2025-11-21, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tror du svenskar har störst kukar i världen?
Nej men på andra plats. Men araber och kineser har dom minsta kukarna har jag läst.
Citera
2025-11-21, 07:54
Medlem
halaltarzans avatar

På luffarsställen kanske, där jag bor i Sthlm är det bara jag som så att säga rasblandar.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-11-21 kl. 08:07.
Citera
2025-11-21, 09:13
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

På luffarsställen kanske, där jag bor i Sthlm är det bara jag som så att säga rasblandar.

Varför gömmer du mitt inlägg i en spoiler?

Jag bor nära Vasastan, rör mig i det närmaste uteslutande i Sthlm city med viss omnejd, besöker enkom bättre ställen när det kommer till fik, krog och restaurang. Dock rör jag mig överallt i Sthlm stad. Och givetvis har jag därför rätt i min åsikt. Svenska blonda, ariska och rosenkindade kvinnor älskar invandrare och män (som vid en hastig okulär besiktning) har tydlig utländsk härkomst. Och, som du vet, är detta på intet vis en ny förekomst. Men kul att även du rasblandar, din trendråtta!
Citera
2025-11-21, 10:40
Avstängd
Paris24s avatar
Jag klickar aldrig någonsin på en invandrar-dam eller någon med öststatsnamn. Måste vara svårt för dem att få till en dejt om fler tänker som jag. Varför gå ut med ryska Olga eller afrikanska Angel. Liksom, varför.

Förutsätter att de svenska damerna gör likadant men jag vet inte. Dock ser man inga rasblandade par i Sverige över 18 år någonsin så jag kan gissa.
Citera
2025-11-21, 10:44
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Jag klickar aldrig någonsin på en invandrar-dam eller någon med öststatsnamn. Måste vara svårt för dem att få till en dejt om fler tänker som jag. Varför gå ut med ryska Olga eller afrikanska Angel. Liksom, varför.

Förutsätter att de svenska damerna gör likadant men jag vet inte. Dock ser man inga rasblandade par i Sverige över 18 år någonsin så jag kan gissa.

För att du finner henne attraktiv på bild och i presentation?

De svenska damerna gör inte likadant. Av flertalet anledningar finner väldigt väldigt många "damer" utländska män långt mer attraktiva än svenska. Anledningarna tror jag du vet, innerst inne.
Citera
2025-11-21, 10:50
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
För att du finner henne attraktiv på bild och i presentation?

De svenska damerna gör inte likadant. Av flertalet anledningar finner väldigt väldigt många "damer" utländska män långt mer attraktiva än svenska. Anledningarna tror jag du vet, innerst inne.
Jag söker en partner jag kan prata och vara med och fortsätta utvecklas och som är intressant för mina 5 barn, inte något att titta på. Fotona har relevans men mina bästa dejter är med (svenska) damer som är betydelsefulla inom sitt område och då har de blurriga bilder men välformulerade profil-texter.

Svenska damer är ännu noggrannare än jag med hur känslan är, och ännu mer ointresserade av utseendet på mannen.
Citera
2025-11-21, 10:54
Avstängd
Deet äär svårt o nästan aldrig vill de knulla så vi måste våldta dom för att ö h t
få en möjlighet att få känna fittfriktion runt o längs kuken

Det gör det ännu svårare sen eftersom dessa kvinnor blir frigida och
rädda o vill inte data (ffa nätdata) mer
Citera
2025-11-21, 11:04
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Jag söker en partner jag kan prata och vara med och fortsätta utvecklas och som är intressant för mina 5 barn, inte något att titta på. Fotona har relevans men mina bästa dejter är med (svenska) damer som är betydelsefulla inom sitt område och då har de blurriga bilder men välformulerade profil-texter.

Svenska damer är ännu noggrannare än jag med hur känslan är, och ännu mer ointresserade av utseendet på mannen.

Jag tror att du delvis lever lite i det förgångna, eller har en lite naiv bild om hur en stor klick av svenska damer fungerar. Kvinnor är precis lika utseendefixerade som män när det kommer till dejtingappar och IRL. Det är en seglivad myt, att kvinnor främst går på insidan. De kvinnor som främst går på insidan är antingen högintelligenta och intellektuella varelser, alternativt så anskrämligt fula att de tar va skit som helst.
Citera
2025-11-21, 11:12
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Jag tror att du delvis lever lite i det förgångna, eller har en lite naiv bild om hur en stor klick av svenska damer fungerar. Kvinnor är precis lika utseendefixerade som män när det kommer till dejtingappar och IRL. Det är en seglivad myt, att kvinnor främst går på insidan. De kvinnor som främst går på insidan är antingen högintelligenta och intellektuella varelser, alternativt så anskrämligt fula att de tar va skit som helst.
Länka fakta.

Nu pratar jag själv bara om 50 och uppåt, men jag har även 4 döttrar 16-26 och utsidan är ju rolig att prata om men det är 90% insidan som styr för de kvinnor jag träffat och de jag känner nära.Om du någonsin ser en färgad kille 18 med en svensk tjej 16 så är det inte för att han är snygg utan för att han är spännande, intressant, snäll, har självförtroende, snygga kläder.

Svenska unga killar har kasst självförtroende, det kan vem som helst se. Svenska samhället trycker ner killar och svensken i allmänhet har många autistiska drag som försvårar parbildning.
Citera
2025-11-21, 11:18
Medlem
Citat:
Svenska kvinnor älskar invandrare och svartmuskiga män, så det lär gå lysande. Långt bättre för dem än för svenska män. Inga konstigheter.

Jasså gör dom det? I vilken stad då? Stockholm eller?
Kan då säga att jag vet inte en enda svensk tjej som är ihop med eller dejtar svartskallar.
Det där är en Stockholms syndrom bland yngre tjejer som inte växt upp än, och naturligtvis fula tjejer brukar vara med dom, fast där har du lika stor chans att kunna få vara med om du vill. Fula tjejer vill bara ha nån så dom förnedrar sig med både svarta och fula svenska killar som du, så ingen större skillnad.
Citera
2025-11-21, 11:19
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Länka fakta.

Nu pratar jag själv bara om 50 och uppåt, men jag har även 4 döttrar 16-26 och utsidan är ju rolig att prata om men det är 90% insidan som styr för de kvinnor jag träffat och de jag känner nära.Om du någonsin ser en färgad kille 18 med en svensk tjej 16 så är det inte för att han är snygg utan för att han är spännande, intressant, snäll, har självförtroende, snygga kläder.

Svenska unga killar har kasst självförtroende, det kan vem som helst se. Svenska samhället trycker ner killar och svensken i allmänhet har många autistiska drag som försvårar parbildning.

Sicket skitsnack. Du verkligen inte vad du pratar om, eller trollar du? Det börjar kännas så.

Det kryllar bokstavligen av tjejer och kvinnor som attraheras fysiskt av invandrarkillar och män, hur kan detta ha undgått dig? Lever du ett väldigt isolerat liv eller bor du på en ort med 1000 innevånare? Bege dig till en storstad.

Visst har en hel del svenska killar och män kasst självförtroende, men samhället trycker knappast ner dem, eller någon för den delen. Det är bara bittra incel-män och högerextrema foliehattar som resonerar så.

Länka? Till vad? Det går mig veterligen inte att länka till verkligheten, men förslagsvis lämnar du lägenheten och beger dig ut i verkligheten. Kanske rent av till en större stad. Happy safari, boomer!
Citera
2025-11-21, 11:22
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Sicket skitsnack. Du verkligen inte vad du pratar om, eller trollar du? Det börjar kännas så.

Det kryllar bokstavligen av tjejer och kvinnor som attraheras fysiskt av invandrarkillar och män, hur kan detta ha undgått dig? Lever du ett väldigt isolerat liv eller bor du på en ort med 1000 innevånare? Bege dig till en storstad.

Visst har en hel del svenska killar och män kasst självförtroende, men samhället trycker knappast ner dem, eller någon för den delen. Det är bara bittra incel-män och högerextrema foliehattar som resonerar så.

Länka? Till vad? Det går mig veterligen inte att länka till verkligheten, men förslagsvis lämnar du lägenheten och beger dig ut i verkligheten. Kanske rent av till en större stad. Happy safari, boomer!
Jag bor centralt i Stockholm tidigare Lund, och kanske diskuterar du Rågsved eller Rosengård. Olika orter ger olika upplevelser.

Men jag skulle nog gissa utifrån vad du skriver att du inte pratat med särskilt många tjejer i ditt liv. Prova att se dem som människor inte som aliens så går det bättre för dig. De ser dig som människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in