Med dessa uppgifter + dagens ungdomar som svarat att de delar experternas svar angående farligheterna, hur länge tror ni det dröjer tills det blir nya regler kring just cannabis?
Det handlar väl inte bara om cannabis? Narkotika står det ju, antar att det handlar om alla substanser? Menar dom att alla ska springa omkring påverkade överallt av allt möjligt utan att någon kan sätta stopp för det? Jag antar att det är något jag inte riktigt förstått? Men vänster har ju alltid varit rödvins alkoholister och hasch rökare så det förvånar mig inte, kanske var därför N*gostar inte kunde hålla tyst på partiledardebatten.
Politikerföraktet blev lite mindre idag, men jag förstår att det bara är en lögn. Inte ett skit kommer hända, för snart har de lyckats installera hela kontrollsamhället och ersatt oss med invandrare och robotar för att ta död på den vita människan och dess gudalika utseende.
Så nej, C, jag går inte med på att ni försöker låtsas vara mänskliga. Dra åt helvete era jävla ormar.
Med dessa uppgifter + dagens ungdomar som svarat att de delar experternas svar angående farligheterna, hur länge tror ni det dröjer tills det blir nya regler kring just cannabis?
Men det är väl just det som är problemet med just rökat, folk ser det som typ ofarligt och springer därför och småpuffar var och varannan dag, och är sådär lagom trötta och såsiga i skallen för jämnan?
Och ja, blev det tillåtet att ha det i kroppen skulle jag absolut kunna tänka mig att röka på nån gång i månaden. Men som det ser ut nu, inte en chans. Skulle skämmas ögonen ur mig som gammal gubbe att bli tagen av polisen, bor liksom inte på Södermalm.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-11-15 kl. 19:45.
Då var det klappat och klart för min del.
Jag lever ett laglydigt liv. Så kommer rösta för detta. Det var fan på tiden någon våga lägga fram ett förslag åt rätt håll.