2025-11-20, 20:49
Medlem
Märker ni skillnad mot hur det var mot tidigare år?
Hur är er upplevelse av dejting med svenskar?

Vill gärna veta för att kolla om ni har liknande erfarenheter.
Citera
2025-11-20, 21:05
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Svenska kvinnor älskar invandrare och svartmuskiga män, så det lär gå lysande. Långt bättre för dem än för svenska män. Inga konstigheter.
Citera
2025-11-20, 22:19
Avslutad
Folk här måste sluta göra en grej av etnicitet.

Tjejer skiter i hudfärg om killen är snygg. Är du snygg så kommer du få många matchningar och skamliga förslag.

I övrigt suger nätdejting för alla. Även för tjejer.
Citera
2025-11-20, 22:41
Medlem
Kanske off topic men hela frågan visar ju hur lite du förstår om hur nätdejting fungerar i Sverige.

Är man lång får man dejta och i regel knulla vem som helst i nätdejting. man behöver inte vara "snygg" - bara lång.

Man kan vara snygg (vackert ansikte, fint hår, vältränad, bra klädstil etc). men svenska tjejer kommer alla hävda att "just jag gillar ju en lång kille". Oavsett om de är långa eller korta själva (tjejerna alltså).

Tro mig - är du lång får du knulla och även vara ihop med nästan vilken tjej du vill. Du behöver inte ha hög status jobb, vara speciellt intelligent eller driven eller nåt annat.

Du behöver inte ha stor kuk heller för den delen. Men inte mikroskopisk förstås.

Invandrare eller inte invandrare spelar inte så stor roll. Det är ju trendigt att vara rasist nu även bland svenska tjejer - men det finns även de som föredrar blattar så de tar nog ut varandra.
Citera
2025-11-20, 23:06
Medlem
Sommarvikingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan8585
Kanske off topic men hela frågan visar ju hur lite du förstår om hur nätdejting fungerar i Sverige.

Är man lång får man dejta och i regel knulla vem som helst i nätdejting. man behöver inte vara "snygg" - bara lång.

Man kan vara snygg (vackert ansikte, fint hår, vältränad, bra klädstil etc). men svenska tjejer kommer alla hävda att "just jag gillar ju en lång kille". Oavsett om de är långa eller korta själva (tjejerna alltså).

Tro mig - är du lång får du knulla och även vara ihop med nästan vilken tjej du vill. Du behöver inte ha hög status jobb, vara speciellt intelligent eller driven eller nåt annat.

Du behöver inte ha stor kuk heller för den delen. Men inte mikroskopisk förstås.

Invandrare eller inte invandrare spelar inte så stor roll. Det är ju trendigt att vara rasist nu även bland svenska tjejer - men det finns även de som föredrar blattar så de tar nog ut varandra.
Ansikte/benstruktur är viktigare än längd. Speciellt i Sverige där många redan är långa. Jag är själv en 3 till 4/10 utseendemässigt, 188cm, Norwood 3.

Däremot i Sydostasien så är det betydligt lättare att få ligga om du är lång och ganska ful, som jag. Där räcker det nästan med att du är vit, då får du en halo.
Citera
2025-11-20, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Folk här måste sluta göra en grej av etnicitet.

Tjejer skiter i hudfärg om killen är snygg. Är du snygg så kommer du få många matchningar och skamliga förslag.

I övrigt suger nätdejting för alla. Även för tjejer.
Tjejer skiter minsann inte i hudfärgen när kvinnan är tex Thailändsk och mannen svensk..
Citera
2025-11-20, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan8585

Finns det långa araber?
Tycker dessa är 160-170 långa allihop.
Somalierna är ju långa men inte ofta man ser en somalier och en svenska gå på stan...som gott är.
Citera
2025-11-20, 23:44
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
Svenska kvinnor älskar invandrare och svartmuskiga män, så det lär gå lysande. Långt bättre för dem än för svenska män. Inga konstigheter.

Kanske i media men inte i verkligheten. Ser väldigt sällan en svensk tjej med en invandrarkille. Såg en undersökning som visade att det är det motsatta, alltså fler killar som dras till invandrartjejer än tvärtom. Har dock ingen källa men det går nog att gräva fram.
Citera
2025-11-20, 23:51
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Kanske i media men inte i verkligheten. Ser väldigt sällan en svensk tjej med en invandrarkille. Såg en undersökning som visade att det är det motsatta, alltså fler killar som dras till invandrartjejer än tvärtom. Har dock ingen källa men det går nog att gräva fram.

Knappast enbart i media. Jag ser extremt ofta svenska tjejer/kvinnor med invandrarkillar och män, i alla åldrar. Det gör du också, men du har ju en tydlig agenda, tyvärr. Invandrarkillar är omåttligt populära på alla dejtingappar och i dejtingvärlden. Men, även detta vet du ju.

Nä, du har ingen källa, och du lär heller aldrig visa den. Så klart. Dock ökar intresset bland män, för invandrarkvinnor, av flertalet orsaker.

Tramsa och trolla med någon annan, tack. Nu svajpar jag vänster på dig.
Citera
2025-11-21, 00:03
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Nätdejting är skit oavsett kön, ras, osv.
Spelar ingen roll vem du är det kommer inte gå bra.
Citera
2025-11-21, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
Innan dom är upptäcker att dom är extremt kontrollerande mm. Samt att dom upptäcker att dom har jävligt små kukar!
Citera
2025-11-21, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Innan dom är upptäcker att dom är extremt kontrollerande mm. Samt att dom upptäcker att dom har jävligt små kukar!
Tror du svenskar har störst kukar i världen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in