Citat:
Ursprungligen postat av
Leland1979
Du menar att källor inte är intressanta utan enbart den dynga ni rysshoror spyr ur er?
Ok....
Jag vet inte med dig men när jag ser en karta över slagfältet i Ukraina just nu och jämför med exakt 1 vecka sedan.. då ser jag direkt, utan källa, att Ryssen vinner.
Likaså kan man ta det omvänt, avsaknad av bilder eller klipp på något tyder på att det med allra största sannolikhet aldrig ha hänt.. eller som det Amerikanska uttrycket sa det "Pics or it didn't happen.".
Så när någon drogpåverkad stolle menar att 1+ miljon Ryssar har dödats och/eller skadats i Ukraina utan att bevisa detta (ja, du vet exakt hur man gör det) så avfärdar jag det direkt som att den individen är inte vid sina sinnens fulla bruk. Om denne drogpåverkade individen drar till med en siffra såsom 3-5 miljoner.. ja då förtjänar denne idiot inget mindre än att bli gjord till åtlöje.
Det är så livet fungerar, du ser vad du ser och om du är osäker på vad du såg så är du förmodligen påverkad, alternativt, känslomässigt involverad.. du vill helt enkelt inte se verkligheten för vad den är.
Och i den vinner Ryssland, hårt.