Citat:
Aldrig tänkt på, men det kanske är som du säger att man tappar det svenska språket och går till sin modersmål när man kommer upp i åldrarna. Även om man bott i Sverige i över 30 år.
Intressant!
Jag tycker att han är lite ''vild'' av sig och det kanske också tecken på demensstadiet?
Upprepar ord och lite annat, som nu fick mig att tänka på att han kanske börjar bli dement.
OBS: Detta inlägg som jag skrev, är absolut inte menad för att förlöjliga honom. Jag tyckte genuint det blev intressant av det det som Fear2be skrev, eftersom det fick mig att tänka på olika mönster av honom och koppla det till hans ålder = Kanske någon början av stadiet som dement.
Jag menar återigen, inte för att förlöjliga honom. Jag är helt uppriktig om min misstanke.
Någon fler som kanske fallit i samma tankar?
Intressant!
Jag tycker att han är lite ''vild'' av sig och det kanske också tecken på demensstadiet?
Upprepar ord och lite annat, som nu fick mig att tänka på att han kanske börjar bli dement.
OBS: Detta inlägg som jag skrev, är absolut inte menad för att förlöjliga honom. Jag tyckte genuint det blev intressant av det det som Fear2be skrev, eftersom det fick mig att tänka på olika mönster av honom och koppla det till hans ålder = Kanske någon början av stadiet som dement.
Jag menar återigen, inte för att förlöjliga honom. Jag är helt uppriktig om min misstanke.
Någon fler som kanske fallit i samma tankar?
Vad är det för misstankar du snackar om? Att man glömmer språket i ett land man bott i i över 40 år? Låter orimligt. Att man blir dement när man är 67 bast (eller vad han nu är)? Möjligt, men bara gissningar som inte alls baseras på några medicinska undersökningar.
Fattar ingenting. Snubben är kriminell och borde bli återbetalningsskyldig på miljoner och skickas hem till sitt födelseland tillika skitland. Men eftersom han inte är etnisk svensk så görs ingenting. Han har ljugit för staten, folket och flaggan. Det verkar inte spela någon roll i Sverige dock. Den enda flaggan han svarar under tillhör ett sandfolk i Mellanöstern och att han bidrar med noll verkar vara helt okej i det här landet.
Att han snor åt sig miljontals kronor är kanske sekundärt i det hela. Han har ju ändå kryckor och stöttar Palestina. Tidö verkar dock hyfsat trötta på pallyterroristerna så jag har faktiskt svårt att fatta varför ingenting görs mot Gholamreza Harati.
Juste, han förstörde såklart en minnesstund för offren i terroristattacken också. Finns det något barbariskt beteende han inte visat ?