2025-11-20, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Ja hon verkar tro att alla som följer henne dels 1. Följer henne helt slaviskt och inte scrollar förbi ett enda inlägg utan läser alla otroligt noga och givetvis även ”mellan raderna” 2. Att de som följer henne även ibland är inne i hennes hjärna samt är en fluga på väggen i hennes hem och därmed vet även alla känslor och allt som sägs utanför hennes Instagram.
Håller helt med dig! ”Mellan raderna” öppnar bara upp för folk att tolka saker och ting, samtidigt som hon blir så frustrerad och stampar i golvet när folk ”tolkar fel”. Hon borde vara mer tydlig i sitt sätt att kommunicera, om hon inte vill öppna upp för div olika tolkningar. Logiskt
Citera
2025-11-20, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Kanske, hon babblar mest på om sig själv och sina problem och ork så jag får i alla fall känslan att det mest är hennes vilja som styr. Men som sagt det är min tolkning.

Eller så vill inte K att hon skriver om hans problem, vad han vill och inte vill? Förståeligt.
Citera
2025-11-20, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Nej det har jag aldrig påstått - jag skrev bara en reflektion jag hade.

Lät som att det var viktigt eftersom du var tvungen att skriva en kommentar och betona det, men vi tolkar väl olika
Citera
2025-11-20, 18:27
Medlem
Frågan är vad hon gjort hela dagen. En ynka uppdatering.
Citera
2025-11-20, 20:06
Medlem
FruKrokodils avatar
Idag kl 18:15 var Caroline Engvall med i "efter fem". Tips till alla som följer debatten om influensers exploatering av barn.
Hanna Theorins efterblivna uttalande om att Lars får bestämma själv "om hon vill vara med i samarbetena"
Lars var ett år då hon fick frågan..
Citera
2025-11-20, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Idag kl 18:15 var Caroline Engvall med i "efter fem". Tips till alla som följer debatten om influensers exploatering av barn.
Hanna Theorins efterblivna uttalande om att Lars får bestämma själv "om hon vill vara med i samarbetena"
Lars var ett år då hon fick frågan..
Haha jag minns.
Min son bestämde att vi ska äta pannkakor varje dag så nu gör vi det... 🙄

Ingen operation heller nej men vad oväntat. Sätter en tjuga på att det inte blir någon operation överhuvudtaget. I och för sig en privat klinik så de kanske gör som säger bara man betalar?
Citera
2025-11-20, 20:42
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Haha jag minns.
Min son bestämde att vi ska äta pannkakor varje dag så nu gör vi det... 🙄

Ingen operation heller nej men vad oväntat. Sätter en tjuga på att det inte blir någon operation överhuvudtaget. I och för sig en privat klinik så de kanske gör som säger bara man betalar?

Väldigt märkligt att en klinik "glömt" bort huvuddelen av förberedelserna. Det har dvs inte hänt men Hanna behövde content så hon förvrängde sanningen som alltid.
Citera
2025-11-20, 20:52
Medlem
Skulle en klinik glömma de mest förutsättande för ingreppet.............…😶
Citera
2025-11-20, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Väldigt märkligt att en klinik "glömt" bort huvuddelen av förberedelserna. Det har dvs inte hänt men Hanna behövde content så hon förvrängde sanningen som alltid.

Jag hade nog avbokat det ingreppet hos dem och gjort en anmälan 😂

Hanna ljuger så dåligt utav att fatta det själv
Citera
2025-11-20, 20:58
Medlem
Nämen, vi var flera som tvivlade på att den där ”operationen” skulle bli av. Och redan nu börjar det knaka…. H lögner fortsätter. Först syskonresan nu detta. Och allt därimellan.
Citera
2025-11-20, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Nämen, vi var flera som tvivlade på att den där ”operationen” skulle bli av. Och redan nu börjar det knaka…. H lögner fortsätter. Först syskonresan nu detta. Och allt därimellan.
Jag hänger inte med. Var hon inte på undersökning för några veckor sedan då hon tog en bild från en ultraljudsmaskin och skrev att hon lämnat prover? Bra reklam för kvinnokliniken- oavsett sanning eller ej.

Edit. Tror hon vänt sig privat till typ kliniken i Jönköping.
Senast redigerad av dinpappasmamma 2025-11-20 kl. 21:26.
Citera
2025-11-20, 21:43
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag hade nog avbokat det ingreppet hos dem och gjort en anmälan 😂

Hanna ljuger så dåligt utav att fatta det själv

Låter mer som om Hanna blandat ihop sitt tandläkarbesök med kvinnokliniken.
Inte lätt när det är svårt att hålla ihop/komma ihåg sina lögner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in