2025-11-20, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Är det bara jag som känner att Hannas nya grej kommer vara att hon ~bryter mot normen~ att man ska ha flera barn. Hur många gånger måste hon nämna att hon är så himla nöjd med ett barn? Som att det är värsta statementet? Att ha ett barn är absolut inget konstigt. Men hon ska alltid framställa det som att hon är SÅ speciell som valt att stanna på ett.

Ska alltid slå in öppna dörrar.....
Citera
2025-11-20, 10:02
Medlem
Alltså följartalet fortsätter stiga fast ingen ny deltagit i tävlingen på flera dagar… så sjukt genomskinligt
Citera
2025-11-20, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brasken87
Alright här är hennes inlägg som försvann, anmärkningsvärt att man kan få ”ett infall” att skaffa barn som sen går över?

https://imgur.com/a/4VMRbiH

Ahhh du hade dumpat den, perfekt!
Ja den storien försvann snabbare än blixten.
Kommentaren under inlägget ligger kvar men detta är en storie som hon raderade efter att vi hade kommenterat den här på FB. Den låg före den där hon vill klargöra att det inte är något mot personen som ställde frågan.

Det känns verkligen som en efterkonstruktion hela den här grejen.
Många av oss här trodde aldrig att syskonförsöket var seriöst och det tror jag fortfarande inte.
Citera
2025-11-20, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Nee det är klart, Lara räcker gott och väl som en moneymachine. Kan inte låta bli att tänka att kampen över att få Lara har varit större än att faktiskt få Lara. Men det så menar jag att Hannah framstår som en person som har gjort sin karriär av att försöka skaffa barn. Det innebär också att barnet i sig får väldigt lite fokus utan det ska snarare handla om att marknadsföra henne i varje sammanhang. Hon skiter fullständigt i barnets integritet och allt handlar om att fortsätta slänga ut så mycket samarbeten som möjligt. Drt känns inte som att hon någon gång har tagit paus i allt detta och bara fokusera på sitt barn och njuta av sitt barn utan nej, det ska det som tjänas pengar på henn. Hon har många gånger försökt att locka sina följare med tanken på att hon kanske kan försöka få till ett sysko. Hur många gånger har hon inte lagt upp stories om ägglossningstester, allt för att försöka få sina följare och tro att hon faktiskt är på väg dit igen. Men det här är falskt som sagt. Usch stackars barnet i allt detta.

Precis så här har jag tänkt och tänker fortfarande. Sorgligt.
Citera
2025-11-20, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Alltså följartalet fortsätter stiga fast ingen ny deltagit i tävlingen på flera dagar… så sjukt genomskinligt

Det här blir nog hennes nya grej nu när hon inte kan locka följare med syskonförsök längre.
Arrangera tävlingar för att kunna köpa följare utan att det syns alltför tydligt, men det är rätt uppenbart ändå att hon gör det.
Citera
2025-11-20, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Ahhh du hade dumpat den, perfekt!
Ja den storien försvann snabbare än blixten.
Kommentaren under inlägget ligger kvar men detta är en storie som hon raderade efter att vi hade kommenterat den här på FB. Den låg före den där hon vill klargöra att det inte är något mot personen som ställde frågan.

Det känns verkligen som en efterkonstruktion hela den här grejen.
Många av oss här trodde aldrig att syskonförsöket var seriöst och det tror jag fortfarande inte.

Jag tycker det är märkligt att hon själv inte verkar förstå hur det ser ut utåt? Alltså frågan är ju fullkomligt rimlig. För vi som följer henne ser bara det hon delar. Och det hon delat signalerar att de ändrat sig från en dag till en annan. En helt orimlig vändning från att visa ägglossningstester till att adoptera bort embryot. Jag begriper att det ligger mer bakom (eller hon vill få det att verka så i alla fall) men signalen och det hon visar i sina sociala medier måste hon väl fan begripa själv vad det ger för bild? Alltså hon är så orimlig
Citera
2025-11-20, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Jag tycker det är märkligt att hon själv inte verkar förstå hur det ser ut utåt? Alltså frågan är ju fullkomligt rimlig. För vi som följer henne ser bara det hon delar. Och det hon delat signalerar att de ändrat sig från en dag till en annan. En helt orimlig vändning från att visa ägglossningstester till att adoptera bort embryot. Jag begriper att det ligger mer bakom (eller hon vill få det att verka så i alla fall) men signalen och det hon visar i sina sociala medier måste hon väl fan begripa själv vad det ger för bild? Alltså hon är så orimlig
Tycker också frågan är helt adekvat men Hanna kan enbart se saker från hennes perspektiv och reagerar mycket starkt på en fullt rimlig fråga. Om hon nu inte ville peka ut personen, kunde hon enbart ha citerat den. Hoppas inte att personen åkte på blocken
Citera
2025-11-20, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Tycker också frågan är helt adekvat men Hanna kan enbart se saker från hennes perspektiv och reagerar mycket starkt på en fullt rimlig fråga. Om hon nu inte ville peka ut personen, kunde hon enbart ha citerat den. Hoppas inte att personen åkte på blocken

Ja hon verkar tro att alla som följer henne dels 1. Följer henne helt slaviskt och inte scrollar förbi ett enda inlägg utan läser alla otroligt noga och givetvis även ”mellan raderna” 2. Att de som följer henne även ibland är inne i hennes hjärna samt är en fluga på väggen i hennes hem och därmed vet även alla känslor och allt som sägs utanför hennes Instagram.
Citera
2025-11-20, 12:49
Medlem
Det var ju en jävla tur att det inte blev ett barn då de fick ett ”infall” att försöka! Men kul att de är nöjda med sitt barn, det låter bra. Man ska inte behöva förklara sig för att man väljer att ”bara” ha ett barn, eller om man inte vill ha några. Det knepiga med HT är ju att hon velar hit och dit och pendlar så mkt i allt, så man blir förvirrad. Sen har hon ju inte direkt nån talang för det svenska språket, der mesta hon skriver är otydligt.
Citera
2025-11-20, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Vad ska K vilja? Att de försöker få fler barn trots att H inte vill?

Kanske, hon babblar mest på om sig själv och sina problem och ork så jag får i alla fall känslan att det mest är hennes vilja som styr. Men som sagt det är min tolkning.
Citera
2025-11-20, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Kanske, hon babblar mest på om sig själv och sina problem och ork så jag får i alla fall känslan att det mest är hennes vilja som styr. Men som sagt det är min tolkning.

Fast det spelar väl ingen roll? Även om det är så, att det är hennes vilja som styr, så har hon ju ändå veto i just den här frågan. Det räcker att en i relationen inte vill ha fler barn för att ta det beslutet. Ska K tvinga henne att bli gravid och få ett till barn?
Citera
2025-11-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Fast det spelar väl ingen roll? Även om det är så, att det är hennes vilja som styr, så har hon ju ändå veto i just den här frågan. Det räcker att en i relationen inte vill ha fler barn för att ta det beslutet. Ska K tvinga henne att bli gravid och få jett till barn?

Nej det har jag aldrig påstått - jag skrev bara en reflektion jag hade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in