2025-11-12, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Det kompisarna sa, vad dom tycker, vad han tycker m.m . Man fick ju se lite av det i trailern för nästa vecka och han såg lite obekväm ut.
Hon är för mycket.
Jag tror att jag missade det
Citera
2025-11-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Hon lär bli galen om hon blir hemskickad! 😅 Tror nästan hon ryker, han tog nog detta till sig.
Jag uppfattade att han blev smått irriterade över kompisens omdöme om Sara.
kanske har jag fel-men märkt att han är hel-tänd på Sara.
Han hade så klart velat höra från sina vänner att hon är den rätta..
Citera
2025-11-12, 22:15
Medlem
Crapmagics avatar
Pillesnopp

Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Den rödhåriga är den enda lämpliga, vacker är hon också.
Din definition av rödhårig kan diskuteras, men jag är benägen att hålla med dig nu, efter
att han sätt hennes speedrun att hon också kunde styra upp och beställa ett hångel till ett givet klockslag, då insåg jag att det är.......Sara som är bäst för honom
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-12 kl. 22:19.
Citera
2025-11-12, 22:19
Medlem
Citat:
Jag uppfattade att han blev smått irriterade över kompisens omdöme om Sara.
kanske har jag fel-men märkt att han är hel-tänd på Sara.
Han hade så klart velat höra från sina vänner att hon är den rätta..
Absolut är han det och sanningen sved! Enligt honom så har han varit ute för liknade tjejer tidigare och kan ha varit en väckarklocka.
Och varenda tillfälle hon får så ska hon ta honom åt sidan.
Citera
2025-11-12, 23:21
Medlem
bettar på att följande åker ut näst:
wilma – för gnällig
marcus – för mesig
linda – för stockholmsk
frida – för intensiv
Citera
2025-11-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför kallar du champagne för bubbel?
Alltså inte skumpa, utan läskedryck.
Ingen sockerdricka-utan öl o Pommac.
Citera
2025-11-12, 23:47
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solstol28
Ingen hade nåt bälte på i bilen.... Böter på det!
Och inga flytvästar.
Citera
2025-11-12, 23:50
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej Matilda ser över medelmuttig ut
Hennes hårfärg passar inte till ansiktet. Hårdfärgat.
Citera
2025-11-13, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Börjar med vad?
Sara sa hon börjar frysa- vill ha honom för sig själv, Victor fick ge henne tröja, då började hon igen- hångla med Victor,
han blir som mjukt vax av hennes hångel-hantering.
Sara försöker hela tiden distrahera Victor, locka honom och börjar hångla..
han är inte nödbedd-han uppskattar dessa hemliga hångel-stunder..han är förvirrad..måste söka hjälp från vänner.. han får bara inte lockas av Sara att gå upp på loftet...
Citera
2025-11-13, 00:39
Medlem
Citat:
Du behöver resa ut i landet. Han talar värmlänska !
Just så, Klässbolspojken talar Jössehärska. Men man kan ju använda sig av undertexten om man vill.
Citera
2025-11-13, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persiljan
Just så, Klässbolspojken talar Jössehärska. Men man kan ju använda sig av undertexten om man vill.
Aha-kände till Linneväveriet. Men gick bet på Jössehärings-ursprung. Göran Bryntesson förklaring -i
kunde inte läsa. Du får gärna förklara- allmänbildning o kunskap av vårt land, är aldrig tungt att bära.
Citera
2025-11-13, 02:42
Medlem
Tervulls avatar
Wilma är så förbannat jobbig, jag tål inte henne och hennes energi som Pontus pratade om igår är enbart jobbig. Hon känns dessutom korkad, han säger en sak och hon säger exakt samma sak fast med en tillgjord bebisröst. Jag tycker han är mycket konstig som säger att han gärna vill ha kvar henne för om han i slutändan väljer en annan tjej så kommer jorden att rämna. Och om han väljer henne kommer inte livet bli lätt det kan jag bara säga! Konstant drama och vem orkar höra den gälla rösten i resten av sitt liv??? (Jag vet att jag kunde vara far till flickebarnet men utgår ifrån mitt yngre jag).

Elin och Rasmus dejt igår kändes jävligt krystad. Samtalsämnena flöt ju inte direkt naturligt och man kan inte se dom två rulla runt i sänghalmen, stelt, stelt och stelt…Överlag är Elin och hennes grabbar inte ett gäng man hade velat hänga med om man vore i ungdomens dagar, det händer ju för fan ingenting! Vart de än är och gör så blir det noll action. Rödskägget och han med läppar på halsen satt bara där och hängde igår. Det var kalasfint väder ute men dom låg inne i soffan. Gå ut och hitta på något har väl inte ens föresvävat dem.

Viktor briljerade vid förlossningen och den må ha krävt glidmedel men tjejerna lär icke behöva tillsätta något extra glid efter att ha bevittnat honom dra ut kalven ur livmodern på kossan. Där rann det till ordentligt och den annars så blyga stockholmstjejen bara kastade sig över honom. Sara var ju dock dum och pinsam som gick och fiskade hos Viktors vänner, hon uppträder för desperat. Tror dock valet kommer falla på henne i slutändan ändå, han är så kåt på henne och hon på honom att dom snart måste få till det. Alternativt kommer han skicka hem henne för att sedan få en panikattack och böna och be att henne komma tillbaka.

Måste motvilligt medge att den blonda med näsringen hos Christian växte igår. Vet inte varför men jag börjar gilla henne. Utseendemässigt är hon inte min typ för 5 öre men till sättet passar hon mig. Hon ser betydligt äldre ut än vad hon är men det gör Christian också så dom passar ihop! Min fru säger att man åldras av att ligga i respirator men jag tycker han ser ut att vara 10 år äldre än vad han är. Tror i alla fall att han tänder på att hon är sådär bestämd och jag tycker själv att det är lite sexigt eftersom hon ändå är resonabel och har självinsikt. Tyckte synd om henne som förlorade sin polare, sånt är aldrig kul.
Senast redigerad av Tervull 2025-11-13 kl. 02:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in