2025-11-21, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Det har framförts i denna tråd av både mig och andra ett antal gånger, och det vet du. Vad har DU för intresse i att vi alla - både du och dina likar, och vi andra - ska upprepa oss femtioelva gånger, kan man undra...
Måna Zelmerlöw har utfört sitt jobb - och detta genom att uppträda och sjunga inför publik. Inget nytt eller häpnadsväckande med det?
Han såg dessutom ut att må bra.
Om du redan upprepat femtioelva gånger vad han gör fel kan du väl lika gärna upprepa det en femtiotolfte gång? Ingen stor skillnad och du får chansen att förklara vad du menar - som jag måste anta att du kan?
Citera
2025-11-21, 22:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Otroligt ändå.
I över ett halvårs tid har "ni" tjatat om att han måste göra si och så för att ha en chans att komma tillbaka - eller ens få träffa sina barn.
Och här är han nu - på en stor scen - till synes både vältränad, välmående och välsjungandes.
Men då är det skrattretande för att pressen (fler än Expressen) skriver om det; dvs en extremt känd persons comeback?
Förklara gärna?
För utifrån ser det inte ut att handla om annat än ren illvilja - och möjligtvis något mycket värre.

Det är inte bara "ren illvilja". Det är den rena rama svenska avundsjukan som också ligger bakom.

Det är typ 5-6 personer här som bara spyr ut elakheter mot MZ och som gömmer sig bakom en skärm och tror de representerar svenska folket. Dessutom sitter de här mer eller mindre 24-7. Flera har tackat för sig och tycker inte det finns ngt intressant med MZ ö h t och ändå återkommer dom. Man slutar inte att förundras....
Senast redigerad av Urre01 2025-11-21 kl. 22:31.
Citera
2025-11-21, 22:21
Medlem
Citat:
Måna Zelmerlöw har utfört sitt jobb - och detta genom att uppträda och sjunga inför publik. Inget nytt eller häpnadsväckande med det?
Om du redan upprepat femtioelva gånger vad han gör fel kan du väl lika gärna upprepa det en femtiotolfte gång? Ingen stor skillnad och du får chansen att förklara vad du menar - som jag måste anta att du kan?

Är du läskunnig? I så fall har du alla svar du behöver i denna tråd. Från mig. Och andra, som är mer tålmodiga än jag och orkar svara på nya sätt men med samma sanna budskap. Läs och ta till dig eller lägg ner! Du är inte dummare än att du vet vad vi vill säga. Eller?
Citera
2025-11-21, 22:23
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:

Vi vet ju alla vad han gjort för fel. Hur kan ett uppträdande av honom över huvud taget göra allt fel han gjort till rätt? Det är ju så ni vill få det till med era hyllningar.
Citera
2025-11-21, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Du har fel som vanligt. Det där giget är bokat sedan väldigt länge och bevisar ingenting mer än att de inte har en aning om vad han gjort, eller inte bryr sig för det är ett annat land. Han har fortfarande inte gjort ett skit för att visa att han förtjänar någon form av respekt.
Jag har inte alls fel. "Som vanligt". Detta gig är bokat sedan ca 6 mån och arrangörerna har mycket väl koll på vad han "anklagats" för att ha gjort. Det har folk (några få svenskar?) nämligen påminnt dem om sedan dag ett.
Men de valde det hederliga att tro på oskuld till motsatsen bevisats.
Vilket de bevisligen gjorde rätt i. Du kanske skulle pröva som omväxling skull?
Han har fortfarande inte gjort ett skit för att inte förtjäna någon form av respekt.
Citera
2025-11-21, 22:31
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
Det är inte bara "ren illvilja". Det är den rena rama svenska avundsjukan som ligger bakom.

Det är typ 5-6 personer här som bara spyr ut elakheter mot MZ och som gömmer sig bakom en skärm och tror de representerar svenska folket. Dessutom sitter de här mer eller mindre 24-7. Flera har tackat för sig och tycker inte det finns ngt intressant med MZ ö h t och ändå återkommer dom. Man slutar inte att förundras....

Som jag sagt säkert 10 gånger redan: Jag bryr mig inte ett skit om MZ eller CJ.
Enda anledningen att jag om tillbaka är för att det inte går att hålla sig från era fullständigt världsfrånvända teorier, jag kan inte sluta förundras över eran totala ignorans för fakta. Mannen är slut, persona non grata i hela riket och ändå håller ni på som att inget hänt. Man slutar inte att förundras....
Citera
2025-11-21, 22:34
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Jag har inte alls fel. "Som vanligt". Detta gig är bokat sedan ca 6 mån och arrangörerna har mycket väl koll på vad han "anklagats" för att ha gjort. Det har folk (några få svenskar?) nämligen påminnt dem om sedan dag ett.
Men de valde det hederliga att tro på oskuld till motsatsen bevisats.
Vilket de bevisligen gjorde rätt i. Du kanske skulle pröva som omväxling skull?
Han har fortfarande inte gjort ett skit för att inte förtjäna någon form av respekt.

Nej, de skiter i vad han gjort för de är i ett annat land, till skillnad mot ALLA andra som bokat honom.
Är du verkligen så korkad att du påstår att du undrar vad han gjort för att inte förtjäna respekt? På riktigt??
Citera
2025-11-21, 22:35
Medlem
Citat:
Som jag sagt säkert 10 gånger redan: Jag bryr mig inte ett skit om MZ eller CJ.
Enda anledningen att jag om tillbaka är för att det inte går att hålla sig från era fullständigt världsfrånvända teorier, jag kan inte sluta förundras över eran totala ignorans för fakta. Mannen är slut, persona non grata i hela riket och ändå håller ni på som att inget hänt. Man slutar inte att förundras....

Eller hur?! Det finns ju bara en förklaring till detta...
Citera
2025-11-21, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
En extremt känd persons comeback? I så fall gjorde Johnny Logan, 71, också comeback i går med låten What’s another year som han vann ESC med 1980.

Han var också vältränad, välmående och välsjungandes. Zelmerlöw som sjöng Heroes på samma festival även 2022 kanske kan göra comeback en gång till om fyrtio år, precis som Johnny Logan? Honom hör man inte heller så mycket av annars.

Finska Käärijä måste vara större än både Zelmerlöw och Logan, han har fått vara med de tre senaste åren. Tränad som tusan med sin bara mage och sina gröna ärmpuffar.

Det var många biljettköpare som var besvikna på att KAJ inte var med i år, men de får säkert sin comeback nästa år.
Nja. För att göra en comeback krävs en tids frånvaro. Googla om du inte vet vad det betyder.
Ja! Han var OCKSÅ vältränad, välmående och välsjungandes. Som alltid. Men det är det väl ingen som har ifrågasatt? Du får nog insupa lite mer kultur.
Käärijä, ja. Hört talas om nyhetens behag?
Och nej, det var faktiskt inte många biljettköpare som var besvikna.
Citera
2025-11-21, 23:01
Medlem
Citat:
Nej, de skiter i vad han gjort för de är i ett annat land, till skillnad mot ALLA andra som bokat honom.
Är du verkligen så korkad att du påstår att du undrar vad han gjort för att inte förtjäna respekt? På riktigt??
Nej, de skiter inte alls i det. Vem vill betala för en icke populär artist? I Sverige var det EN fegis till krögare som blev rädd efter all skit han läst. Det är allt.
Nej, jag är inte korkad. Däremot börjar det luta åt att du inte kan svara på en enkel fråga.
Citera
2025-11-21, 23:10
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Nej, de skiter inte alls i det. Vem vill betala för en icke populär artist? I Sverige var det EN fegis till krögare som blev rädd efter all skit han läst. Det är allt.
Nej, jag är inte korkad. Däremot börjar det luta åt att du inte kan svara på en enkel fråga.

Du är verkligen korkad när du undrar vad han gjort för att inte förtjäna respekt!
Citera
2025-11-21, 23:31
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:

Om det var allt så betyder det att han bara hade en bokad spelning i Sverige i år. Apropå icke populär artist. Din dumme fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in