2025-11-25, 01:06
Medlem
Jag jobbade som ledsagare en gång i tiden.
Då kom en naken man i rullstol och öppnade.
Jag varken anmälde eller filmade.
Jag sa åt att han ha kläder på nästa gång sen gick jag.
Han var naken ibland när hemtjänsten kom har jag hört av honom.
Inte filmad eller anmäld då heller.
Han var min favoriklient annars när han var påklädd.
Senast redigerad av Flashmaxad 2025-11-25 kl. 01:11.
Citera
2025-11-25, 01:10
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Låter som någon gen Z eller invandrare. Vilken kvinna får för sig att det är en bra ide att integritetskränkande filma någon. Och sedan dela.
Citera
2025-11-25, 01:49
Medlem
Fick inte hon sparken och dessutom en polisanmälan på sig? Såg nån video när hon var helt rabiat, skrek, grinade och försökte fiska sympati. Hon försöker måla upp sig som offer istället för förövare i sann psykopatkvinnlig anda.

En riktigt obehagligt psykfall till kvinna.

Hade hon istället varit en man som filmade en utslagen naken kvinna så hade det sett väldigt annorlunda ut.
Senast redigerad av DaddyCool64 2025-11-25 kl. 01:52.
Citera
2025-11-25, 01:54
Medlem
Mr.RedHats avatar
Här är en tråd som behandlar de juridiska aspekterna av vad hon gjorde: (FB) Vad gäller egentligen för nakenstädning hemma?

Hon gjorde fel. Han gjorde rätt. Nakenhet i det egna hemmet är en mänsklig rättighet (enligt mig).

Jag tror inte en man hade straffats hårdare vare sig socialt eller juridiskt, om vi nu ska diskutera genusaspekterna av det hela.
Citera
2025-11-25, 02:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Varför går han runt naken när han väntar på doordash? skulle han blotta sig för budet?!

För det första så får man vara naken i sitt hem!
För det andra så vet ingen varför?
Han höll kanske på att byta om till pyjamas men somnade,
Hade kanske kommit ur duschen!
Att dörren stod på glänt kan bero på att han missat att stänga den när han kom hem!

Oavsett så är hon sjuk i huvudet!
Citera
2025-11-25, 02:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Jag är kille men skulle nog också tycka det var lite obehagligt att se en naken man sådär, och skulle kanske också tro att han gjorde det med flit.

Utgår du ifrån dig själv då eller?
Citera
2025-11-25, 03:33
Medlem
scoremaxs avatar
Jaja.

Oavsett om det var så att mannen låtsades däckad, eller hon gick in i lägenheten, så lev och låt leva.

Hon skulle naturligtvis inte lagt ut det på sociala medier, men om alla skall bli dömda för allt, hela tiden, så kommer vi aldrig ur den här nymoralistiska kränkthetseran.
Citera
2025-11-25, 08:19
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Utgår du ifrån dig själv då eller?

haha, va?
jag skrev ju just det, eller?
Citera
2025-11-25, 08:23
Avstängd
Citat:
haha, va?
jag skrev ju just det, eller?

Om du själv skulle göra något sådant med flit?
Citera
2025-11-25, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Låter som någon gen Z eller invandrare. Vilken kvinna får för sig att det är en bra ide att integritetskränkande filma någon. Och sedan dela.

Hon ser lite Irländsk ut, så invandrare kan nog stämma.
Citera
2025-11-25, 08:33
Medlem
Citat:
Jag är kille men skulle nog också tycka det var lite obehagligt att se en naken man sådär, och skulle kanske också tro att han gjorde det med flit.

Om du tycker att det är obehagligt att se nakna män, så ska du nog undvika att öppna folks ytterdörrar.

Man måste ju kunna få vara naken i sitt hem, utan att behöva oroa sig för att bli anmäld av folk som helt plötsligt öppnar ytterdörren.

Det har hänt att jag glömt att låsa min ytterdörr, men jag förväntar mig ju inte att någon ska komma in och börja filma.
Citera
2025-11-25, 08:49
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Det sprids videos på youtube och Tiktok om en tjej som jobbade för Doordash. Instruktionerna löd att hon skulle lämna maten utanför dörren. Mannen som beställt maten hade dock varit ute och partajat och däckade naken dyngrak på soffan. Dörren stod även på glänt. Detta blev Doordash tjejen kränkt öav, och filmade honom samt la ut videon på youtube för att hänga ut mannen. Detta ledde till att hon fick sparken och jag tror även hennes Tiktok konto blev nedstängt. Hon är även gripen av polisen och kan få 8 år i fängelse pga sitt agerande. Men hon ser givetvis sig själv som ett offer, hon har såklart inte gjort något fel enligt henne själv.

De flesta verkar tycka att hon har något fel i huvudet, vilket jag instämmer i. Men vissa står på hennes sida och tycker att hon gjorde rätt. Men blir man så pass tramuatiserad av att råka se någon naken så är det något som inte stämmer enligt mig. Det hade ju även varit en annan sak om han var vaken och satt och runka med dörren öppen. Tänk er det omvända om det var en kvinna som beställde Doordash och det var en man som filmade henne däckad naken. Han hade fått betydligt mer hat.

Hur ser ni på detta?

Video om det hela.

https://www.youtube.com/watch?v=IJAwKvrhY58
Hur fan kan hon bli kränkt utav det 😳 Här är det ju hon som har gjort den kränkande handlingen å även spred skiten.

Ja nåt är definitivt felande i hjärnkontoret hos henne.
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2025-11-25 kl. 09:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in