2025-11-19, 20:27
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Bilden under är från i år, och vilka märken han har på sig ser du inte, du ser bara att överdelen på skjortan inte har massa märken ... Tidigare var han gärna översållad med det från topp till tå.
På bilden är han för övrigt äldre än Chrippa är nu .. har du tänkt på det?

Japp! Tänk, jag vet det också! Men nu var det ju inte deras ålder vi pratade om, eller hur. Spelar noll roll om man är 30, 34, 38 eller 40 år. Det ser larvigt/billigt ut i alla de fall, en VUXEN man ser ut som en levande reklampelare.
Senast redigerad av Summer24 2025-11-19 kl. 20:31.
Citera
2025-11-19, 20:27
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Det finns dokumentation man kan uttala sig ifrån och som berättar om Julias oförmåga att samarbeta kring barnet och i utredningar.

Det som gör att barnet inte kan träffa sin pappa är att Julia är svartsjuk på Linnea och inte tillåter honom att vara med barnet så länge han är med Linnea ... Det finns också dokumenterat - av Julia själv bl a.

Finns det någon ny dokumentation på hur hon är nu undrar jag fortfarande eller står alla människor kvar på samma plats och stampar utan att utvecklas? Vet du hur hon samarbetar med soc nu?

Vet du även att det med 100% inte finns en anledning och det inte bara är att du inte vet om den till att hon hålls från pappan?
Senast redigerad av Nejellerva 2025-11-19 kl. 20:31.
Citera
2025-11-19, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Vad gjorde Christofer i September/Oktober förra året?!
Han bestämde sig helt plötsligt att barnet var skyddsplaserad hos honom fast det inte fanns något sådant beslut.
24 Oktober klockan 06:00 knackade Kronofogden & Ekobrott på Christofer's dörr, barnet fanns då i lägenheten. Tycker du att det är ett tryckt hem? Mig veterligen så har inte dom dykt upp hos Julia.

Chrippa höll barnet eftersom Julia var hemlös och bodde på olika soffor.

Tycker du att det är en bra miljö för barnet?
Citera
2025-11-19, 20:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Varför ska man inte kalla ett äckel för ett äckel.

Äckel!
Jag vet att Julia har en anl, handlar inte om svartsjuka.
Äckel!

Edit.
Fan det där måste varit min omognaste post här inne.
Men det är sant.
Allt kommer nog fram förr eller senare.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-11-19 kl. 20:41.
Citera
2025-11-19, 20:37
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Tvärtom blir det ju - eftersom han var äldre än C när han gjorde saker som ni anser är omogna.

Men han har ändrat sig! Kul att vi håller med varandra!
Citera
2025-11-19, 20:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Äckel!
Jag vet att Julia har en anl, handlar inte om svartsjuka.
Äckel!

Edit.
Fan det där måste varit min omognaste post här inne.
Men det är sant.
Allt kommer nog fram förr eller senare.
Det handlar om svartsjuka. Det framgår både av det hon lämnat in till TR och av det hon sedan bröllopet sagt på nätet.
Du kan försöka ducka det hur mycket du vill - men det handlar om svartsjuka.
Citera
2025-11-19, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Bedömning hjärtat, inte utredning. Varför är soc bedömning av henne relevant om det inte finns någon ny så vi faktiskt kan uttala oss om vad som händer just nu, hur Julia sköter sig och vad som gör att flickan inte träffar sin pappa? Det kommer förmodligen fram i december så får du svar då.

Julia kommer att bli besviken.
Citera
2025-11-19, 20:46
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Det handlar om svartsjuka. Det framgår både av det hon lämnat in till TR och av det hon sedan bröllopet sagt på nätet.
Du kan försöka ducka det hur mycket du vill - men det handlar om svartsjuka.

Vi får väl se.

Du lyssnade inte på hennes Live jag länkade va?
Citera
2025-11-19, 20:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vi får väl se.

Du lyssnade inte på hennes Live jag länkade va?
Jodå jag har hört den liven OCKSÅ -- Bland annat är hon ju tydlig med att hon måste välja rätt kläder och hoppas på att det ska vara mycket press där.
Citera
2025-11-19, 20:50
Medlem
Nejellervas avatar
Det påstås hej vilt att Julia är svartsjuk. Vad exakt skulle hon vara svartsjuk på? Som kvinna finns det absolut ingenting Kräftan har och hon kan få någon så mycket bättre.
Citera
2025-11-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hoppas anstalten ligger i Estland.
Hahaha. Inte ofta man hör grovt folkbokförings brott? inte för en otroligt rik man iaf.
Citera
2025-11-19, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
För att det är extremt omoget att sitta och skrika Äckel, H*ra, H*runge, F*tta etc?? Även detta, ska alltså vara en VUXEN man?!? 50 bast och uttrycker sig på det sättet..... Du tycker alltså att det är ok?
Är det ok att kalla dig för "jävla f*itta" för att någon tycker att du är det? Är du på riktigt SÅ skev??

Det är värre med förtal, manipulation och drevande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in