2025-11-25, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Nu har chipstutten gjort sin insta privat. Så tuff va han. Kunde klätt upp sig lite mer än bara sparkdräkt och keps.
Han sitter i studion och knåpar ihop en Vilda westernhistoria där han är den orädde Dirty Harry, klart insta får vänta!
Citera
2025-11-25, 17:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Tack Anjo för att du baitade Jåcke så att BGB kan avslöja hans vidrigheter!

Inte mycket han gjort rätt men plötsligt händer det!

Tack än en gång Anjo!

EDIT: Pontus ”Anjo” Björklund som Omni kallar honom.
Senast redigerad av GreenBattery 2025-11-25 kl. 17:47.
Citera
2025-11-25, 18:05
Medlem
KungPungPats avatar
Nytt på kanalen Anjo News.
Anjo brydde sig om Julia helt plötsligt, och valde att "visa stöd" genom att besöka Chrippas rättegång: https://youtube.com/shorts/Zm0eKV5YkS8?si=RGVu6I5Bt2wpw7fx

Anjo valde att: https://youtube.com/shorts/r5CWrtZDbf0?si=4gZWzC8PtAOj2Jh6

Och Chrippa och Linnea valde då att: https://youtube.com/shorts/vEGB2GPtVP0?si=q5pJOJ77UBwGxMB-

Är det ai eller på riktigt?
Senast redigerad av KungPungPat 2025-11-25 kl. 18:10.
Citera
2025-11-25, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tack Anjo för att du baitade Jåcke så att BGB kan avslöja hans vidrigheter!

Inte mycket han gjort rätt men plötsligt händer det!

Tack än en gång Anjo!

EDIT: Pontus ”Anjo” Björklund som Omni kallar honom.
Det var så jävla roligt när han snackade om det i videon. Uppenbarligen utan en tanke på att han öppnat upp så jåcki skulle få del av skitregnet, utan lipade om att dokumentären om HONOM handlade om "Hatet" Jåcke är nog nöjd nu🤣🤣🤣
Citera
2025-11-25, 18:11
Medlem
Julia och Anjo-banjo chipstutten måste vara planetens vidrigaste människor.

Julia är så avundsjuk på att hon blev bortvald av Chrippa. Hon vill vara Linnea. Riktig pundar-psyk-brud. Hon behöver hjälp.

Hon är roten till allt drama som skett.
Citera
2025-11-25, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
"Medieprofilen Joakim Lundell torterades av sin mamma som barn. Det har han berättat i böcker och tv-program. Men vad är sant och vad är falskt i den här historien? En undersökande dokumentär i tre delar av Bo-Göran Bodin. Del 1 av 3: Monstret."

Vad bra Anjo ska må över att han är anledningen till att de fick med Jocke på detta, allt för att han trodde att de gjorde någon dokumentär om hans jobb hahahahahahaha
Låter som.en vinkel anjo inte alls har tänkt sig kunnat ske. Typ tredje gången han blir bortfintad av svt.
Citera
2025-11-25, 18:47
Medlem
Vi fan vad vidrigt Anjo beter sig idag, inte helt oväntat dock. Men fanskapet är ju totalt over and out i sitt huvud.

Är ändå skönt att veta att han är så hatad och utstött av samhället att han äter och knaprar ihjäl sig inom några år en gång för alla.
Citera
2025-11-25, 18:50
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Se där ja.

Dokument inifrån: Hatet
Medieprofilen Joakim Lundell torterades av sin mamma som barn. Det har han berättat i böcker och tv-program. Men vad är sant och vad är falskt i den här historien? En undersökande dokumentär i tre delar av Bo-Göran Bodin. Del 1 av 3: Monstret.

Även i SVT1 3/12

Ljuger han alltså om att han blev torterad? Riktigt äckligt...
Citera
2025-11-25, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Julia och Anjo-banjo chipstutten måste vara planetens vidrigaste människor.

Julia är så avundsjuk på att hon blev bortvald av Chrippa. Hon vill vara Linnea. Riktig pundar-psyk-brud. Hon behöver hjälp.

Hon är roten till allt drama som skett.

I en microsekund tyckte jag synd om henne. Till och på rättegången passar Anjo på att utnyttja henne. Hon är så totalt väck att inte inser varenda gång han kastar henne under bussen. Hon njuter totalt ovetande av att få vara i centrum för Anjos vidrigheter. Hoppas hon på en dokumentär som handlar om henne? För att använda Axels uttryck, Julia är en huvudrollsinnehavare. En huvudrollsinnehavare som ingen vill ha eller veta av
Citera
2025-11-25, 18:59
Medlem
JimmySoffas avatar
Kul att det körs
Citera
2025-11-25, 19:02
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi

Ja, det verkar så. Jag har för mig att jag har lyssnat på hans bok men eftersom jag inte minns så var den inget bra isf.

Sen är det väl såhär det har varit genom åren? Jocke påstår att en massa saker har hänt och bröderna säger att det inte har det. Jag tror det iaf, jag har inte hängt med. Men då kan man isf gissa att deras uttalanden ligger till grund för drevet gentemot dem.
Citera
2025-11-25, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi

Det är klart, allt är en lögn och han har byggt hela sin karriär på sin offerkofta och dom där jävla soccpappren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in