2025-11-22, 18:07
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Snälla rara Sara, det här känns inte rätt - DRA I NÖDBROMSEN NUUUUUUUU!!!!
Skulle du dra i nödbromsen om pengarna gick till din sjukvård?
Citera
2025-11-22, 19:07
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Men om Sara misstänkte att rådde oegentligheter med denna insamling så skulle hon väl omedelbart dra i nödbromsen eller?

Jag har förstått att hon har haft lite p-böter i ett tidigare liv, men det hör väl till arkivet vid det här laget va?

Eller har jag missat något, har hon gjort sig skyldig till allvarligare brott än felparkering, det hoppas jag verkligen inte?

Hon är en tjackhora!
Hon har ett helt LIV med kriminalitet och fuffens bakom sig.

Sara är inte en särskilt sympatisk figur. Det här är inte en kamp för barnens skull, det här är ett sätt att utnyttja pervon (som säkerligen förtjänar det i de flesta fall) för att dra in stålar. Sara skiter i barn.....Sara bryr sig bara om sig själv.
Både hon och Patrik vet ju mycket väl att ingen kommer komma till pervornas undsättning här. Det är "gratis" pengar från hysteriska människor. De har lyckats skapa en sekt med folk som inte ifrågasätter (ifrågasättande av omtanke av barn går ju naturligtvis inte)

Nej...det här skall ses som cynisk förnedringsunderhållning av ett gäng småkriminella lodisar som har hittat offer ingen bryr sig om. Skänk INGA pengar till dumpenlodisarna. Sara hade glatt sålt små barn till pervon för en fix när det begav sig.
Senast redigerad av KaninHitler 2025-11-22 kl. 19:21.
Citera
2025-11-23, 00:15
Medlem
Eittols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Hon är en tjackhora!

Sara är inte en särskilt sympatisk figur. Det här är inte en kamp för barnens skull, det här är ett sätt att utnyttja pervon (som säkerligen förtjänar det i de flesta fall) för att dra in stålar. Sara skiter i barn.....Sara bryr sig bara om sig själv.
Både hon och Patrik vet ju mycket väl att ingen kommer komma till pervornas undsättning här. Det är "gratis" pengar från hysteriska människor. De har lyckats skapa en sekt med folk som inte ifrågasätter (ifrågasättande av omtanke av barn går ju naturligtvis inte)

Nej...det här skall ses som cynisk förnedringsunderhållning av ett gäng småkriminella lodisar som har hittat offer ingen bryr sig om. Skänk INGA pengar till dumpenlodisarna. Sara hade glatt sålt små barn till pervon för en fix när det begav sig.

Människor förändras inte...

En genialisk ide..Fejka dödlig sjukdom för att tigga en miljon och sedan kunna dra sig undan utomlands när man är "död" o slippa leva med skyddad identitet och vara orolig för att bittra gäddor ska komma efter en.

Att systematiskt bygga upp narrativet att man är sjuk genom bland annat upprepade inlägg där man rakar av sig håret... O man räknar kallt med att ingen ska tror att man skulle kunna göra något sådant så alla går på bluffen.

För hur skulle hon annars kunna ta sig ur detta Dumpenliv den dagen hon lessnar eller det inte lönar sig längre? Det går aldrig att återgå till ett vanligt anonymt liv utan det blir till att leva med skyddad identitet på socialbidrag för all framtid...

Och då väcktes idén...?

Nä. Så kan det väl ändå inte vara. Är nog bara ondsinta människors konspirationsteorier. Eller?
Citera
2025-11-23, 00:21
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eittol
Människor förändras inte...

En genialisk ide..Fejka dödlig sjukdom för att tigga en miljon och sedan kunna dra sig undan utomlands när man är "död" o slippa leva med skyddad identitet och vara orolig för att bittra gäddor ska komma efter en.

Att systematiskt bygga upp narrativet att man är sjuk genom bland annat upprepade inlägg där man rakar av sig håret... O man räknar kallt med att ingen ska tror att man skulle kunna göra något sådant så alla går på bluffen.

För hur skulle hon annars kunna ta sig ur detta Dumpenliv den dagen hon lessnar eller det inte lönar sig längre? Det går aldrig att återgå till ett vanligt anonymt liv utan det blir till att leva med skyddad identitet på socialbidrag för all framtid...

Och då väcktes idén...?

Nä. Så kan det väl ändå inte vara. Är nog bara ondsinta människors konspirationsteorier. Eller?

Jag tror väl iofs att cancersjukdomen nog är på riktigt.
Har man levt ett liv som Sara så kommer det en räkning innan man når ålderdomen.

Däremot ställer jag mig rätt tveksam till hennes insamling ja, jag skulle verkligen inte bli förvånad om det blir annat för de pengarna än vård. Den här typen av människa går aldrig att lita på. Jag tror dumpen går mot sitt slut (iallafall delvis pga hennes rövcancer) och nu vill de casha in ordentligt. Hur skall Sara som är sjukpensionär kunna leva det goda livet när hon inte längre orkar göra Dumpen grejer? Hon har ju varit sjukpensionär hela tiden och det är inte ett fett liv. Nej....rätt säker på att hon försöker casha in här.
Senast redigerad av KaninHitler 2025-11-23 kl. 00:26.
Citera
2025-11-23, 10:11
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Skulle du dra i nödbromsen om pengarna gick till din sjukvård?
Talk to the hand!
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Hon är en tjackhora!

Fyfan för Sara alltså. Vem vet, kanske går pengarna till ett pedofilnätverk. Der skulle vara FÖR JÄKLIGT.

Jag läste igår i rapport från FN att Sara har skrivit en barnbok och att boken är full av blinkningar till pedofili och att boken mest är ett sätt att förbereda små barn för pedofiler, men ska även innehålla vissa verser som om de läses tillräckligt många gånger förvandlar läsaren till fullfjädrad pedofilligist.
Citera
2025-11-24, 10:49
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcaBasicBobDylan
Jag betalar gladeligen för Saras privata utgifter så länge de fortsätter hänga ut pedofiler. Förstår ni inte att folk inte kan jobba gratis?

Privata nöjen och jobb är inte samma sak.
Citera
2025-11-24, 21:10
Medlem
nofjuns avatar
Att tjäna pengar är vad allting egentligen gått ut på. En rutten agenda. Nu inte ser det så bra ut, men det är väl karma.
Citera
2025-11-25, 04:39
Medlem
PachaMamaKarins avatar
Kan du länka till rapporten?
Det låter osannolikt att FN skulle recensera Saras bok.

Jag skulle inte skänka en krona till insamling som inte redovisas. Som någon skrev tidigare tillhör pengarna den som samlade in. Så vad händer med pengar som inte används till vård? Reser man till England? För Dumpen har haft det skralt i kassan en bra tag nu. Sedan Aschberg och fd justitieministern började dreva. Det är otroligt att de håller i.

Citat:
Talk to the hand!

Fyfan för Sara alltså. Vem vet, kanske går pengarna till ett pedofilnätverk. Der skulle vara FÖR JÄKLIGT.

Jag läste igår i rapport från FN att Sara har skrivit en barnbok och att boken är full av blinkningar till pedofili och att boken mest är ett sätt att förbereda små barn för pedofiler, men ska även innehålla vissa verser som om de läses tillräckligt många gånger förvandlar läsaren till fullfjädrad pedofilligist.
Citera
2025-11-25, 07:46
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PachaMamaKarin

Jag skulle inte skänka en krona till insamling som inte redovisas. Som någon skrev tidigare tillhör pengarna den som samlade in. Så vad händer med pengar som inte används till vård? Reser man till England? För Dumpen har haft det skralt i kassan en bra tag nu. Sedan Aschberg och fd justitieministern började dreva. Det är otroligt att de håller i.
Jag hade gärna gjort det, men den är topphemlig. Hoppas du förstår!
Citera
2025-11-25, 10:35
Medlem
Eittols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PachaMamaKarin

Ja vad händer med pengarna? Det är enorma summor vi pratar om. Inte säkert att något av pengarna ens går till vård och om det gör det så varför ska man skänka pengar till vård för henne? När vården dessutom inte kommer kunna rädda hennes liv? Ett alternativ hade varit att använda pengarna till något som gynnar de barn de säger sig värna. Men i slutänden vann hennes egoism att samla in stora belopp till sig själv. Nej förlåt, hon "visste inte" att insamlingen startades.

Hon använder sin offerkofta för att få naiva/godhjärtade människor att skänka stora summor som aldrig kommer att redovisas överhuvudtaget
Citera
2025-11-30, 22:32
Medlem
PachaMamaKarins avatar
Hon har fortfarande den egna insamlingen till sitt privata Swish konto. Det finns t ex på dumpens tips om böcker och länkar.
Det är något Skatteverket måste kolla upp. Hennes sidoinkomst alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av Eittol
Ja vad händer med pengarna? Det är enorma summor vi pratar om. Inte säkert att något av pengarna ens går till vård och om det gör det så varför ska man skänka pengar till vård för henne? När vården dessutom inte kommer kunna rädda hennes liv? Ett alternativ hade varit att använda pengarna till något som gynnar de barn de säger sig värna. Men i slutänden vann hennes egoism att samla in stora belopp till sig själv. Nej förlåt, hon "visste inte" att insamlingen startades.

Hon använder sin offerkofta för att få naiva/godhjärtade människor att skänka stora summor som aldrig kommer att redovisas överhuvudtaget
Citera
2025-12-01, 23:34
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Våra vänner har viftat bort allt vad heter arbete och Sara kör sjukstugan till pensionen, Putte ligger lite efter. Absolut alla myndigheter Skatteverket, Kronfofogden, Polisen, Försäkringskassan mm har varit på våra vänner och det det är en dålig relation men Sara och Patrik står upp.

Patrik blev ingen toppstudent på universitet men skall han jobba nån gång? Sara är lite mer "vi tittar åt andra hållet"!. Självklart kommer Dumpen säcka ihop snart och det är innan Patriks pensionsdag men den där jäkla Sara kommer hinna ta stafettpinnen och casha in.

Fantastisk underhållning men efterfrågan på gamla feta män är väldigt låg hos barn tyvärr så det här håller inte för alltid hos svenska folket.

Jag hade väl antagligen satt på något russin när jag var 14 år så det ligger lite i det Sara säger men Leifi gädda #703 och jag kommer aldrig knulla men fan vad han passar på Dumpen.

Sara kommer att dö inom några månader och Patte vet jag har tagit stereoider genom folk som tränat på samma gym som han då det begav sig. Att han knarka och säkerligen knarkar än är ingen hemlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in