Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Kommer fan på mig själv med att sitta å va nervös inför lottningen imorgon det är egentligen hur skevt som helst då vi ska va extremt tacksamma att det ö.h.t blir en fortsättning på detta VM-kval. Sämsta kvalet i mannaminne och vi får en chans till? Bring it.
Har så jävla på känn att det blir Italien så jag tar vilka andra som helst, Turkiet men framförallt Danmark vore laddat och extremt hett så vafan, vi får se

Trots detta bedrövliga kval, som gick sämre för Sverige än vad man överhuvudtaget kunde mardrömma om, känner jag att Sverige trots allt kommer att ha en hyfsad chans att ta sig till VM. Curacao och Jordanien och Haiti och Kap Verde är där...varför inte även Sverige?
Det kräver högst sannolikt att de offensiva nyckelspelarna kan spela, är i bra form och presterar - och att Sverige kan försvara sig på ett habilt sätt utan uppseendeväckande individuella misstag. Lite grymt att slå ut Danmark kanske, men laget måste göra det som krävs.

Jag hoppas på Ukraina och därefter något av de slaviska lagen, men helst inte Polen. Spännande lottning, absolut.