2025-10-23, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Aldrig tänkt på, men det kanske är som du säger att man tappar det svenska språket och går till sin modersmål när man kommer upp i åldrarna. Även om man bott i Sverige i över 30 år.

Intressant!

Jag tycker att han är lite ''vild'' av sig och det kanske också tecken på demensstadiet?

Upprepar ord och lite annat, som nu fick mig att tänka på att han kanske börjar bli dement.

OBS: Detta inlägg som jag skrev, är absolut inte menad för att förlöjliga honom. Jag tyckte genuint det blev intressant av det det som Fear2be skrev, eftersom det fick mig att tänka på olika mönster av honom och koppla det till hans ålder = Kanske någon början av stadiet som dement.

Jag menar återigen, inte för att förlöjliga honom. Jag är helt uppriktig om min misstanke.

Någon fler som kanske fallit i samma tankar?

Vad är det för misstankar du snackar om? Att man glömmer språket i ett land man bott i i över 40 år? Låter orimligt. Att man blir dement när man är 67 bast (eller vad han nu är)? Möjligt, men bara gissningar som inte alls baseras på några medicinska undersökningar.

Fattar ingenting. Snubben är kriminell och borde bli återbetalningsskyldig på miljoner och skickas hem till sitt födelseland tillika skitland. Men eftersom han inte är etnisk svensk så görs ingenting. Han har ljugit för staten, folket och flaggan. Det verkar inte spela någon roll i Sverige dock. Den enda flaggan han svarar under tillhör ett sandfolk i Mellanöstern och att han bidrar med noll verkar vara helt okej i det här landet.

Att han snor åt sig miljontals kronor är kanske sekundärt i det hela. Han har ju ändå kryckor och stöttar Palestina. Tidö verkar dock hyfsat trötta på pallyterroristerna så jag har faktiskt svårt att fatta varför ingenting görs mot Gholamreza Harati.

Juste, han förstörde såklart en minnesstund för offren i terroristattacken också. Finns det något barbariskt beteende han inte visat ?
Citera
2025-10-28, 15:53
Medlem
Leo carmona ”kinesen” påstår på sin Instagram att kryckgubbenr med dom numera, och det får man väl tolka som att han är beskyddad av orten 👍
Citera
2025-11-06, 01:00
Medlem
knors avatar
Årsinkomst?
Citera
2025-11-06, 18:37
Medlem
2n00b4Us avatar
Skulle han inte göra mer nytta där nere, då kan han i alla fall hjälpa till o dela ut mat osv.
Citera
2025-11-06, 20:21
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knor
Årsinkomst?
Inkomstår 2022: 124.618
Inkomstår 2023: 132.000
Inkomstår 2024: 142.200
Citera
2025-11-20, 10:16
Medlem
Kryckmannen-Gholamreza ska ställas inför skranket nästa år för sitt våldsamma motstånd. Han behöver alltså att persisk tolk förordnas honom eftersom han, trots 40 år i Sverige, inte kan begripa- eller tala svenska på en sådan nivå, så tolk måste förordnas. Vilket jävla nederlag detta är.

---

B 21425-25

City åklagarkammare i Stockholm ./. Gholamreza Harati

våldsamt motstånd

---

Stämningsansökan, FUP, m.m.

https://gofile.io/d/OeWkw9

Datum för huvudförhandling: 2026-01-16, kl. 10:00-10:45
Senast redigerad av Treschow 2025-11-20 kl. 10:20.
Citera
2025-11-23, 22:41
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Kryckmannen-Gholamreza ska ställas inför skranket nästa år för sitt våldsamma motstånd. Han behöver alltså att persisk tolk förordnas honom eftersom han, trots 40 år i Sverige, inte kan begripa- eller tala svenska på en sådan nivå, så tolk måste förordnas. Vilket jävla nederlag detta är.
Varför är det ett nederlag och för vem? Om Harati har tafelsproblematik pga. sjukdom så är det väl en medicinsk och inte politisk fråga?
Citera
2025-11-24, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Varför är det ett nederlag och för vem? Om Harati har tafelsproblematik pga. sjukdom så är det väl en medicinsk och inte politisk fråga?
Är du ironisk nu?

Harati har varit sjukskriven sedan 2014, men är samtidigt ute varje dag på Stockholms gator och skriker, dansar samtidigt som han viftar en enorm Palestinaflagga. Vad för typ av sjukdom/skada är det han har? Den syns inte till när han är ute på gator och torg i alla fall. Kryckorna är en bluff, dessa används som en skenmanöver. Dessa har han i vart fall inte behov av. Nu är han pensionär, men antagligen sjukpensionär eftersom han är totalt inkompetent.

Det är ett stort nederlag att människor som varit i Sverige i 40 år behöver ha tolk, det gäller inte enbart Kryckmannen-Harati utan tusentals fler. Det är bra att det nu införs språkkrav för svensk medborgarskap.

Jag vet inte hur det är med dig, men jag vill verkligen inte att mina skattepengar ska gå till att försörja människor som flyr från andra länder, kommer till Sverige och beter sig på detta vis; inte gör ett skit för samhället och bidrar till Sveriges försämring, rykte och anseende i världen.
Senast redigerad av Treschow 2025-11-24 kl. 07:13.
Citera
2025-11-24, 17:56
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Är du ironisk nu?
Nej jag är inte ironisk. Han kanske är utvecklingsstörd? Man ska ju inte håna folk med störningar.
Citera
2025-11-25, 12:34
Medlem
Seabeers avatar
Nu bor inte jag i Stockholm men jag kan lova om jag såg det miffot ute på gatorna med sin vidriga flagga och hoppa på ett ben framför mig så hade han legat i backen fort kan jag säga …

Har fanskapet aldrig fått stryk???
Citera
2025-12-03, 09:25
Medlem
Deagle66s avatar
Han är sjukpensionär men fullt frisk att dagligen springa runt o skrika.
Tror han är anmäld för bidragsfusk men fanskapet kommer säkert att klara sig undan.
Citera
2025-12-03, 09:32
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:

---

B 21425-25

City åklagarkammare i Stockholm ./. Gholamreza Harati

våldsamt motstånd

---

Stämningsansökan, FUP, m.m.

https://gofile.io/d/OeWkw9

Datum för huvudförhandling: 2026-01-16, kl. 10:00-10:45
Är det "Lulle" eller polisen själva som anmält honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in