2025-11-13, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlievPa
bettar på att följande åker ut näst:
wilma – för gnällig
marcus – för mesig
linda – för stockholmsk
frida – för intensiv
Håller med till 90%
Linda KAN nog anpassa sej, därav 10% enheters avdrag
Citera
2025-11-13, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Wilma är så förbannat jobbig, jag tål inte henne och hennes energi som Pontus pratade om igår är enbart jobbig. Hon känns dessutom korkad, han säger en sak och hon säger exakt samma sak fast med en tillgjord bebisröst. Jag tycker han är mycket konstig som säger att han gärna vill ha kvar henne för om han i slutändan väljer en annan tjej så kommer jorden att rämna. Och om han väljer henne kommer inte livet bli lätt det kan jag bara säga! Konstant drama och vem orkar höra den gälla rösten i resten av sitt liv??? (Jag vet att jag kunde vara far till flickebarnet men utgår ifrån mitt yngre jag).

Elin och Rasmus dejt igår kändes jävligt krystad. Samtalsämnena flöt ju inte direkt naturligt och man kan inte se dom två rulla runt i sänghalmen, stelt, stelt och stelt…Överlag är Elin och hennes grabbar inte ett gäng man hade velat hänga med om man vore i ungdomens dagar, det händer ju för fan ingenting! Vart de än är och gör så blir det noll action. Rödskägget och han med läppar på halsen satt bara där och hängde igår. Det var kalasfint väder ute men dom låg inne i soffan. Gå ut och hitta på något har väl inte ens föresvävat dem.

Viktor briljerade vid förlossningen och den må ha krävt glidmedel men tjejerna lär icke behöva tillsätta något extra glid efter att ha bevittnat honom dra ut kalven ur livmodern på kossan. Där rann det till ordentligt och den annars så blyga stockholmstjejen bara kastade sig över honom. Sara var ju dock dum och pinsam som gick och fiskade hos Viktors vänner, hon uppträder för desperat. Tror dock valet kommer falla på henne i slutändan ändå, han är så kåt på henne och hon på honom att dom snart måste få till det. Alternativt kommer han skicka hem henne för att sedan få en panikattack och böna och be att henne komma tillbaka.

Måste motvilligt medge att den blonda med näsringen hos Christian växte igår. Vet inte varför men jag börjar gilla henne. Utseendemässigt är hon inte min typ för 5 öre men till sättet passar hon mig. Hon ser betydligt äldre ut än vad hon är men det gör Christian också så dom passar ihop! Min fru säger att man åldras av att ligga i respirator men jag tycker han ser ut att vara 10 år äldre än vad han är. Tror i alla fall att han tänder på att hon är sådär bestämd och jag tycker själv att det är lite sexigt eftersom hon ändå är resonabel och har självinsikt. Tyckte synd om henne som förlorade sin polare, sånt är aldrig kul.
Wilma känns konstig
Mycket drama om han väljer henne
Ska hon försvinna några gånger i månaden till stadshotellet?
Nej vet du vad
Näsringen är en Wilma men lite bullrigare. Henne ska man passa sej för.
Kan bli Rasmus som vinner tillslut, tror jag. Läpparna för stel. Rödskägget den kraftige har redan straffat ut sej
Citera
2025-11-13, 11:16
Medlem
Tyckte de va så himla bekräftande av Elins val av killar när hon säger att Rasmus har lite svårt att få fram vad han menar (eller hur hon formulerade det exakt)! Talar så tydligt för exakt vilken typ av kille hon valt…Hon måste ju (antingen skådespela som folk vart inne på i tråden, eller) ha något enormt ”mamma-behov” där hon går igång på att ta hand och se ner på sin lilla kille o ”hjälpa honom göra sig förstådd” eller nått
Citera
2025-11-13, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Sara sa hon börjar frysa- vill ha honom för sig själv, Victor fick ge henne tröja, då började hon igen- hångla med Victor,
han blir som mjukt vax av hennes hångel-hantering.
Sara försöker hela tiden distrahera Victor, locka honom och börjar hångla..
han är inte nödbedd-han uppskattar dessa hemliga hångel-stunder..han är förvirrad..måste söka hjälp från vänner.. han får bara inte lockas av Sara att gå upp på loftet...
Hon är så fruktansvärt pinsam ,det hon är desperat ute efter är ju som hon själv sa att bli gravid och sen få en gård på köpet.! Hon är inte intresserad av Viktor som person.
Jag skäms å hennes vägnar över att vara kvinna som hon beter sig.🤢 Hans kompisar har ju genomskådat henne redan .
Fattar inte att många män är så lättledda att dom helt tappar det. Blir som grottmän att dom måste ta sig an en hjälplös kvinna som tar till gråt när det kniper. Hon är ju jäkligt slug och beredd på att göra allt för att lyckas.Tyvärr är jag rädd att det lyckas det har ju hänt förr i detta program, senast var det ju Ebba hos Isak som körde samma taktik och det funkade.
Citera
2025-11-13, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaket123
Tyckte de va så himla bekräftande av Elins val av killar när hon säger att Rasmus har lite svårt att få fram vad han menar (eller hur hon formulerade det exakt)! Talar så tydligt för exakt vilken typ av kille hon valt…Hon måste ju (antingen skådespela som folk vart inne på i tråden, eller) ha något enormt ”mamma-behov” där hon går igång på att ta hand och se ner på sin lilla kille o ”hjälpa honom göra sig förstådd” eller nått
Ja hon förminskar dem.
(Tyckte hon slängde iväg ett getöga mot Lucas efter att hon valt Rasmus till sin övernattning. ”Inget är bestämt…”. Såg nästan lite elak ut. Hon föser fram killarna mot ett obestämt mål, som får till slaktbänken.
Det är något lurt med denna verbala rätt söta tjej som har valt ut klassiska bonnlurkar [förlåt pojkar] och ska ha dem till att öppna upp. Ja, skådis, fast inte på Dramatennivå.
Menar inte att såra de som tror på konceptet.)
Citera
2025-11-13, 13:45
Avslutad
Det är väl så enkelt som att Elin vill se vem hon har kemi med och om samtalet känns naturligt och flyter på. Precis som när man dejtar i verkliga livet.
Citera
2025-11-13, 14:00
Avslutad
Jag är glad att Wilma tog mod till sig och började leva ut och visa vem hon är bakom den osäkra fasaden. Det här med att upprepa vad killen säger, det är vad tjejer/kvinnor gör när de är förälskade. Det signalerar att "jag vill vara med dig", "vi är förenade i tanken och känslan", "jag gillar dig".
Senast redigerad av sirsia0 2025-11-13 kl. 14:05.
Citera
2025-11-13, 16:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Hennes hårfärg passar inte till ansiktet. Hårdfärgat.
Hon borde vara blond har jag bestämt
Citera
2025-11-13, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hon borde vara blond har jag bestämt
Vem då menar du?
Citera
2025-11-13, 16:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Vem då menar du?
Matilda
Citera
2025-11-13, 16:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Det är väl så enkelt som att Elin vill se vem hon har kemi med och om samtalet känns naturligt och flyter på. Precis som när man dejtar i verkliga livet.
Nej det är aldrig så enkelt som du vill framställa nånting i denna tråd
Citera
2025-11-13, 16:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Detta är flashback, ingen dejtingsajt!
Men du hör ju att han är bonde, lika mycket som Elin och då kan vi låta det passera
Citat:
Ursprungligen postat av Furrylover01
Påtal om söker fru, jag söker fru mitt namn är roger och är 24 år och bor i Sofia i bulgarien och jag äger ett landbruk där och min favorit öl är en tjeckisk öl som heter Breznak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in