Citat:
Ursprungligen postat av
Mosquitoseven
Somliga kvinnor är ju lite knepiga och svårare att läsa signaler på så dom flesta män lär göra det Micke gjorde 1-2 gånger i livet.
Män förväntas också att ta första steget så per automatik blir det då mäns fel. Den passiva parten oftast kvinnor får ju då ta med det i beräkningen hävdar jag, om man aldrig riskerar att göra fel och är passiv så kommer någon annan att ta initiativ istället. Det blir vanskligt att ha med kvinnor att göra om en puss ska anmälas. Enligt mig så är det ingen stor grej heller om det blir fel, vuxna människor kan både be om ursäkt och prata om det hela när det blir fel.
Det här fallet är galenskap enligt mig, Renée fick ångest, PTSD och behövde gå i terapi i månader för en puss på munnen. Det tyder på allvarlig psykisk ohälsa som i det här fallet gick ut över Micke. Samtidigt så verkar hon ha övertalats av sin chef att anmäla två månader senare, riktigt obehagligt det också. Så här ska det ju inte få gå till.
Tror inte "dom flesta män" greppar tag i en kvinnas kinder och ger en rejäl puss på munnen, inte bara 1 gång utan till och med 2 gånger. Har aldrig hört eller sett ens nära vänner/kolleger (av olika kön är bäst att tillägga).. pussas.
Vi gör inte sånt i Sverige. Det är kramar som är legitimitet i vår del av världen.
Micke Sluskegard har ett väldigt märkligt sätt att visa sin uppskattning på. Och han fattar ju inte ens nu när hela Sverige vet vilken slusk han är att det är fel utan han kommer fortsätta med sitt tafsande/pussande mot gifta kvinnor.
ML har gjort sitt. Kommer aldrig mer ses som annat än en tafsande slusk som inte kan hålla sig.
Är det ett Skellefteåsyndrom att pussas så på andra än den äkta hälften?