2025-11-19, 22:59
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Smart hon är som har kvar storyn efter med hänvisning till kommentaren som hon svarade på, folk måste ju bli förvirrade. Varrrrrrför tar människan bort allt hon lägger upp 🤯

Hanna ”Delete” Soffasson

Hanna är väldigt impulsstyrd och samtidigt konflikträdd av sig. Dvs skriver långa haranger för att sen komma på att detta är inte det hennes lama/köpta följare vill se. Sen har Hanna väldigt låg självkänsla och vågar inte stå för det hon av ilska skrivit.

Hann se att någon ifrågasatte varför det gick så snabbt mellan syskonförsök till detta, det blev en block på denne personen fastän hon tog sig tid att svara utförligt på en liknande kommentar.
Citera
2025-11-19, 23:09
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Gällande att de nyligen ville försöka igen, (vilket jag håller med om är ett stort beslut så pass kort tid efter) talar för att de aldrig ville ha ett till syskon på riktigt nej. Och att de haft den känslan hela tiden.

Sen är resonemanget konstigt, som att man skaffar syskon för att man inte är nöjd. Alla föräldrar är väl nöjda och tacksamma över sina barn? Men visst, man fattar vad hon menar.

"Vi var (och är) så nöjda med henne"

"Men när vi väl har stannat upp och känt efter så har vi landat i vår grundkänsla som vi haft hela tiden, att vi är så nöjda och tacksamma över L"

Hanna har ju fortfarande kvar "syskonförsök" som egen genre på sin Snapchat. Allt för att dra in följare.
Citera
2025-11-19, 23:55
Medlem
Tog en skärmdump på hennes försvar som nu är raderat, visste att det skulle försvinna..men hur fasen laddar jag upp den här?
Citera
2025-11-20, 00:32
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brasken87
Tog en skärmdump på hennes försvar som nu är raderat, visste att det skulle försvinna..men hur fasen laddar jag upp den här?

Tex via imgur.com. Det är väl den sidan som används som mest här på fb.
Eller så copypastar du in Hannas försvarstal här 😍
Citera
2025-11-20, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tex via imgur.com. Det är väl den sidan som används som mest här på fb.
Eller så copypastar du in Hannas försvarstal här 😍
Alltså det finns i kommentarerna. Om du menar hennes svar. Det är inte raderat från inlägget.
Senast redigerad av Abrakadabra77 2025-11-20 kl. 00:56.
Citera
2025-11-20, 02:14
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Alltså det finns i kommentarerna. Om du menar hennes svar. Det är inte raderat från inlägget.

Du får fråga/tagga rätt person. Jag vet att det finns en kommentar kvar under en reel.
Men vad jag förstår så lade Hanna upp något i stories som hon sedan raderade i vanlig anda. Det är denne som eftersöks.
Citera
2025-11-20, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Varför känns det som att det är Hannas beslut? Undra vad Kebaben vill?
Vad ska K vilja? Att de försöker få fler barn trots att H inte vill?
Citera
2025-11-20, 04:57
Medlem
Alright här är hennes inlägg som försvann, anmärkningsvärt att man kan få ”ett infall” att skaffa barn som sen går över?

https://imgur.com/a/4VMRbiH
Citera
2025-11-20, 07:28
Medlem
Är det bara jag som känner att Hannas nya grej kommer vara att hon ~bryter mot normen~ att man ska ha flera barn. Hur många gånger måste hon nämna att hon är så himla nöjd med ett barn? Som att det är värsta statementet? Att ha ett barn är absolut inget konstigt. Men hon ska alltid framställa det som att hon är SÅ speciell som valt att stanna på ett.
Citera
2025-11-20, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Är det bara jag som känner att Hannas nya grej kommer vara att hon ~bryter mot normen~ att man ska ha flera barn. Hur många gånger måste hon nämna att hon är så himla nöjd med ett barn? Som att det är värsta statementet? Att ha ett barn är absolut inget konstigt. Men hon ska alltid framställa det som att hon är SÅ speciell som valt att stanna på ett.

Medeltalet är väl 1.5 eller något sånt men såklart är Hanna speciell 😆
Citera
2025-11-20, 08:17
Avslutad
Nee det är klart, Lara räcker gott och väl som en moneymachine. Kan inte låta bli att tänka att kampen över att få Lara har varit större än att faktiskt få Lara. Men det så menar jag att Hannah framstår som en person som har gjort sin karriär av att försöka skaffa barn. Det innebär också att barnet i sig får väldigt lite fokus utan det ska snarare handla om att marknadsföra henne i varje sammanhang. Hon skiter fullständigt i barnets integritet och allt handlar om att fortsätta slänga ut så mycket samarbeten som möjligt. Drt känns inte som att hon någon gång har tagit paus i allt detta och bara fokusera på sitt barn och njuta av sitt barn utan nej, det ska det som tjänas pengar på henn. Hon har många gånger försökt att locka sina följare med tanken på att hon kanske kan försöka få till ett sysko. Hur många gånger har hon inte lagt upp stories om ägglossningstester, allt för att försöka få sina följare och tro att hon faktiskt är på väg dit igen. Men det här är falskt som sagt. Usch stackars barnet i allt detta.
Citera
2025-11-20, 09:10
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brasken87
Alright här är hennes inlägg som försvann, anmärkningsvärt att man kan få ”ett infall” att skaffa barn som sen går över?

https://imgur.com/a/4VMRbiH
Jag ser fortfarande både inlägget och HTs svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in