2025-11-15, 16:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Oavsett klippning så borde han ändå genomskåda hennes knep och att hon är som ett plåster.
Ofta är det hon som ska sitta bredvid honom osv. Hur hon är gentemot honom känns bara så forcerat. Det borde vara avtändande och inte väcka attraktion men om de har omedelbar kemi så kanske det blir svårare för honom...

Han har också gjort en grej av att ta hjälp av sina kompisar och borde då även lita på deras omdöme. Nu senast var det mer som att han blev lite irriterad över att de inte hade Sara som nummer ett utan tvärtom.

Kärleken sägs vara blind Eller attraktionen kanske. Har du aldrig blivit förblindad?
Senast redigerad av sirsia0 2025-11-15 kl. 16:38.
Citera
2025-11-15, 17:28
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Kärleken sägs vara blind Eller attraktionen kanske. Har du aldrig blivit förblindad?
Nej, mitt goda omdöme har jag alltid med mig oavsett
Desperation ÄR avtändande och Sara är desperat vilket Viktor borde uppfatta.
Som sagt, han är för smart för att kollras bort såhär eller i alla fall så trodde jag att han var smartare än såhär...
Citera
2025-11-15, 17:57
Medlem
KrossedOuts avatar
Grinkuken Wilma i baddräkt var ingen vacker syn. Kropp som en korpulent klimakteriekärring.
Citera
2025-11-15, 18:04
Medlem
Viktor är en kåtbock, kladdar på allt. När han har satt på häftplåstret kommer eftertankens kranka blekhet.
Citera
2025-11-15, 19:13
Avslutad
Citat:
Som sagt, han är för smart för att kollras bort såhär eller i alla fall så trodde jag att han var smartare än såhär...

Skönt för dig, men häftiga passioner kan också bara vara helt underbart En del håller och andra inte...
Vi får se hur Victor gör Jag tror inte Victor har nån chans att se Saras desperation då, om jag inte minns fel, det kommer fram mer i synkar.
Citera
2025-11-15, 19:50
Medlem
Citat:
Oavsett klippning så borde han ändå genomskåda hennes knep och att hon är som ett plåster.
Ofta är det hon som ska sitta bredvid honom osv. Hur hon är gentemot honom känns bara så forcerat. Det borde vara avtändande och inte väcka attraktion men om de har omedelbar kemi så kanske det blir svårare för honom...

Han har också gjort en grej av att ta hjälp av sina kompisar och borde då även lita på deras omdöme. Nu senast var det mer som att han blev lite irriterad över att de inte hade Sara som nummer ett utan tvärtom.

Jamen det var intressant. Det är inte hans kompisar som ska välja utan Viktor själv. Han och Sara är fina tillsammans, ett vackert par.
Citera
2025-11-15, 19:55
Medlem
Citat:
Victor verkar också rätt desperat så han och Sara passar kanske för varandra...
Citera
2025-11-15, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Ja. Huvudet på spiken. Han matchar desperationen.
Citera
2025-11-15, 21:06
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Skönt för dig, men häftiga passioner kan också bara vara helt underbart En del håller och andra inte...
Vi får se hur Victor gör Jag tror inte Victor har nån chans att se Saras desperation då, om jag inte minns fel, det kommer fram mer i synkar.
Jag ser inte någon häftig passion, bara en desperat kvinna som är ute efter att skaffa barn snarast och få en gård på köpet.
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jamen det var intressant. Det är inte hans kompisar som ska välja utan Viktor själv. Han och Sara är fina tillsammans, ett vackert par.
Poängen var att Viktor ville ta hjälp av sina kompisar och höra deras åsikter, när de sedan ger honom sina åsikter så verkar han inte vilja lyssna riktigt...
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Inte lika desperat. Han har inte pratat om att skaffa barn snarast osv och han är som sagt även väldigt analytisk och övervägande i sitt sätt och verkade, i alla fall initialt, ha en vilja att välja rätt och inte göra samma misstag som tidigare när han (bara) låtit attraktion styra.
Citera
2025-11-15, 21:43
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:

Han borde runka några gånger och se om han fortfarande är lika förtjust i henne.
Desperation tilltalar kåtheten, inte den romantiska sidan. Viktor är ganska kåt av sig och tänker väl undermedvetet att han skulle få dagliga avsugningar av en tjej som är besatt av honom. Fast det han missar är att hon är bara besatt av honom tills hon fått det hon vill ha - barn. Sen är det tillbaks till VR-porr för kåt-Viktor.
Citera
2025-11-15, 21:46
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Grinkuken Wilma i baddräkt var ingen vacker syn. Kropp som en korpulent klimakteriekärring.
Hon var ju den enda som hade knullbar kropp av hans tjejer. Favoriten Natalie har totalt osexig kropp. Noll röv.
Citera
2025-11-16, 00:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Vad har du sätt för avsnitt? förhandsvisningen till nästa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in