover med täcket över huvudet?
Sant !!
Sedan jag såg dokumentären på hbo så när Sara själv sa att det var konstigt att inte Alexsandra rörde på sig !
Där så tror jag i också att hon redan var död när Sara kom o sköt henne !
För det säger ju sig själv att ingen människa ligger stilla i sängen o blir skjuten ett antal gånger och inte rör på sig!