2025-11-23, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Var väll någon seeeg norrländsk som var en timme (en pedofil satt i realtid och tryckte i sig en budapstlängd) Sades ungefär lika mycket relevant som under candy man kentvideon

150 mil söderut finns även en legendarisk uthängning gädda #135 "Ursäkta vill du sitta på min näsa?". Patrik behövde ta igen sig med en back i Ö-vik men officiellt skyllde man på vovven som inte orkade med storstan men hursomhelst så är Dumpen i toppform vid den konfrantationen och Carlos från Mellanöstern får det hett om öronen.

30 min Dumpen godis
Senast redigerad av Gipsy-tears 2025-11-23 kl. 15:51.
Citera
2025-11-23, 17:58
Medlem
Någon som vet vilka de senaste gäddorna som tagit livet av sig är? Om det finns en lista, har för mig det. Tpf
Citera
2025-11-23, 18:29
Avslutad
Tensta #704

det var den absolut fulaste och äckligaste kuken på mycket länge! fy faaan!!

Klicka INTE om du äter eller har ätit precis...

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/11/2025-11-21-23-29-29.png
Citera
2025-11-23, 18:42
Medlem
Protonic75s avatar
Vad fan har han gjort med kuken, den ser helt mumifierad ut

704
Citera
2025-11-23, 18:59
Medlem
Trevligt.kontos avatar
#704 C-gädda

Orkar inte ens länka.

Ska träff en 15 årig pojk men skickat dickpixls till 14 åring…

Skickar av någon anledning en massa bilder på det crashde rymdskeppet i Alien.

Räknar med en galen neckrotortyrpedofil på tisdag.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-11-23 kl. 19:06.
Citera
2025-11-23, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratbat
vilket telefonsamtal hittar det inte

Det finns inget telefonsamtal med 703
Citera
2025-11-23, 19:13
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Ser ut som den är hemmaomskuren

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzpNRRvpMPQNNYoYHkAXXrqktPTAn-crtO6HjGYmDjvRUffUTbfcwZxSbX2O1pccXgfqHcOjRfwlhgjB hT2pPTmFZngAou WWn9npwf70g-sZEwo69X_GlbMJyxYBzvInc4dzHDW_4thsNP/s1600/Alien-DerelictShip.jpg
Citera
2025-11-24, 07:17
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
150 mil söderut finns även en legendarisk uthängning gädda #135 "Ursäkta vill du sitta på min näsa?". Patrik behövde ta igen sig med en back i Ö-vik men officiellt skyllde man på vovven som inte orkade med storstan men hursomhelst så är Dumpen i toppform vid den konfrantationen och Carlos från Mellanöstern får det hett om öronen.

30 min Dumpen godis

Bra och kreativ klippning för en gång skull. Annars mest irriterande över hur blåst han framstår.

Percy Nielegård från Temu.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-11-24 kl. 07:37.
Citera
2025-11-24, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Får han napp då?
Får ju verkligen hoppas han inte får det, han har aktiverat fb igen, bara det, han tror verkligen allt återgått till det normala, och att allt är glömt. Vilken jävla looser🫩
Citera
2025-11-24, 11:41
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Cavemans fru eller pedofil-kvinnan?

Grottfrun!
Citera
2025-11-24, 13:53
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Grottfrun!

Det var som fasiken. Jag läste mycket om honom i ett annat forum, så var det flera från bygden som sett de tillsammans många gånger efter händelsen och skrivit om det på Facebook. Postades sen i det forumet. Nog för de har barn och verksamheter ihop (eller hade), men jag vet inte. Grannar och annat folk kanske gillar skvallret, men tror man inte ska avfärda det som osanning allt.
Citera
2025-11-24, 15:58
Medlem
GustavBustav1916s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ska vi titta lite på vad svälliga prinsessbakelsen skriver i chatten? #505

Vildmannen har 3189 dagar på Kik och en anonym profilbild som ser ut att ha lika många dagar på nacken. Skägget är mörkt och kort.

Han inleder med att säga att barnet har en fin bild och att det låter fint att hon är ung och glad. Han säger att han är riktigt gammal - 58 - så han ljuger inte om sin ålder. Han får reda på att barnet är 14.

Vardagligt småprat som man gör med nån man nyss fått kontakt med. Han skriver faktiskt att han tycker om prinsesstårta.

Lite skämtsam ton, han kanske kan bjuda på fika om han kommer till Piteå. Han nämner dusch flera ggr och det är barnet som säger att det är synd att hon inte är hos honom, han svarar att det är synd och att de hade kunnat duscha tillsammans men hon måste nog bli lite äldre först. Barnet säger att hon inte är oskuld och Bakelsen frågar om ålder på killen. 19 och 36. Han frågar om hon gillar äldre. Jo, det gör hon. Han skriver att han gillar unga tjejer. Yngsta han har varit med är 15 men det är länge sen. På senare år har han träffat unga, men de har varit över 15. Han skriver att grupper på Kik är ett bra sätt om man vill träffa nån men att hon ska vara försiktig för det finns många galningar. (Som att han själv inte skulle vara det.) Han tycker att hon också verkar vettig trots att hon är så ung.

Ganska mycket vardagligt chattande om vad de har gjort men så snackar han återigen om att duscha (han nämner dusch orimligt ofta - ett sätt att leda in på nakenhet givetvis). Inte fan tjatar man om dusch med en potentiell date? Jag vet inte, men det är nåt jag förutsätter att folk gör. Det är ju inte information man behöver ge folk. Åtminstone inte varje gång man gör det. Barnet hade kunnat få tvåla in honom och hon vet nog vilka delar man brukar tvåla in lite extra noga...

Han frågar när hon fyller 15. I februari. Han fyller 59 ett par veckor efteråt och de skämtar om att fira tillsammans. Var och hur då? Undrar inte hennes föräldrar var hon är om hon är borta över natten? Han tänker sig alltså ett övernattningsfirande. Barnet kan säga att hon sover hos en kompis. Bakelsen skriver att han kan hyra en mysig stuga där de kan fira.

Sjuk människa det här... Han är varken hotfull/på eller slow groomer-typen. Han pratar med en 14-åring som vore hon vuxen. Än så länge är det inte nåt särskilt uppseendeväckande i chattloggarna. Hade det varit två vuxna så hade det kunnat passera som en Tinder-chatt. Men här är det en 58-åring som pratar med en 14-åring.
Hur vågar det där jävla fettot ta västerbottens trevliga och fina symbol, vildmannen och dra dess namn genom leran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in