2025-11-24, 19:49
Medlem
Det sprids videos på youtube och Tiktok om en tjej som jobbade för Doordash. Instruktionerna löd att hon skulle lämna maten utanför dörren. Mannen som beställt maten hade dock varit ute och partajat och däckade naken dyngrak på soffan. Dörren stod även på glänt. Detta blev Doordash tjejen kränkt öav, och filmade honom samt la ut videon på youtube för att hänga ut mannen. Detta ledde till att hon fick sparken och jag tror även hennes Tiktok konto blev nedstängt. Hon är även gripen av polisen och kan få 8 år i fängelse pga sitt agerande. Men hon ser givetvis sig själv som ett offer, hon har såklart inte gjort något fel enligt henne själv.

De flesta verkar tycka att hon har något fel i huvudet, vilket jag instämmer i. Men vissa står på hennes sida och tycker att hon gjorde rätt. Men blir man så pass tramuatiserad av att råka se någon naken så är det något som inte stämmer enligt mig. Det hade ju även varit en annan sak om han var vaken och satt och runka med dörren öppen. Tänk er det omvända om det var en kvinna som beställde Doordash och det var en man som filmade henne däckad naken. Han hade fått betydligt mer hat.

Hur ser ni på detta?

Video om det hela.

https://www.youtube.com/watch?v=IJAwKvrhY58
Citera
2025-11-24, 19:52
Medlem
Är inte det här typ ett helt år gammalt nu?`Jag är ganska säöker på att det finns en tråd.
Citera
2025-11-24, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Är inte det här typ ett helt år gammalt nu?`Jag är ganska säöker på att det finns en tråd.

Nej detta hände för en månad sedan. Men länka gärna till tråden. Jag kunde då inte hitta någon.
Citera
2025-11-24, 20:18
Medlem
Varför går han runt naken när han väntar på doordash? skulle han blotta sig för budet?!
Citera
2025-11-24, 20:22
Medlem
Jag kan förstå att hon filmade och anmälde det.
Lämna dörren öppen med byxor och kalsonger nere när du väntar matleverans är lite konstigt.

Felet hon gjorde var att publicera filmen och hans personuppgifter.
Citera
2025-11-24, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Varför går han runt naken när han väntar på doordash? skulle han blotta sig för budet?!

Han var full när han beställde maten. Han ville väl ha lite fyllekäk, men däckade innan den blev levererad.
Citera
2025-11-24, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Det sprids videos på youtube och Tiktok om en tjej som jobbade för Doordash. Instruktionerna löd att hon skulle lämna maten utanför dörren. Mannen som beställt maten hade dock varit ute och partajat och däckade naken dyngrak på soffan. Dörren stod även på glänt. Detta blev Doordash tjejen kränkt öav, och filmade honom samt la ut videon på youtube för att hänga ut mannen. Detta ledde till att hon fick sparken och jag tror även hennes Tiktok konto blev nedstängt. Hon är även gripen av polisen och kan få 8 år i fängelse pga sitt agerande. Men hon ser givetvis sig själv som ett offer, hon har såklart inte gjort något fel enligt henne själv.

De flesta verkar tycka att hon har något fel i huvudet, vilket jag instämmer i. Men vissa står på hennes sida och tycker att hon gjorde rätt. Men blir man så pass tramuatiserad av att råka se någon naken så är det något som inte stämmer enligt mig. Det hade ju även varit en annan sak om han var vaken och satt och runka med dörren öppen. Tänk er det omvända om det var en kvinna som beställde Doordash och det var en man som filmade henne däckad naken. Han hade fått betydligt mer hat.

Hur ser ni på detta?

Video om det hela.

Med all rätt fick horan sparken och förhoppningsvis får hon sitta, men det lär ju inte hända.
Citera
2025-11-24, 20:24
Medlem
Citat:

Hur ser ni på detta?

Video om det hela.

Det räckte med att jag såg en bild på kvinnan, hon är definitivt psykstörd så det sjunger om det.
Citera
2025-11-24, 20:43
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

Han smällde av naken i sitt hem. Hon skulle lämna maten utanför och gå. Så hon skulle inte träffa honom.

Men när hon kom fram var dörren öppen. Istället för att lämna maten gick hon in och filmade honom där han sov naken.

Filmen på honom sovandes naken lade hon sedan ut på TikTok där hon tyckte att han sexuellt ofredat henne. När det egentligen var tvärtom. Hon gick in i hans hus utan tillåtelse, filmade honom naken utan tillåtelse och lade ut filmen på nätet utan tillåtelse.

Somliga stöttar henne och tycker det var hemskt det som hon råkat ut för.

Hade en man gjort så med en kvinnlig kund hade ingen stöttat honom.
Citera
2025-11-24, 20:44
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Hur ser ni på detta?

Video om det hela.

Nu har jag inte kollat din länk. Men det har visat sig att dörren faktiskt inte var öppen. Hans door cam har visat att hon öppnade dörren själv.

Eftersom hon faktiskt öppnade en stängd dörr till någon annan och filmade en utslagen man som till viss del var naken och sen valde att lägga ut det på internet så hörde jag att det sannolikt faktiskt kommer bli några år i fängelse för henne.

Jävligt korkad sak att göra. Vänstersnusket i USA börjar agera väldigt konstigt nu.

Citat:

Man kan väl gå runt naken hemma och när det ringer på dörren så slänger man snabbt på sig en morgonrock. Instruktionen var även att lämna maten vid dörren. Så tanken var inte ens att de skulle se varandra.
Citera
2025-11-24, 20:45
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Han var full när han beställde maten. Han ville väl ha lite fyllekäk, men däckade innan den blev levererad.
Precis men hon trodde att han blottade sig för henne.

Han kunde väl inte veta eller tänkte inte på vem som skulle komma med maten...
när han däckade innan han fick av sig kläderna.
Citera
2025-11-24, 21:00
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Jag hoppas hon får strängast straff möjligt. Vi som samhälle har en skyldighet att sätta ner foten över sånt här offerkofteri. Hon blev inte sexually assaulted. Hon begick hemfridsbrott när hon släppte in sig själv genom kundens dörr. Hennes arbetsuppgift var att leverera mat till dörren, i e doordash, alltså att rusa till dörren. Inte att gå in genom dörren och börja filma kunderna i syfte att dra clout till sina privata sociala medier. Man hör dessutom på tonen när hon gapar i sin snyftfilm att det här är en ung kvinna som aldrig någonsin fått några gränser satta för sitt beteende. Hon pratar snabbt, är forcerande och skriker och gapar. Det här är personlighetsdrag som hon bär med sig i vardagen och som har tjänat henne tidigare i diverse situationer. Nu gick hon emellertid för långt. Jag hoppas på åtta år i kvinnofängelse, så att hon får känna på sexual assault på riktigt när hon blir Big Berthas personliga sexleksak inne på anstalten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in