2025-11-11, 17:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Är flera stora YouTubers främst från USA som är öppna med sitt bruk. Rich Piana påverkade många då han var helt öppen med att han tog steroider. Har för mig Benjoo sagt att det var Rich Piana som fick honom och erkänna att han tog steroider.

The Tren Twins är helt öppna med det. Och dom är stora på YouTube. Nästan 2 miljoner prenumeranter. Och det är inte bara att dom har många prenumeranter. Är normalt för dom och få runt miljonen visningar på varje video. Dom har 77 videos som fått över miljonen visningar. Helvete vad pengar det måste ge.

BUYING ROIDS IN MEXICO https://youtu.be/-EQp26Jm9nI?t=4

Den rättsliga statusen för steroider I USA definieras av Controlled Substances Act (CSA), som är en federal lag som klassificerar läkemedel baserat på deras potential för missbruk och medicinskt värde. Enligt CSA klassificeras steroider som kontrollerade ämnen i förteckning III, som anses ha en lägre potential för missbruk jämfört med narkotika i förteckning I och förteckning II, men som fortfarande medför en risk för beroende och missbruk.

Inget förvånar mig med USA.

Men vi får se hur det går. Benjoo har mycket haters.
Citera
2025-11-20, 00:16
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Inget förvånar mig med USA.

Men vi får se hur det går. Benjoo har mycket haters.

Såg precis ett klipp från TV4 Sport där dom intervjuar Benjoo om hans steroidbruk, nog för att han har tappat det för längesedan, man fan vad blåst han visar att han är i klippet
Citera
2025-11-20, 00:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Såg precis ett klipp från TV4 Sport där dom intervjuar Benjoo om hans steroidbruk, nog för att han har tappat det för längesedan, man fan vad blåst han visar att han är i klippet

Jag såg det.

Komiskt hur han blev någon slags expert eller talesperson för byggare inom ämnet.

Fattar inte hur tv4 resonerar när de intervjuar en läkare för att sedan fråga Benjoo vad han tycker.(bro science vs läkare)

Så vit jag vet har Benjoo ingen utbildning i ämnet.

Edit: Fast han kanske är den enda personen som står för att han tar anabola i Sverige.

https://www.tv4.se/artikel/7b5SVZLB3IldESgGA72rws/han-hyllar-dopnings-os-mer-raettvist
Senast redigerad av duenna3 2025-11-20 kl. 00:23.
Citera
2025-11-20, 06:22
Medlem
Citat:

Benjoo är en diamant, aldrig sett någon med så uppblåst självbild och i konstant förnekelse, har försökt göra en egen Benjootråd här på FB men han måste upp i 10k subscribers först.
Citera
2025-11-20, 08:42
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:

Alltså, jag kollade precis och hade förväntat mig ett väsentligt sämre tv-framträdande. Så dålig var han inte. Däremot ser han ut som ett jävla miffo (jag brukar normalt inte kritisera någons utseende men alltså..?). Det som förvånade mig mest är att pojken är liten. Om han nu tränar mycket och trycker mycket - ja, då har han sannolikt inte de bästa generna för att bygga muskelmassa. Jag kan ändå gilla hans statement "Jag klagade så mycket på Sverige i sociala medier, att jag kände att 'nu får jag fan ta och göra något åt det".
Citera
2025-11-20, 18:25
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Alltså, jag kollade precis och hade förväntat mig ett väsentligt sämre tv-framträdande. Så dålig var han inte. Däremot ser han ut som ett jävla miffo (jag brukar normalt inte kritisera någons utseende men alltså..?). Det som förvånade mig mest är att pojken är liten. Om han nu tränar mycket och trycker mycket - ja, då har han sannolikt inte de bästa generna för att bygga muskelmassa. Jag kan ändå gilla hans statement "Jag klagade så mycket på Sverige i sociala medier, att jag kände att 'nu får jag fan ta och göra något åt det".

Jag reagerade med på hur sjukt liten han är, alltså typ i storlek med Benjamin Syrsa, inte riktigt så "stor", men nästan...
Citera
2025-11-21, 05:49
Medlem
Citat:
Jag reagerade med på hur sjukt liten han är, alltså typ i storlek med Benjamin Syrsa, inte riktigt så "stor", men nästan...

Han ligger bara på 3gram gear, man kan inte förvänta sig att han ska vara större.
Citera
2025-11-21, 12:42
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Han ligger bara på 3gram gear, man kan inte förvänta sig att han ska vara större.

3gram?? Ärligt? Jävlar alltså om det är så 😂😂
Citera
2025-11-21, 13:33
Medlem
Freshhprinces avatar
Extrem småkuks-aura att vara fake natty
Citera
2025-11-21, 16:17
Medlem
Citat:
3gram?? Ärligt? Jävlar alltså om det är så 😂😂

Yeah bara ett par veckor sedan han gick igenom sin cykel.
Citera
2025-11-21, 17:24
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Yeah bara ett par veckor sedan han gick igenom sin cykel.

Hur är det ens möjligt att trycka så mycket och fortfarande va i size med en random Eritrean? 😂
Citera
2025-11-21, 21:26
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Hur är det ens möjligt att trycka så mycket och fortfarande va i size med en random Eritrean? 😂

Trycker steroider. Men speciellt mycket mat trycker han inte i sig. Han sippar på kaffe och smoothies. Han äter mycket ute men det är portioner stora som en normal person. Äter han hemma så är det någon måltid kyckling. Och kanske med ris. Men sett att han skippar riset ganska ofta nu. Bara kyckling. Det blir man inte stor på. Mat kan man bli hur stor som helst på. Det är ju maten som gör någon stor. Steroiderna ger ju inte samma effekt om han inte äter tillräckligt.

Han måste lära sig trycka i sig mat. Som Jay Cutler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in