2024-11-05, 03:53
Medlem
gotets avatar
505 var en gädda av en helt ny skådad kaliber. Han utmanade dumpen på ett sätt som aldrig tidigare skådats. Han var mäktig och med ett lugn och en kyla som överraskade i konfrontationen. Gäddan vek sig aldrig, han la sig aldrig utan han stod fast. Som ett berg satt denna gigant till man och utmanade dumpen på det som kan liknas vid en debatt. Han förde sig civiliserat och kunde inte rubbas. Ett psyke av stål var vad denna titan visade upp. Precis som pappastor hade han ett enormt skägg och han var väldigt driven av sitt sprut. Det var känslan av orgasmen som fört honom till platsen. Begäret att njuta ohämmat. Och just detta är något som dumpengäddorna har gemensamt. 505 spände även sina ekonomiska muskler mitt framför dumpen. Han visade att han med lätthet kunde hosta upp säkert över en hundring för kaffe och bakelse. Dumpenfolket köpte inget, dom hade nog inte den ekonomin som krävdes. Det här visar att 505 har gott om tillgångar och resurser för inte alla kan hosta upp så mycket stålar för nått svindyrt fika.

505 bevisar också min teori vidare. Att gäddorna som fångas är hypersexuella. De är galen av lust och styrs av sexuella begär och gigantisk potens. Ta 505 som ett exempel. Han är 58 år och fortfarande säkert kåtare en en 15 årig pojk. Detta visar på ett erotiskt driv och enorm potens. Han är så styrd av sprutet att han börjar ragga på en tjej från dumpen. Helt otroligt! Och hon har svårt att avvisa gäddan som med sin enorma aptit på sex går på hårt. Det här är inte vanliga män utan supersexuella män. De vill knulla till varje pris, ålder skiter de i. Den här gäddan skulle även gå till sängs med en äldre dam (pensionär) om han fick chansen. Med en pondus inte av denna värld skulle jag säga att de inte kunde knäcka den här gäddan. Det skulle vara roligt att se Sara och Patrik utmana honom.

Jag tror inte 505 kan pryglas. Han är alldeles för stark. Jag minns konfrontationen med pappastor och hur de fullkomligt slaktade honom de första minuterna. Men sedan hände något. Sprutet gav Pappastor förnyat självförtroende och han började att skratta både högt och gott. Pappastor reste sig som fågeln Fenix men tyvärr var hans bortförklaringar alldeles för orealistiska. Men han lämnade i alla fall Patrik och Sara med fanan i topp. Vad som hände minuterna efter är jag väldigt intresserad av. Hur resonerade Pappastor med sig själv och sin lust? Hur planerade han för den stundande sociala apokalypsen? Hans liv förändrades för alltid efter mötet där på tågstationen och jag skulle väldigt gärna vilja veta mer om hur han levde sitt liv. Både före och efter mötet. Jag tror mig ha information som säger att Pappastor ägde ett hus tillsammans med sin fru. Kan någon verifiera detta?
Citera
2024-11-05, 05:54
Medlem
#504 registrerades som avliden 2024-11-05 enligt Ratsit.
Citera
2024-11-05, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetMaster

Oj! Jag tror att han slår rekord i snabbast utförda suicid (antar jag) då det måste skett precis i samband med publicering.

Lite otippat då han gav ett obrytt intryck, men med tanke på att han erkände övergrepp på barn i chatloggen, så var han förstås en högriskperson.

Senast redigerad av Florman 2024-11-05 kl. 06:38.
Citera
2024-11-05, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Oj! Jag tror att han slår rekord i snabbast utförda suicid (antar jag) då det måste skett precis i samband med publicering.

Lite otippat då han gav ett obrytt intryck, men med tanke på att han erkände övergrepp på barn i chatloggen, så var han förstås en högriskperson.

Citera
2024-11-05, 06:51
Bannlyst
#505 är medlem i Vänsterpartiet.. Någon förvånad att en kommunist vill knulla barn? Det finns gott om jakt vapen där uppe, så det bara stoppa in pipmyningen i oralöppningen och sedan trycka av, så har han gjort världen en bra tjänst åtminstoende.
Citera
2024-11-05, 06:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BetMaster

Härligt! Hoppas #505 gör copy cat på detta.
Citera
2024-11-05, 07:22
Medlem
hellb0unds avatar
#504 är avliden enligt ratsit
Citera
2024-11-05, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#504 Bullen tog vägen förbi repslageriet efter det han hade ledsagat sin mor hem från ögonkirurgin. Nu blir det försäljning av raggarbilar på Blocket.se

Fyfan vad det ska hitta skit då det går igenom Bullens enheter, det lär nog finnas en hel del BP. Men det beror på ifall Bullen han städa före han åkte.

#504 Måste hänt morsan något dåligt hos ögonkirurgen, eftersom han fattade detta drastiska beslut. Man får ha medkänsla med hans stackars mor. Dåliga ögon och så nu detta ovanpå allt 😞
Citera
2024-11-05, 08:57
Medlem
Anonymflashbackares avatar
Citat:
Personer som ger uttryck att #505 Gällivare Håcke är kung är individer som inte tillhör rikets begåvningsreserv, har svårt med läsförståelsen och står till arbetsmarknadens förfogande, eller har någon form av Alu-tjänst på Samhall.
Det kan ju du kasta ur dig men inget av det stämmer i vart fall på mig.
Citat:
Kul i konfrontationsklippet är när Håcke presenterar Dumpenbrudarna för kassabiträdet. - Dom här är från Dumpen….
Idioten fick det att låta som att han hade fått Nobelpriset och detta var ett pressuppbåd som skull få en djupintervju över en kopp kaffe och en bakelse.
Är man svagbegåvad och från en liten ort där mamma och pappa är kusiner så förstår man inte storheten i den form av härskarteknik där man äger narrativet och äger situationen. Men ingen förväntar sig att du ska förstå.
Citat:
Hade jag närvarat hade Håcke fått både bakelse och kaffekoppen följt av väskjäveln med alla dildos uppkörda i sitt rektum följt av en stadig dos novitjok.
Jag hade gjort massa tuffa saker om jag hade varit där oj oj oj... Loser.
Citera
2024-11-05, 09:26
Medlem
#504 registrerad som avliden idag.
Citera
2024-11-05, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
505 var en gädda av en helt ny skådad kaliber. Han utmanade dumpen på ett sätt som aldrig tidigare skådats. Han var mäktig och med ett lugn och en kyla som överraskade i konfrontationen. Gäddan vek sig aldrig, han la sig aldrig utan han stod fast. Som ett berg satt denna gigant till man och utmanade dumpen på det som kan liknas vid en debatt. Han förde sig civiliserat och kunde inte rubbas. Ett psyke av stål var vad denna titan visade upp. Precis som pappastor hade han ett enormt skägg och han var väldigt driven av sitt sprut. Det var känslan av orgasmen som fört honom till platsen. Begäret att njuta ohämmat. Och just detta är något som dumpengäddorna har gemensamt. 505 spände även sina ekonomiska muskler mitt framför dumpen. Han visade att han med lätthet kunde hosta upp säkert över en hundring för kaffe och bakelse. Dumpenfolket köpte inget, dom hade nog inte den ekonomin som krävdes. Det här visar att 505 har gott om tillgångar och resurser för inte alla kan hosta upp så mycket stålar för nått svindyrt fika.

505 bevisar också min teori vidare. Att gäddorna som fångas är hypersexuella. De är galen av lust och styrs av sexuella begär och gigantisk potens. Ta 505 som ett exempel. Han är 58 år och fortfarande säkert kåtare en en 15 årig pojk. Detta visar på ett erotiskt driv och enorm potens. Han är så styrd av sprutet att han börjar ragga på en tjej från dumpen. Helt otroligt! Och hon har svårt att avvisa gäddan som med sin enorma aptit på sex går på hårt. Det här är inte vanliga män utan supersexuella män. De vill knulla till varje pris, ålder skiter de i. Den här gäddan skulle även gå till sängs med en äldre dam (pensionär) om han fick chansen. Med en pondus inte av denna värld skulle jag säga att de inte kunde knäcka den här gäddan. Det skulle vara roligt att se Sara och Patrik utmana honom.

Jag tror inte 505 kan pryglas. Han är alldeles för stark. Jag minns konfrontationen med pappastor och hur de fullkomligt slaktade honom de första minuterna. Men sedan hände något. Sprutet gav Pappastor förnyat självförtroende och han började att skratta både högt och gott. Pappastor reste sig som fågeln Fenix men tyvärr var hans bortförklaringar alldeles för orealistiska. Men han lämnade i alla fall Patrik och Sara med fanan i topp. Vad som hände minuterna efter är jag väldigt intresserad av. Hur resonerade Pappastor med sig själv och sin lust? Hur planerade han för den stundande sociala apokalypsen? Hans liv förändrades för alltid efter mötet där på tågstationen och jag skulle väldigt gärna vilja veta mer om hur han levde sitt liv. Både före och efter mötet. Jag tror mig ha information som säger att Pappastor ägde ett hus tillsammans med sin fru. Kan någon verifiera detta?

Väl talat. Ja Pappastor hade ett hus med fru och två chokladungar. Det jag hört är att Pappastor rakade av sitt skägg omgående och vidhöll sin historia till "the end of the days". Det var en stor komplett mot Pappastor, inget annat! Någon hade "hackat" Pappastor.

Pappastor bytte även efternamn. Inte till något alldagligt utan tvärtom. Något väldigt utmärkande och unikt.
Citera
2024-11-05, 09:52
Medlem
PROLIFICs avatar
Ska vi titta lite på vad svälliga prinsessbakelsen skriver i chatten? #505

Vildmannen har 3189 dagar på Kik och en anonym profilbild som ser ut att ha lika många dagar på nacken. Skägget är mörkt och kort.

Han inleder med att säga att barnet har en fin bild och att det låter fint att hon är ung och glad. Han säger att han är riktigt gammal - 58 - så han ljuger inte om sin ålder. Han får reda på att barnet är 14.

Vardagligt småprat som man gör med nån man nyss fått kontakt med. Han skriver faktiskt att han tycker om prinsesstårta.

Lite skämtsam ton, han kanske kan bjuda på fika om han kommer till Piteå. Han nämner dusch flera ggr och det är barnet som säger att det är synd att hon inte är hos honom, han svarar att det är synd och att de hade kunnat duscha tillsammans men hon måste nog bli lite äldre först. Barnet säger att hon inte är oskuld och Bakelsen frågar om ålder på killen. 19 och 36. Han frågar om hon gillar äldre. Jo, det gör hon. Han skriver att han gillar unga tjejer. Yngsta han har varit med är 15 men det är länge sen. På senare år har han träffat unga, men de har varit över 15. Han skriver att grupper på Kik är ett bra sätt om man vill träffa nån men att hon ska vara försiktig för det finns många galningar. (Som att han själv inte skulle vara det.) Han tycker att hon också verkar vettig trots att hon är så ung.

Ganska mycket vardagligt chattande om vad de har gjort men så snackar han återigen om att duscha (han nämner dusch orimligt ofta - ett sätt att leda in på nakenhet givetvis). Inte fan tjatar man om dusch med en potentiell date? Jag vet inte, men det är nåt jag förutsätter att folk gör. Det är ju inte information man behöver ge folk. Åtminstone inte varje gång man gör det. Barnet hade kunnat få tvåla in honom och hon vet nog vilka delar man brukar tvåla in lite extra noga...

Han frågar när hon fyller 15. I februari. Han fyller 59 ett par veckor efteråt och de skämtar om att fira tillsammans. Var och hur då? Undrar inte hennes föräldrar var hon är om hon är borta över natten? Han tänker sig alltså ett övernattningsfirande. Barnet kan säga att hon sover hos en kompis. Bakelsen skriver att han kan hyra en mysig stuga där de kan fira.

Sjuk människa det här... Han är varken hotfull/på eller slow groomer-typen. Han pratar med en 14-åring som vore hon vuxen. Än så länge är det inte nåt särskilt uppseendeväckande i chattloggarna. Hade det varit två vuxna så hade det kunnat passera som en Tinder-chatt. Men här är det en 58-åring som pratar med en 14-åring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in