Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2025-12-03, 13:19
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Har också tänkt på detta. Hur fan kan han ha energi och ork att demonstrera på heltid om han är för sjuk för att jobba?
Om du inte visste så är det inga krav på invandrarna som kommer hit, och försöker man ställa krav så är det bara att dra rasistkortet så backar man direkt.

Men visst jag håller med dig, han hade ju kunnat stå vid en butik och hälsa kunder välkomna, dela ut reklam eller agera dörrstopp.
Citera
2025-12-03, 13:27
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Är det "Lulle" eller polisen själva som anmält honom?

Våldsamt motstånd kan det inte vara ofta någon privatperson anmäler

Gholamreza Harati har satt sig till motvärn genom att spänna med kroppen
och armarna för att hindra polisen Jakob Steen när han ingrep mot honom.
Det hände den 4 oktober 2025 på Centralstationen, Centralplan, Stockholms
län.

På nåt sätt gillar jag ändå att dåren finns, men på avstånd då
Citera
2025-12-03, 13:38
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Om du inte visste så är det inga krav på invandrarna som kommer hit, och försöker man ställa krav så är det bara att dra rasistkortet så backar man direkt.

Men visst jag håller med dig, han hade ju kunnat stå vid en butik och hälsa kunder välkomna, dela ut reklam eller agera dörrstopp.

Lol ja det har du helt rätt i. Jävla idiotland Sverige blivit som tillåter detta.
Citera
2025-12-03, 13:42
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Lol ja det har du helt rätt i. Jävla idiotland Sverige blivit som tillåter detta.
Jag vill minnas att försäkringskassan eller annan myndighet hade anställda som spionerade på de som var långtidssjukskrivna och försökte reda ut om dom bluffade eller inte. Det skulle ju vara så enkelt här eftersom han är ute och visar sig på såna platser hela tiden, men just invandrarstatus sätter nog stopp som sagt.
Citera
2025-12-04, 11:50
Medlem
40 år i landet och kan inte prata svenska. Han är extremt svagbegåvad. Under 70 IQ skulle jag gissa.
Citera
2025-12-04, 19:28
Avstängd
BillFuckingMurrays avatar
Extremt störig individ som inte borde vara kvar i landet eller få sjukpenning. Mitellan och kryckan är ju bara props. Clowner har props. Han är alltså en statligt avlönad clown med tvivelaktig bakgrund och underhållningsvärde.

Våldsamt motstånd är ett brott, men alla som skriker att han är kriminell, vad mer är han åtalad, dömd för osv?

Uppvigling borde ju ingå.
Förståndshandikapp är ju inte heller ett brott.
Kul att vara tolk åt denna person som bara kan skrika och veva.
Citera
2025-12-05, 09:07
Medlem
MongoHasses avatar
Förihelvete, utvisa gaphalsen omgående!
Citera
2025-12-05, 12:15
Medlem
Märkligt att Christian Petersons samarbetspartner Vänsterkollen tycker det är lämpligt att lägga upp bilder på "kryckmannen" där han blir smygfotad i sitt eget hem: https://x.com/vansterkollen/status/1996718706940944826
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in