Citat:
Ursprungligen postat av
Dagdrommaren
Absolut inte, de tjejer jag känner är verkligen naturligt vackra. De kommer från Chile och Peru.
Det är nog du själv som är skräp. Du är ju inte psykiskt stabil iallafall. Sluta citera mig.
Jag har inte kränkt dig så du kan respektera dig själv och inte ge dig på mig fläskpadda. Det finns inga snygga kvinnor i Sverige och finns det så är det fillers upp i öronen på dessa brudar. Riktigt snygga brudar finns i Sydeuropa.
Flesta kvinnor i Sverige är dessutom mycket överviktiga utan att veta om det själva. Ingen snygg kvinna behöver leta man på dejtingappar och säger du annat så är du en hycklare och lögnare eller bara ful själv.
Allra snyggaste männen finns i södra Frankrike och plockar upp en snygg kvinna i sina båtar när han ser henne sola på stranden 👏
Sedan är snygg en definition av du tycker men inte vad jag tycker. Du kanske tycker alla tjocka kvinnor är snygga medan jag tycker alla som liknar Tyra Banks är snygga.
Ingen snygg kvinna med värdighet letar män på dejtingappar. Det säger sig självt mycket om henne