Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Länka fakta.
Nu pratar jag själv bara om 50 och uppåt, men jag har även 4 döttrar 16-26 och utsidan är ju rolig att prata om men det är 90% insidan som styr för de kvinnor jag träffat och de jag känner nära.Om du någonsin ser en färgad kille 18 med en svensk tjej 16 så är det inte för att han är snygg utan för att han är spännande, intressant, snäll, har självförtroende, snygga kläder.
Svenska unga killar har kasst självförtroende, det kan vem som helst se. Svenska samhället trycker ner killar och svensken i allmänhet har många autistiska drag som försvårar parbildning.
Sicket skitsnack. Du verkligen inte vad du pratar om, eller trollar du? Det börjar kännas så.
Det kryllar bokstavligen av tjejer och kvinnor som attraheras fysiskt av invandrarkillar och män, hur kan detta ha undgått dig? Lever du ett väldigt isolerat liv eller bor du på en ort med 1000 innevånare? Bege dig till en storstad.
Visst har en hel del svenska killar och män kasst självförtroende, men samhället trycker knappast ner dem, eller någon för den delen. Det är bara bittra incel-män och högerextrema foliehattar som resonerar så.
Länka? Till vad? Det går mig veterligen inte att länka till verkligheten, men förslagsvis lämnar du lägenheten och beger dig ut i verkligheten. Kanske rent av till en större stad. Happy safari, boomer!