Citat:
Ursprungligen postat av
1apotek-arne1
Haha du skämmer ut dig själv , det du skriver visar bara att det är du som inte är påläst 😅 Ett fullständigt proteinpulver är grymt , de är MAT. Men jag orkar inte ens börja en diskussion med dig för hur du skrev visar bara att du inte kan ett skit
Det där är skrivet med gråten i halsen, går att se igenom likt en glasvägg. Han totalt manglade dig angående proteinpulvren och när han uppenbart är mer bevandrad än du angående detta så lägger du locket på och projicerar din egen okunskap på honom och sett till hur du artikulerar dig så framstår du ju inte som en sån som faktiskt gör grovjobbet och läser typ innehållsförteckningar och dylikt eller har koll på hur kemiska föreningar (sånt som finns inbakat i ditt älskvärda totalt ofarliga proteinpulver) verkar i kroppen utan klipper bara det flashigaste du hittar i hyllorna.
Ja, vassleprotein är kraftigt anabolt och kanske det allra bästa för muskelhypertrofi men som ovanstående talare sade så finns dessa proteiner i mat till avsevärt billigare priser per gram vassleprotein och som dessutom inte innehåller sötningsmedel som framkallar cancer och psykisk sjukdom, du har inte en jävla susning om vad fan du proppar i dig.
Schwarzenegger och dem grabbarna behövde inget proteinpulver, coincidence? Nothing is. Det smakar gott, ja. Det är ohälsosamt som fan och pajar din lever och andra organ, ja. Jag har endast ätit animaliskt och levt på kött i 2 år nu, är 194 lång, 92kg med 9% kroppsfettprocent. Hade inte varit möjligt om jag tryckte massa proteinpulver och proteinbars och var bloatad och puffig dygnet runt. Sov på saken