2025-11-20, 21:46
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Nämen, vi var flera som tvivlade på att den där ”operationen” skulle bli av. Och redan nu börjar det knaka…. H lögner fortsätter. Först syskonresan nu detta. Och allt därimellan.

Hanna gjorde ju en stor sak över att fylla i alla papper och ta alla prover, finns inte en chans att kliniken "glömt bort" att informera henne om vad som behövs.

Vi var ju många som tyckte det var helt orimligt att en så ung ambivalent småbarnmorsa skulle få en tid till en sådan operation bara sådär.

Blir spännande att se hur Hanna slingrar sig ur denna stora lögn, som hon gjort massa content av senaste veckorna.
Citera
2025-11-20, 23:44
Medlem
Är säker på att hon har hittat sidan Rikligmens.se
Man borde ju fråga hur dom ställer sig till att göra en sådan behandling på en person som ändrar sig så fort från att vilja skaffa syskon ena veckan och sen veckan efter göra sig själv steril typ.
Citera
2025-11-21, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Skulle en klinik glömma de mest förutsättande för ingreppet.............…😶

Verkar som en ”jätte bra och seriös klinik”…. Ehhh Hanna…
Citera
2025-11-21, 08:28
Medlem
Så himla uppenbart att hon ljuger. Flackar med blicken och ser stirrig ut. Om kvinnokliniken ringer och berättar så lyssnar man väl noga så att man förstår vad som ska göras? ”Glömt att ta några prover eller nånting, på livmodern eller nånting, och även mäta livmodern, och jag vet inte vad dom ska göra”
Citera
2025-11-21, 08:37
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brasken87
Så himla uppenbart att hon ljuger. Flackar med blicken och ser stirrig ut. Om kvinnokliniken ringer och berättar så lyssnar man väl noga så att man förstår vad som ska göras? ”Glömt att ta några prover eller nånting, på livmodern eller nånting, och även mäta livmodern, och jag vet inte vad dom ska göra”
Det där med att HT inte har nån aning om vad de ska göra är i samma linje med allt i hennes liv (om det nu är sant). Tänk även tandläkaren, där gjordes också "nått" som hon inte ens kom ihåg efteråt. Vad fan är meningen med att lägga ut "Det här har hänt men jag har ingen aning vad det är" typ ?
HUR kan hon vara så slapp kring ALLT?
Citera
2025-11-21, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Det där med att HT inte har nån aning om vad de ska göra är i samma linje med allt i hennes liv (om det nu är sant). Tänk även tandläkaren, där gjordes också "nått" som hon inte ens kom ihåg efteråt. Vad fan är meningen med att lägga ut "Det här har hänt men jag har ingen aning vad det är" typ ?

Det var ju samma sak när hon skulle till BVC. ”Dags för besök hos BVC, vet inte riktigt vad de ska göra men…”. Och efteråt var det samma visa. Alltså ettårsbesöket eller 1,5 eller vad det nu var.
Citera
2025-11-21, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brasken87

Det är ju inte första gången "vården har glömt" ta några prover så hon måste tillbaka och göra det innan de kan gå vidare.
En bekant gick igenom detta ingrepp för ett par månader sen och hon fick gå igenom massa undersökningar och prata med kurator osv innan de godkände ingreppet. Hon är 34 så närliggande ålder, och har barn som är 8 och 10 år.
Citera
2025-11-21, 09:01
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Det var ju samma sak när hon skulle till BVC. ”Dags för besök hos BVC, vet inte riktigt vad de ska göra men…”. Och efteråt var det samma visa. Alltså ettårsbesöket eller 1,5 eller vad det nu var.
Helt ofattbart att man är så oinsatt i allt som är viktigt. HT om någon borde vilja veta ALLA detaljer, skriva ner, googla det hon inte förstår osv med tanke på sin/deras kontakt med vård/tandläkare/ivf/mvc/BVC etc etc
Citera
2025-11-21, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kotass11
Det är ju inte första gången "vården har glömt" ta några prover så hon måste tillbaka och göra det innan de kan gå vidare.
En bekant gick igenom detta ingrepp för ett par månader sen och hon fick gå igenom massa undersökningar och prata med kurator osv innan de godkände ingreppet. Hon är 34 så närliggande ålder, och har barn som är 8 och 10 år.
Hon tror att en bränning kommer lösa alla hennes problem, ett quick fix och sedan är nästa åtgärd om och om igen
Citera
2025-11-21, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Hon tror att en bränning kommer lösa alla hennes problem, ett quick fix och sedan är nästa åtgärd om och om igen

Verkar ju inte bli någon sån? En klinik som enligt henne glömmer (!?!) Att göra de viktigaste förberedelserna , ta avgörande prover mm??? Vilken seriös klinik gör så?
Citera
2025-11-21, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft

Tror inte alls på henne längre men det var länge sen hennes trovärdighet försvann för mig. Hon svamlar och pratar på ett sånt sätt som folk kan göra när de "råkar slira på sanningen" lite. Tänker på att hon går upp i falsett ofta, pillar i ansiktet och drar i kragen maniskt.

Operation eller inte? Återstår att se.
Om jag får gissa och det får jag såklart, det kommer att komma en storie där det står att kliniken kommit på att det inte går att genomföra en bränning av någon anledning. Det är vad jag tror.
Citera
2025-11-21, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Frågan är vad hon gjort hela dagen. En ynka uppdatering.
Hon har haft träningsvärk 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in