2025-11-24, 17:37
Medlem
Rumpkorvens avatar

Var är hans pung? Har han opererat bort den?
Citera
2025-11-24, 20:25
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

Var är hans pung? Har han opererat bort den?

Är nog den han tryckt in under förhuden?
Citera
2025-11-24, 21:49
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Det var som fasiken. Jag läste mycket om honom i ett annat forum, så var det flera från bygden som sett de tillsammans många gånger efter händelsen och skrivit om det på Facebook. Postades sen i det forumet. Nog för de har barn och verksamheter ihop (eller hade), men jag vet inte. Grannar och annat folk kanske gillar skvallret, men tror man inte ska avfärda det som osanning allt.

De är fortfarande gifta, hon har bara skrivit sig på en annan adress i närheten. Det har gått ett halvår sedan det publicerades på dumpen, och han ska berättat för henne samma dag som han blev ertappad av dumpen - alltså har hon inte lämnat in någon ansökan om skilsmässa direkt iallafall.
Citera
2025-11-25, 00:06
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Krambjörnen och PappaStor blev båda hackade, och råkade av en osannolik slump dyka upp på barnsexmötesplatsen.

Vad tycker du om Slingraren?

Haha ja! Det var faktisk en detalj jag inte plockade upp själv. Jäkla osis för Krambjörnen och Pappastor. Vilka elaka hackare som gjorde detta mot dem.

Slingraren är ganska rolig men jag har svårt för böggäddor.
Citera
2025-11-25, 00:08
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
DaddyCool för hans coola profilbild med brillorna. Sen han backa sin trailer så snyggt. Vilken karl. Men snoppen är ful.

PiggyBögslyna är också en riktig pervo det med. Haha.

Tack för dina bidrag. Jag skall kolla på daddycool nu.
Citera
2025-11-25, 03:41
Medlem
gotets avatar
Nr #500 Andreas Telefonlöpare är gäddan med storkuken som säkert njutit av jättemånga tjejer. Han laddar upp stordrulen i badkaret för dumpen. Den här gäddan har den största dasen på dumpen! Kan han vara som Peter North? Han måste få njuta av drivor med lättklädda tjejer. Men får han lika mycket brudar som Noughty Santa?

Jag kommer även med mer sorgliga nyheter. Nr 553 Marixens finns inte längre bland oss. Han stupade nu i somras på egen begäran. Det är så många gäddor som försvinner. Stora giganter som Pappastor och Krambjörnen borde få vara bland oss så vi kan hålla oss uppdaterade om deras bravader och aktiviteter.

Edit. Jag kollade upp storkuken 500 på ratsit. Gäddan bor tillsammans med tre tjejer i 30 års åldern i en trea. Hur kan han vara så kraftfull så han klarar av tre tjejer på samma gång? Vi har definitivt hittat dumpens Peter North!
Senast redigerad av gotet 2025-11-25 kl. 03:53.
Citera
2025-11-25, 06:28
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Så vilken av gäddorna tror ni fått knulla och njuta av flest tjejer? Vilken gädda är dumpens Peter North? Vi söker alltså gäddan som haft det mest aktiva sexlivet av dem alla. Vem tror ni det kan vara? Jag har tidigare tippat på Naughty Santa och den där gäddan med storkuken som stal telefonen från Patrik och sprang. Dumpen lanserade den gäddan med en bild där han satt med jättekuken ända upp till naveln. Tror att en sån dase kan ha spetsat många tjejer i sina dar. Jag tänker även på militärgäddan och hans hänsynslösa sprut. Med en sådan energi och karisma får man många tjejer.

Skulle vara kul att höra era spekulationer.

Är nog utan tvekan den där dryga jäveln med isblå ögon. Han som blev misshandlad, glömt namnet..

Edit: Tweedy

Samt den där huliganpundaren som hotade sara med stryk, han som bodde i mammas anex. Han får nog trasig 14id ibland tyvärr.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-11-25 kl. 06:31.
Citera
2025-11-25, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Haha ja! Det var faktisk en detalj jag inte plockade upp själv. Jäkla osis för Krambjörnen och Pappastor. Vilka elaka hackare som gjorde detta mot dem.

Slingraren är ganska rolig men jag har svårt för böggäddor.

Enda rimliga Gäddan är DaddyCool. Han behåller pondus genom hela förloppet.
Citera
2025-11-25, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Samt den där huliganpundaren som hotade sara med stryk, han som bodde i mammas anex. Han får nog trasig 14id ibland tyvärr.

Knox Grim. Ja, pundarna är farliga på flera olika sätt och gissningsvis får de till det med trasiga fjortisar ibland, med knarket som gemensam nämnare. Knox fallhöjd är nog på refugnivå, han var nog redan en sådan som fick folk i grannskapet att byta trottoar när de mötte honom på gatan. Att han hamnade på Dumpen, förvånade nog ingen.

Tyvärr tror jag fortfarande att han kan skörda bland trasiga/WT-fjortisar i nejden. I konfran verkade han skita fullständigt i att han hamnade på Dumpen, han kändes mest putt över att ha blivit ’snuvad på konfekten’.

Citera
2025-11-25, 08:18
Medlem
Fyfan kan inte bestämma mig vilken av alla gäddor är äckligast, va fan är det för fel på män
Citera
2025-11-25, 13:41
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Fyfan kan inte bestämma mig vilken av alla gäddor är äckligast, va fan är det för fel på män

Candyman tycker jag är härligast. Hans jordkällare och tomt borde grävas ut grundligt.
Citera
2025-11-25, 14:31
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Candyman tycker jag är härligast. Hans jordkällare och tomt borde grävas ut grundligt.

Han är legendarisk, kl 10.00 vill jag knulla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in