2025-11-25, 15:37
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlernativFrSverge
Källa på det?

skilleras har fått counter notifications (heter det så?) på två av sina tillbaka från Anjo. Då har han tio dagar på sig att visa YouTube att han har vidtagit rättsliga åtgärder. Tio dagar har inte gått ännu och därför ligger striksen kvar. Vidtar han rättsliga åtgärder ligger de också kvar men allting pausas till det är klart i rätten. Vad som händer då vet jag faktiskt inte, eller jo, om skilleras förlorar så hävs givetvis allting och Anjo får använda materialet men om Anjo förlorar vet jag inte om han får ta bort kanalen eller inte.

Den tredje striken är också aktiv enligt skilleras i en live för ett par dagar sedan. Jag har försökt hitta igen den men inte lyckats.
Citera
2025-11-25, 15:38
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
Återigen, man går inte ut med dokument inifrån förrän kort inpå sändning. De två senaste granskningarna lade man ut någonting om först dagen för sändning. Det är inget konstigt med att man inte hittar någon information om det, snarare talar de två hål i tablån för att det kan finnas någon sanning i att det kommer sändas 2/12.

Nej du har förmodligen rätt. Jag försökte kolla på TV.nu men det är ju inte så lång tablå i förväg.
Citera
2025-11-25, 15:45
Medlem
När man talar om trollen....

SVT har ännu inte gått ut med någon information men nu har man lagt in "dokument inifrån - hatet" i de hål som tidigare funnits i tablån, även den 16 december har man lagt till ett avsnitt.

Dokument inifrån kommer sända dokumentärserien "Hatet" den 2/12, 9/12 och 16/12 klockan 20:00.
Citera
2025-11-25, 15:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
"i dont give a fuck".

"really?"

https://i.postimg.cc/BQVbkFdj/Screenshot-20251125-145511-Chrome.jpg
Försöker han gömma chipspattarna?

Newsflash, it aint working bro
Citera
2025-11-25, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Vem var det som filmade på Tingsrätten (cafeterian/korridorer?), var det Anjo eller Julia?
Hänvisar till de storys som Joakim Lundell postat på Instagram.

Får man verkligen filma eller ta bilder på personer och skicka dessa till Joakim i syfte att kränka en person/flera personer?
Förutsätter att den som filmade (Anjo?) inte hade tillstånd att filma de personer som syntes i klippen.

Kränkande fotografering?
Ofredande?
Förtal?

Varför pratar Anjo som om han kommer från ett MENA-land i klippen?

https://lawline.se/answers/ar-det-otillatet-att-filma-nagon-utan-tillatelse

Det är ytterst beklagligt att man får filma inne på tingsrätten.
Citera
2025-11-25, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Vem var det som filmade på Tingsrätten (cafeterian/korridorer?), var det Anjo eller Julia?
Hänvisar till de storys som Joakim Lundell postat på Instagram.

Får man verkligen filma eller ta bilder på personer och skicka dessa till Joakim i syfte att kränka en person/flera personer?
Förutsätter att den som filmade (Anjo?) inte hade tillstånd att filma de personer som syntes i klippen.

Kränkande fotografering?
Ofredande?
Förtal?

Varför pratar Anjo som om han kommer från ett MENA-land i klippen?

https://lawline.se/answers/ar-det-otillatet-att-filma-nagon-utan-tillatelse
Är väll en typisk Julia kameravinkel att filma i smyg med selfiekameran
Citera
2025-11-25, 16:16
Medlem
"Medieprofilen Joakim Lundell torterades av sin mamma som barn. Det har han berättat i böcker och tv-program. Men vad är sant och vad är falskt i den här historien? En undersökande dokumentär i tre delar av Bo-Göran Bodin. Del 1 av 3: Monstret."

Vad bra Anjo ska må över att han är anledningen till att de fick med Jocke på detta, allt för att han trodde att de gjorde någon dokumentär om hans jobb hahahahahahaha
Citera
2025-11-25, 16:17
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
När man talar om trollen....

SVT har ännu inte gått ut med någon information men nu har man lagt in "dokument inifrån - hatet" i de hål som tidigare funnits i tablån, även den 16 december har man lagt till ett avsnitt.

Dokument inifrån kommer sända dokumentärserien "Hatet" den 2/12, 9/12 och 16/12 klockan 20:00.

Se där ja.

Dokument inifrån: Hatet
Medieprofilen Joakim Lundell torterades av sin mamma som barn. Det har han berättat i böcker och tv-program. Men vad är sant och vad är falskt i den här historien? En undersökande dokumentär i tre delar av Bo-Göran Bodin. Del 1 av 3: Monstret.

Även i SVT1 3/12
Citera
2025-11-25, 16:18
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
"Medieprofilen Joakim Lundell torterades av sin mamma som barn. Det har han berättat i böcker och tv-program. Men vad är sant och vad är falskt i den här historien? En undersökande dokumentär i tre delar av Bo-Göran Bodin. Del 1 av 3: Monstret."

Vad bra Anjo ska må över att han är anledningen till att de fick med Jocke på detta, allt för att han trodde att de gjorde någon dokumentär om hans jobb hahahahahahaha

Såg att du postade samma
Det fetade där, det är helt otroligt egentligen. Att han blev så blåst och sen blåste Jocke i sin tur.
Citera
2025-11-25, 16:38
Medlem
Stjaertsnusks avatar
Jag tänkte på en sak när jag tittade på Anjos senaste video -
Jag klickar mig in på senaste videon där jag direkt möts av reklam från diverse företag, vad tycker dessa företag om att visa sitt varumärke i en video där han spyr & hänger ut folk?
Jag hade då inte viljat synas i det sammanhanget med mitt bolag..
Citera
2025-11-25, 16:41
Medlem
ruskinarmss avatar
dagens löp

BIGGEST LOSER-
profil i
STORBRÅK
SIBYLLLA
Citera
2025-11-25, 16:53
Medlem
Nu har chipstutten gjort sin insta privat. Så tuff va han. Kunde klätt upp sig lite mer än bara sparkdräkt och keps.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in