2025-11-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Blev det jobbigt när jag tryckte på en öm tå?
Kvinnorna är ännu mer sorgliga än männen i Sverige. Många är opererade så mycket innan 40 så jag undrar hur fula dessa kvinnor är egentligen för du ser inte samma operationer i södra Europa.

Att man dessutom har filter för att männen ska bli desperata är ännu värre. En kvinna med värdighet är sin sanna form mest vacker och den som inte accepterar kan dra åt helvete.

Jag ser så mycket operationer i Sverige på kvinnorna så det ser ut som alla fillers sticker ut genom näsan snart

Det är vad svenska männen får.
Skräp söker skräp

Absolut inte, de tjejer jag känner är verkligen naturligt vackra. De kommer från Chile och Peru.
Jag har aldrig och kommer aldrig göra några skönhetsingrepp. Är nöjd med mig själv som jag är. Det är nog du själv som är skräp. Du är ju inte psykiskt stabil iallafall. Sluta citera mig.
Senast redigerad av Dagdrommaren 2025-11-22 kl. 19:03.
Citera
2025-11-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Absolut inte, de tjejer jag känner är verkligen naturligt vackra. De kommer från Chile och Peru.
Det är nog du själv som är skräp. Du är ju inte psykiskt stabil iallafall. Sluta citera mig.

Jag har inte kränkt dig så du kan respektera dig själv och inte ge dig på mig fläskpadda. Det finns inga snygga kvinnor i Sverige och finns det så är det fillers upp i öronen på dessa brudar. Riktigt snygga brudar finns i Sydeuropa.

Flesta kvinnor i Sverige är dessutom mycket överviktiga utan att veta om det själva. Ingen snygg kvinna behöver leta man på dejtingappar och säger du annat så är du en hycklare och lögnare eller bara ful själv.

Allra snyggaste männen finns i södra Frankrike och plockar upp en snygg kvinna i sina båtar när han ser henne sola på stranden 👏

Sedan är snygg en definition av du tycker men inte vad jag tycker. Du kanske tycker alla tjocka kvinnor är snygga medan jag tycker alla som liknar Tyra Banks är snygga.

Ingen snygg kvinna med värdighet letar män på dejtingappar. Det säger sig självt mycket om henne
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2025-11-22 kl. 19:06.
Citera
2025-11-22, 20:48
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Svenskar är extremt uppskattade i alla länder, både för sitt sätt, hur vi jobbar, hur vi ser ut. Sverige är ett av världens mest älskade länder. Utom på FB.
https://www.thetoptens.com/nations/loved-countries/

https://thelistwire-eu.usatoday.com/story/life/2025/08/30/most-loved-countries-in-world-canada-norway/85881453007/

https://www.worldatlas.com/articles/best-countries-in-the-world.html

Finns 100-tals liknande länkar.
Det där säger absolut ingenting, det är folk från andra länder som skall betygsätta vissa länder, med största sannolikhet så har dessa personerna inte ens varit i länderna som de betygsätter än mindre umgåtts med personer från det landet.

Håller med andra i tråden att svenskar inte är något vidare att varken vara tillsammans med eller umgås med, räcker att ta sig till vilket annat land i Europa som helst iprincip och människorna är tusen fallt bättre.

Svenska kvinnor speciellt mår inte bra asså, psykiskt svaga och otroligt jävla ostabila, helt sjukt att det gäller varenda helsvensk kvinna.
Senast redigerad av tram123 2025-11-22 kl. 20:53.
Citera
2025-11-23, 07:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Länka fakta.

Nu pratar jag själv bara om 50 och uppåt, men jag har även 4 döttrar 16-26 och utsidan är ju rolig att prata om men det är 90% insidan som styr för de kvinnor jag träffat och de jag känner nära.Om du någonsin ser en färgad kille 18 med en svensk tjej 16 så är det inte för att han är snygg utan för att han är spännande, intressant, snäll, har självförtroende, snygga kläder.

Svenska unga killar har kasst självförtroende, det kan vem som helst se. Svenska samhället trycker ner killar och svensken i allmänhet har många autistiska drag som försvårar parbildning.

egentligen är det svenska tjejer som är mest autistiska, de lever sig in i rollen som tyst grå mus 99 procent av tiden, sen får de plötsliga konstiga utbrott, mycket skrik, utan någon förvarning. Inte särskilt charmigt.
Citera
2025-11-23, 16:18
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
egentligen är det svenska tjejer som är mest autistiska, de lever sig in i rollen som tyst grå mus 99 procent av tiden, sen får de plötsliga konstiga utbrott, mycket skrik, utan någon förvarning. Inte särskilt charmigt.
Då kan man hålla sig till sitt killgäng. Som killar i Sverige ofta gör. När det är läge att träffa en partner så kommer ditt tänk att ändras helt automatiskt, och man behöver alltså aldrig gå emot sin känsla.
Citera
2025-11-23, 16:23
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Det där säger absolut ingenting, det är folk från andra länder som skall betygsätta vissa länder, med största sannolikhet så har dessa personerna inte ens varit i länderna som de betygsätter än mindre umgåtts med personer från det landet.

Håller med andra i tråden att svenskar inte är något vidare att varken vara tillsammans med eller umgås med, räcker att ta sig till vilket annat land i Europa som helst iprincip och människorna är tusen fallt bättre.

Svenska kvinnor speciellt mår inte bra asså, psykiskt svaga och otroligt jävla ostabila, helt sjukt att det gäller varenda helsvensk kvinna.
Så 100-tals oberoende listor på nätet att Sverige är ett fantastiskt land spelar ingen roll. För din anekdotiska bevisföring visar att Sverige är uselt. OK.

Berätta hur du själv gör en insats för att Sverige ska bli bättre att umgås i.

Berätta också när du tänker flytta utomlands och bli invandrare i annat land, så du kan umgås riktigt mycket. Av någon konstig anledning andas ditt inlägg autism och jag spekulerar i att du inte har vänner. Så kanske enklare om du ändrar dig själv än ett helt land.
Senast redigerad av Paris24 2025-11-23 kl. 16:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in