Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-16, 06:44
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Grinkuken Wilma i baddräkt var ingen vacker syn. Kropp som en korpulent klimakteriekärring.

Jag tycker hon hade en helt normal tjejkropp. Det enda som jag undrar över är sa inte hon att hon hade haft anorexia? Dessa töser brukar ju vara väldigt smala även när de blivit friska men hon såg väldigt välmående och normal ut. Vet inte vad du har för smak på kvinnor för det var inget fel på Wilmas kropp. Även om hon som person stör mig mycket så kan jag objektivt se att hon är fin att titta på.
Citera
2025-11-16, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Jag tycker hon hade en helt normal tjejkropp. Det enda som jag undrar över är sa inte hon att hon hade haft anorexia? Dessa töser brukar ju vara väldigt smala även när de blivit friska men hon såg väldigt välmående och normal ut. Vet inte vad du har för smak på kvinnor för det var inget fel på Wilmas kropp. Även om hon som person stör mig mycket så kan jag objektivt se att hon är fin att titta på.

Jag har också tänkt på det, hon ser väldigt "välmående" ut för att ha varit anorektiker.
Jag rättar mig själv, ätstörningar inte anorexi.
Senast redigerad av hallalingen 2025-11-16 kl. 10:21.
Citera
2025-11-16, 12:47
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag ser inte någon häftig passion, bara en desperat kvinna som är ute efter att skaffa barn snarast och få en gård på köpet.

Poängen var att Viktor ville ta hjälp av sina kompisar och höra deras åsikter, när de sedan ger honom sina åsikter så verkar han inte vilja lyssna riktigt...

Inte lika desperat. Han har inte pratat om att skaffa barn snarast osv och han är som sagt även väldigt analytisk och övervägande i sitt sätt och verkade, i alla fall initialt, ha en vilja att välja rätt och inte göra samma misstag som tidigare när han (bara) låtit attraktion styra.

Jag förstår vad du menar, men, Victor har hållit tillbaka. Det är också mannens uppgift att skydda sig och sin gård om han väljer Sara.

Och Ida passar bäst rent logiskt. Men om känslorna inte finns, och resonemangsäktenskap är ytterst ovanligt i väst, så får han ingen bondmora på gården.
Citera
2025-11-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad har du sätt för avsnitt? förhandsvisningen till nästa?
Det gick i onsdags när dom badade!
Citera
2025-11-16, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Inte lik men det finns en air av det i hur hon framstår.
Haha ja hennes mimik och röst är väldigt likt ju!!
Citera
2025-11-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull

Nä hon är inte alls anorexiasmal. Måste varit många år sen
Citera
2025-11-17, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Nä hon är inte alls anorexiasmal. Måste varit många år sen
Tyckte hon sa det var rätt nyligt, vilket inte alls går ihop med hennes välmående utseende med trinda bebiskinder.
Citera
2025-11-17, 22:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Jag har också tänkt på det, hon ser väldigt "välmående" ut för att ha varit anorektiker.
Jag rättar mig själv, ätstörningar inte anorexi.
Nån som inte ser så välmående ut är Ida hos Victor, hon ser snudd på undernärd ut om man tittar på armar & axlar, svag benstomme som inte matchar käken, men det går säkert att bygga upp när hon blir lite vuxnare
Citera
2025-11-18, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Tyckte hon sa det var rätt nyligt, vilket inte alls går ihop med hennes välmående utseende med trinda bebiskinder.

Håller med och hörde när hon berättade. Hörde däremot inte hur längesen det var men hon är ju rätt ung så kan ju inte vara så himla länge sen. TV4 kanske tvingar fram nåt problem dom måste berätta om. Jag var mobbad, jag har alltid varit osäker, mitt ex slog mig, jag har haft sjukdomar etc
Citera
2025-11-18, 22:00
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Grinkuken Wilma i baddräkt var ingen vacker syn. Kropp som en korpulent klimakteriekärring.

Precis så man ska prata om en ung tjej som haft ätstörningar, skäms på dig.
Citera
2025-11-19, 02:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Hon var ju den enda som hade knullbar kropp av hans tjejer. Favoriten Natalie har totalt osexig kropp. Noll röv.
Men hon hade ju den goda smaken att bära string till skillnad från dom andra 2 bleka kopiorna (vad har du emot Kajsa-Stina egentligen? hon har ju störst & hängigast bumlingar)

Det där är alltid ett pålitligt lackmustest på vad det är för kvinnotyp man dealar med även om LostWorld inte tror att det kan finnas kvinnotyper...däremot finns det typer av män mårrutro
Men har kvinnan självbilden av att tillhöra det utseendemässiga toppskiktet då bär hon utan undantag stringtanga, mens tjejer som vet sin plats & sminkar sig lättare & alltid har något att dölja tar på sig frigid baddräkt ala Baywatch

Natalie är objektivt snyggast i plytet av tjejerna vilket alla som inte ljuger för sig själv kan
notera på denna bild https://imgbox.com/OE4P62eo (så länge hon inte ler bara)
Kajsa-Hilda har flyende haka i profil men lyckas ändå få till en snyggt frontal-face.
På Jumboplats hittar vi Wilma som har sämst förutsättningar för att tangera ett fotomodell-face
då hon inte har 1 enda maskulint ansiktsdrag

Ser nästan ut som att Raffe har fjång (snurr på kulan) i plurret https://imgbox.com/uadQCGY8
(inte direkt vår definition av 0 röv, allt är tydligen relativt) eller så har han en slak homosexuell flashbackdrule?

Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-19 kl. 03:06.
Citera
2025-11-19, 11:34
Medlem
Glampingen som de var på, hon tjejbonden från falkenberg. Vet någon vad det heter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in