Citat:
Ursprungligen postat av
jugbandblues
varför skulle man gå in och stödja en liberal globalist som sagt att han gäspar åt migrationsfrågan och att brottsligheten inte beror på invandring? det låter ju helt befängt
https://youtu.be/j_n4HgX6odI?si=mNg3IYlrlK7wuQ2k
hanif bali är väl ok för det mesta, men vi vet alla hur förutsägbart det här kommer bli. intervjua några neokonservativa med utländska lojaliteter som aron flam, släng in några ointressanta diskussioner med heberlein eller någon annan hispig liberal kärring, etc.
Att det kommer att bli tråkigt och förutsägbart enligt bilden du målar upp är helt sant. Hur skulle det kunna bli något annat i Sverige? Tyskland är Sverige för vuxna sägs det, och detta är Sverige. Jag var faktiskt in och tittade på Jönsson i några minuter för första gången på en massa år. Anledningen till att det bara blev några minuter var att det var några outhärdliga minuter av tråkmånseri.
Jag valde för längesedan att inte ha något med svensk höger göra mer än att sporadiskt heja på dem på Flashback. Lyssnar aldrig på några andra svenska politiker el. opinionsbildare heller längre i nämnvärd grad (och har inte gjort så på flera år).
Jönsson ändrade sig först under galgen om migrationsfrågan, men detta tycks inte störa hans fans inom främst pajaspartiet MED.
Till syvende og sidst finns det dock bara två regeringsalternativ att välja mellan i Sverige: Rödgrönt el. blågult.
Radikal antiglobalism kan man (som du och en del andra) lajva på Flashback, men i verkligheten spelar sånt ingen roll.
Rödgrönt el. blågult som sagt.
Och för mig som höger är det positivt att rödgrönt får mothugg på alla fronter.