Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Jag vet inte om jag ens tror på att Engström bar ett vapen pga rädsla på vägen hem..
Men så fort jag tar upp detta med att jag tror att Engström ser LOP kl 20:58 så måste jag tydligen lägga någonform av bevis för det !
Dock så tycker jag att det är misstänkt att Engström inte nämner att han varit utanför Skandia under kvällen ! Här menar jag alltså att Engström inte vill ge polisen en koppling till att kunna se LOP gå in på bion !
Men då hävdar folk härinne att Engström missförstår frågan från polisen ang om han varit ute på kvällen !
Jag tycker personligen att frågan är relativt lätt att förstå vad polisen menar och att Engström faktiskt borde sagt att han var ute !
Vad anser du ?
Hmm.....¨¨
Ja?
Engström nämner inte datten, men nämner heller inte ditten! Ja, förvisso nämner hen ju ditten men inte datten, och det blir ju aningen komplicerat, främst eftersom att han nämner just datten? Och datten för ju gällande att ditten kräver förtäring omkring datten?Vansinnigt struligt, skulle jag vilja säga!
Dock blir det ju genast problematiskt, då han snurrar in sig i nämnda ditten och datten?
SE kanske inte var utanför Skandia aktuell överhuvudtaget? Vad har du för belägg att han var det?
Fast, med tanke på SEs långa arbetspass, så bör han ju rimligen (om han inte haft matsäck med sig) ha förärat omvärlden med att ta steget att gå ut på Sveavägen (om än han var svårt anhuggen av OCD).
Hur du tänker du, bäste En Sten (Ein Stein)?