Citat:
Ursprungligen postat av
StorstBastVackrast

förstår din tanke.
Men jag tror faktiskt inte att de har knullat.
Men jag kan ha fel. Vilket jävla dilemma för Micke i så fall. Men å andra sidan. Det spelar ingen roll om de har knullat. Juridiskt sett. Han får inte pussa henne om hon inte vill, ändå. Eller? Ja jag är ju själv inne på att deras relation i stort bör ha betydelse för hur detta bedöms, och om de har knullat så borde det också ha viss betydelse. Frågan är hur rätten skulle se på ett sådant avslöjande. Risken är att det skulle sluta med att han påstår att de knullat och hon blånekar. Då står ord mot ord och det var inget värt att ta upp.
Men å andra sidan, om de knullat, så tror inte jag att hon hade polisanmält.
Så nej, jag tror inte de har knullat.
Ja det är en jävla soppa det här. Jag vet såklart inte vad de har för relation, men det här med smekningen innanför skjortan, hud mot hud, och skicka hjärtemoijis till varandra. Vilka vuxna människor beter sig så i en arbetsrelation. Jag kan inte komma på nån situation mellan två arbetskollegor, där jag skulle tycka att det var okej.
Polisanmälan gjorde hon två månader efter händelsen. Kanske efter påtryckningar (maken?).
Hon kunde lämna hela produktionen i sticket samma kväll men måste vänta i flera månader på att anmäla.
Ord mot ord kan det aldrig komma till får då ryker ML,s äktenskap. Han sitter verkligen i en rävsax här.
Juridiskt tror jag att det har stor betydelse om de var i ett KK förhållande. Om man kan knulla med varandra så kan man väl också kunna få ge en puss. Annars kan ju ens fru/flickvän också anmäla.
Ett KK förhållande är också en relation som i det här fallet bygger på otrohet. Där bryter ML mot hemlighetskoden genom att pussa RF offentligt. Andra gången blir hon förbannad. Även ML blir förbannad då han inte fattar att han äventyrar relationen dom emellan och göra den offentlig.
Om jag spekulerar helt fel här så kan man självklart inte pussa på en arbetskollega. Kommer det inte fram nåt nytt så åker han dit även i hovrätten.