Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-08, 17:51
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Är detta ett dragplåster för att slippa hamna under spärren till valet?
Möjligtvis hjälp av den röda sidan i vanlig ordning men ändå, kan det vara en lockelse för fönster -fast man vet ju att det ALDRIG skulle inträffa, det gör ingen av partierna.

Lovar runt, håller tunnt.
Citera
2025-12-08, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TongLongLC
Förstår förvirringen.
Centerpartiet vill "avkriminalisera narkotika i kroppen", som redan är lagligt idag för övrigt, medans bruket och innehav ska förbli olagligt.

Hur Centerpartiet planerar att genomföra förslaget återstår att se, då de ej har återkopplat på min förfrågan.

Är det centerpartiet centralt du kontaktat?

Jag tänker annars att en bra person att diskutera med borde vara Niels direkt, han är väldigt aktiv i sociala medier rent generellt.
Citera
2025-12-08, 18:11
Medlem
TongLongLCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kutis123
Är det centerpartiet centralt du kontaktat?

Jag tänker annars att en bra person att diskutera med borde vara Niels direkt, han är väldigt aktiv i sociala medier rent generellt.

Centerpartiet centralt, de var väldigt snabba på att svara på mitt första e-post men har inte återkopplat med svar på mitt andra.

Har varit i kontakt med Niels rörande annan narkotikapolitik, han har själv sagt att han personligen inte har 100% koll på allt narkotikarelaterat som händer inom partiet.
Citera
2025-12-08, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TongLongLC
Centerpartiet centralt, de var väldigt snabba på att svara på mitt första e-post men har inte återkopplat med svar på mitt andra.

Har varit i kontakt med Niels rörande annan narkotikapolitik, han har själv sagt att han personligen inte har 100% koll på allt narkotikarelaterat som händer inom partiet.

Allright! Bra att du ligger på så dom förstår att det finns folk där ute som faktiskt ser denna fråga som väldigt central i nästa val.

Niels är nog den enda i politiken som jag personligen kan känna ändå har en klarsynthet i denna frågan, synd han inte engagerar sig mer i den.
Citera
2025-12-09, 15:53
Medlem
Ja vi borde se till att få en offentlig bekräftelse på att de antar sitt nya beslut om att arbete för att ”bruk” inte längre ska vara kriminaliserat innan vi ger dem våra röster nästa val ett liberalt parti som inte kan stå för denna lilla förändring är inte värdigt att ens sitta i vår riksdag.

Jag hoppas de bara varit för upptagna för att svara på eventuella frågor men det är oerhört oprofessionellt av ett parti att inte svara på frågor, jag trodde att de var tvungna att svara medborgare, något jag lärde som liten, vet inte alls ifall det ligger någonting i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in