2025-11-06, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Gör hon ingreppet ”måste” väl embryot åka i sopen alt. skänkas för man bör (kan?) väl inte bli gravid efter det. Då blir det en superriskgraviditet om det mot all förmodan tar sig, men Hanna är väl bekant med dessa, har hon påstått iaf.

Hoppas verkligen att hon inte ångrar sig om hon nu kommer att göra ingreppet.

Men nu vill jag höra om dagens PT pass som låter betydligt roligare, väntar med spänning!
Citera
2025-11-06, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Förstår jag rätt att man måste använda preventivmedel efter den typen av ingrepp? Då kommer säkert hennes konto handla om det istället

Man måste väl bara ha preventivmedel om man ligger…
Citera
2025-11-06, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Vilka bilder då?

Var i stories igår tror jag. Kanske förrgår.
Citera
2025-11-06, 21:00
Medlem
Citat:
Precis, detta har dykt upp i samma takt som förlossningsskadan försvunnit
Ja vad hände med det läkarbesöket? Var det samma som detta? Den har hon ju inte pratat om sen hon kom på det här nya problemet. Det var ju också en sak och väägrade gå med utan skulle ha vård..
Citera
2025-11-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ligger något i det
Citera
2025-11-06, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Ja vad hände med det läkarbesöket? Var det samma som detta? Den har hon ju inte pratat om sen hon kom på det här nya problemet. Det var ju också en sak och väägrade gå med utan skulle ha vård..

Ja i en övergångsperiod sa hon att hon skulle söka hjälp för ”förlossningsskadan OCH blödningar”
Citera
2025-11-06, 21:28
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ja i en övergångsperiod sa hon att hon skulle söka hjälp för ”förlossningsskadan OCH blödningar”

Kanske lika bra att bara operera bort hela underredet om man har så svåra problem med exakt allt.
Ska hon ändå inte ha fler barn så..

Men jag är helt hundra på att så fort hon löst detta problem så tillkommer andra, hon har väl inte gnällt på "ont i händerna" än? Det kan ju bli lite nytt content och läkarbesök.
Citera
2025-11-06, 21:33
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever

Och eftersom Hanna absolut inte klarar av några som helst hormoner så får väl plastkungen Kebab kastrera sig.
Det kan bli bra content faktiskt. Hur de tänker kring att undvika graviditet när Hanna gjort en karriär på att göra precis tvärtom.
Det enda som är garanterat är att det kommer gå åt många ägglossningstester och gravtest. Pissekoppen kommer gå varm där i Smålandstenar.
Citera
2025-11-06, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Och eftersom Hanna absolut inte klarar av några som helst hormoner så får väl plastkungen Kebab kastrera sig.
Det kan bli bra content faktiskt. Hur de tänker kring att undvika graviditet när Hanna gjort en karriär på att göra precis tvärtom.
Det enda som är garanterat är att det kommer gå åt många ägglossningstester och gravtest. Pissekoppen kommer gå varm där i Smålandstenar.

Varför skulle det gå åt ägglossningstest om du tror att K ska kastrera sig?
Citera
2025-11-06, 22:01
Medlem
Citat:
Hon säger att hon har PMS också, så det blir blir intressant hur hon ska bli av med det då bränningen av livmoderslemhinnan inte direkt ”botar” PMS. Det är hormonellt som gäller eller SSRI eller någon form av livsstilsförändring (därav ptsnack?). Mycket oklart.
Citera
2025-11-06, 22:18
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag är väldigt förvånad över att någon läkare öht kan tillåta Hanna att mer eller mindre sterilisera sig i så ung ålder och efter en sådan låång jakt på barn (för att inte tala om ambivalensen gällande syskon till Lars).
Det är liksom ingen liten sak att "bara göra" när man är 30 år.
Fick själv avslag när jag verkligen ville sterilisera mig, under mitt fjärde kejsarsnitt med mitt femte barn (jag är äldre än HT) så det måste vara stora skillnader mellan kommunerna/läkare.

Undrar om det verkligen är sant allt hon skriver om det här eller funkar det så på landet- att man kan gå och gnälla sig till ett stort irreversibelt ingrepp bara sådär en torsdag?
Citera
2025-11-06, 22:22
Medlem
Citat:
Kanske lika bra att bara operera bort hela underredet om man har så svåra problem med exakt allt.
Ska hon ändå inte ha fler barn så..

Men jag är helt hundra på att så fort hon löst detta problem så tillkommer andra, hon har väl inte gnällt på "ont i händerna" än? Det kan ju bli lite nytt content och läkarbesök.
Ja hennes liv och jobb verkar ju gå ut på att kroppen är helt trasig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in