2025-10-26, 21:47
Medlem
#692 vilken komisk filur. Står och runkar, blottar hela ölmagen och avslutar runkfilmen med en selfie.

Ännu ett vidrigt peddo . Han ville göra den äldsta ungen gravid också.
Senast redigerad av DaddyCool64 2025-10-26 kl. 21:54.
Citera
2025-10-26, 22:28
Avslutad
#692 HAHAHA!!!

Dryg nolla med mikroskopisk utrustning.

En del kan man tycka en del synd om, denne hoppas man får sitt liv totalförstört.
Citera
2025-10-27, 00:14
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Just det här att gubbarna vill göra barnen gravida är ju bara så genom perverterat och sjukt, finns inte ord egentligen. Denna gubbe kommer inte arbetskamraterna vilja se igen.

692

J-a märklig fantasi, de gångerna man varit med en riktigt ung tjej (21-25 typ) så är ju största förhoppningen att hon INTE blivit gravid...
Citera
2025-10-27, 02:28
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Nu har jag inte underlag för detta men tycker det känns som att dom Gäddorna som är lite högre upp i samhällsskiktet och har bättre jobb, sällan står kvar och pratar utan springer iväg på en gång tvärtemot varsel gubbarna som oftast står kvar och stammar skäms och plågar sig själva i 10min.
Om så är fallet är det bara så enkelt att dom högre upp fattar att det bara blir värre att stå kvar och prata?
Om det skulle vara så är det väl inte mycket mer än högre IQ och mer erfarenhet av att hålla masken i fulspelsituationer (som t ex förhandlingar) som kan spela in. Svårt att veta om det stämmer dock. Visserligen finns det nu så många gäddor att man faktiskt kan dra slutsatser men att gå igenom allt vore lite jobbigt.

Själv har jag svårt att föreställa mig hur man skulle reagera. Jag befinner mig på övre halvan både vad gäller IQ och position men kan mycket väl tänka mig att hjärnan skulle gå i baklås. Rent intellektuellt fattar man ju att det enda raka är att gå därifrån tyst och omedelbart. Men i stunden, med det stresspåslag det måste innebära? Fan vet.

Gäddorna är överhuvudtaget svåra att förstå vid det här laget. Kan det verkligen finnas någon som inte hört talas om Dumpen? Den som håller på med gäddande borde ju vara extra medvetna om det, kan man tycka. Och ändå ramlar ett par nya i veckan in. Alla följer precis samma mönster dessutom. Chat, mötesbokning på allmän plats och sen konfrontation. Hur fan kan någon med IQ över Forrest Gump falla i den fällan? (Även om det förstås är utmärkt att de går på det).
Citera
2025-10-27, 06:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Oldandhorny gädda #692 skriver bland annat att hans kuk skall finnas där för hela familjen.

Det är totalt galet hur jävla kukfixerade många av de här skitgubbarna verkligen är, det är illa att man lagt ned psykiatrin, vi borde fylla mentalsjukhusen. Lås in dem, för fasen..

Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Tror det handlar om IQ
Det är knappast högt IQ som får dem att gå i fällan men öppna ögon. Det är kuken.

Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Hahahaha 692
Vilken liten metmask
Är den 10cm i bästa fall när den är hård?
Vilken loser
Han är en riktig dåre.

Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Gäddorna är överhuvudtaget svåra att förstå vid det här laget. Kan det verkligen finnas någon som inte hört talas om Dumpen? Den som håller på med gäddande borde ju vara extra medvetna om det, kan man tycka. Och ändå ramlar ett par nya i veckan in. Alla följer precis samma mönster dessutom. Chat, mötesbokning på allmän plats och sen konfrontation. Hur fan kan någon med IQ över Forrest Gump falla i den fällan? (Även om det förstås är utmärkt att de går på det).
Ollonet saknar konsekvenstänkande och saknar logik och förnuft.
När kuken får sköta tänkandet, då blir det så.
Senast redigerad av Pinoputchin 2025-10-27 kl. 06:20.
Citera
2025-10-27, 07:08
Medlem
Citat:
Om det skulle vara så är det väl inte mycket mer än högre IQ och mer erfarenhet av att hålla masken i fulspelsituationer (som t ex förhandlingar) som kan spela in. Svårt att veta om det stämmer dock. Visserligen finns det nu så många gäddor att man faktiskt kan dra slutsatser men att gå igenom allt vore lite jobbigt.

Själv har jag svårt att föreställa mig hur man skulle reagera. Jag befinner mig på övre halvan både vad gäller IQ och position men kan mycket väl tänka mig att hjärnan skulle gå i baklås. Rent intellektuellt fattar man ju att det enda raka är att gå därifrån tyst och omedelbart. Men i stunden, med det stresspåslag det måste innebära? Fan vet.

Det var ju någon Gädda, skåning tror jag, för något år sedan som svarade ärligt när Sara ställde frågan hur fan de tänkte: ”Ja, man tänker väl med kuken” blev svaret.

Det måste vara någon mekanism som ”stänger av” hjärnan hos dessa, så snart en potentiell möjlighet för minderårssex uppenbarar sig. Det är den enda förklaringen jag kan komma på.

Det hade varit intressant att få det ”svart på vitt” från en psykolog, varför fullvuxna och livserfarna män, från koja till slott, gång efter annan fastnar i Dumpens nät.
Citera
2025-10-27, 07:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Det var ju någon Gädda, skåning tror jag, för något år sedan som svarade ärligt när Sara ställde frågan hur fan de tänkte: ”Ja, man tänker väl med kuken” blev svaret.
https://dumpen.se/2025/02/07/trucken63-helsingborg-562/
Citera
2025-10-27, 07:23
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Det hade varit intressant att få det ”svart på vitt” från en psykolog, varför fullvuxna och livserfarna män, från koja till slott, gång efter annan fastnar i Dumpens nät.
Mycket. Om det varit fulla sextonåringar så hade "tänkte med kuken i stundens hetta" varit mer begripligt. Inte så att vi vuxna är hormonellt döda men gubbar 50+ som håller på i flera veckor och chattar och planerar och grejor?

Samtidigt finns det ju ingen annan vettig förklaring. "Kuken" - som sammanfattning för driftslivet - tänker åt dem och lyckas på något sätt sätta alla högre hjärnfunktioner ur spel. Det är fascinerande på sitt sätt. Den som chattar upp en minderårig och åker på träff måste ju på något sätt förstå att de i praktiken spelar rysk roulette med hela sin livssituation. Men de gör det ändå.
Citera
2025-10-27, 10:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Mycket. Om det varit fulla sextonåringar så hade "tänkte med kuken i stundens hetta" varit mer begripligt. Inte så att vi vuxna är hormonellt döda men gubbar 50+ som håller på i flera veckor och chattar och planerar och grejor?

Samtidigt finns det ju ingen annan vettig förklaring. "Kuken" - som sammanfattning för driftslivet - tänker åt dem och lyckas på något sätt sätta alla högre hjärnfunktioner ur spel. Det är fascinerande på sitt sätt. Den som chattar upp en minderårig och åker på träff måste ju på något sätt förstå att de i praktiken spelar rysk roulette med hela sin livssituation. Men de gör det ändå.
När det gäller t ex våldsbrott kommer frågan ofta upp om den åtalade haft tid att besinna sej, vilket ju är en relevant frågeställning. Våldsbrott har ofta ett relativt kort händelförlopp med förhållandevis kort "betänketid", ibland bara några timmar. Gäddorna har nästan eoner av tid till eftertanke i jämförelse, men inte en enda gång stannar dom upp, tänker efter och besinnar sej. Istället går dom all in efter att alla spärrar har släppt.
Citera
2025-10-27, 12:17
Medlem
Vem är gädda #692 som bor i Gävleområdet men som jobbar i Stockholm ibland?
Citera
2025-10-27, 12:50
Medlem
Lite ironiskt att 692 sitter och klagar på nättroll när han själv groomar barn
Citera
2025-10-27, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Identifierad på telegram
Ojojoj vad de gottar sig i Gräv 👍

#692 är tydligen miljöpartist, skriver mycket på Facebook och intervjuas i lokaltidningen om hur fel det är att ta flyget.
Men att våldta småbarn går bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in