2025-11-10, 08:43
Medlem
Beaver14s avatar
Helt plötsligt är alla högljudda Liverpool och Tottenhamprofiler på sociala medier stora Cityfan. Patetiskt måste jag säga.

Men visst, heja på fuskarna. Allt för att mildra den egna misären.
Citera
2025-11-10, 09:36
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Helt plötsligt är alla högljudda Liverpool och Tottenhamprofiler på sociala medier stora Cityfan. Patetiskt måste jag säga.

Tottenhamprofiler kan man ju förstå, men Liverpool är märkligt. Deras allra största titelrivaler senaste åren, men all historia slängs ut ur fönstret nu verkar det som.

Tottenham är man ju vana vid som ärkerivaler. De vill ju t.o.m själva förlora mot City bara för att minska Arsenals chanser, även då de gick miste om CL plats på grund av detta. Inte ett dugg förvånad.
Citera
2025-11-10, 10:04
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Vilka tänker du på då? Jag har inte märkt någonting, men det hänger väl på vad och vilka man följer. Och när det gäller podcasts osv från självutnämnda engelska pundits AFTV, Goldbridge, Rio Ferdinand & co så håller jag mig borta.
Citera
2025-11-10, 10:46
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Vilka tänker du på då? Jag har inte märkt någonting, men det hänger väl på vad och vilka man följer. Och när det gäller podcasts osv från självutnämnda engelska pundits AFTV, Goldbridge, Rio Ferdinand & co så håller jag mig borta.

Alla var kanske fel ord. Men Jonathan Morley (LFC) och Ben Bowman (Thfc) för att nämna några.

Tottenhamfans är man ju inte särskilt förvånad över, de håller på den som kan slå Arsenal över sitt eget lag. Men att Liverpoolfans redan kapitulerat till detta är lite överraskande.
Citera
2025-11-10, 11:05
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Alla var kanske fel ord. Men Jonathan Morley (LFC) och Ben Bowman (Thfc) för att nämna några.

Tottenhamfans är man ju inte särskilt förvånad över, de håller på den som kan slå Arsenal över sitt eget lag. Men att Liverpoolfans redan kapitulerat till detta är lite överraskande.

Morley, är det den idioten som all gjorde narr över på tiktok pga sitt general-beteende? Har ännu svårare för den typen av personer, sen får man inte heller glömma att det är folk som ser en chans att kanske kunna leva på sociala medier. T.ex. så tycker jag att Goldbridge var en sådan person för ett par år sedan, men idag gillar jag honom verkligen. Han är bättre än 80% av punditsen som sitter i alla olika studios och utgår efter sina egna känslor, han är ärlig och ger både ris och ros till alla lag. Han är en av få som jag inte scrollar förbi utan tittar på vad han har att säga.
Citera
2025-11-10, 12:03
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ser att tonläget är lite annorlunda från Liverpool-kåren i dag jämfört med hur det lät när de tog 3p i de sex första matcherna

Well, anyway. Anser att titelfighten är vidöppen vid det här läget. Dock så tror jag allt att det kommer att bli ett race mellan Arsenal och Man City. Många vill kanske tycka att Man City är favoriter, speciellt efter kvällens match, men själv så frukar jag inte de öht.

AFC har det bästa, mest kompletta laget i EPL.

Det som Arsenal är överlägset bäst på är att vara hycklande, filma, klaga, maska och ha den mest osympatiske coachen av dem alla. Att de sedan även har en av de äckligaste spelarna i Gabriel, gör inte saken bättre - i klass med Bruno i Newcastle och Bruno i ManU. De är absolut heller inte bästa laget då över hälften av deras mål kommer på fasta situationer av någon sjuk anledning. Själva spelet är ett rundspel, med handbollsinslag.

Trodde inte jag skulle yppa dessa ord, men håller stenhårt på ManC om jag måste välja i kampen mot Arslena... Liverpool får inrikta sig på en ev. CL-plats, om ens det...
Citera
2025-11-10, 12:11
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Dias börjar se ut som när han kom till City igen, saknat den spelaren.

Doku.. eller är det Sterling från 2018?

På tal om Sterling, vad gör han i dag? Såg att hans son skrivit på för Arsenals ungdomsakademi.
Citera
2025-11-10, 12:27
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Saknar man Trent och Diaz kanske?
Citera
2025-11-10, 15:29
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Donnarumma är redan bästa målvakten i ligan.

Där har City uppgraderat sig enormt med en målvakt som faktiskt stoppar skott och allmänt äger sitt område.

En dröm för varje lag att ha.

Donnarumma är inte ligans bästa målvakt, och f.ö. så är hans största svaghet att han just inte äger sitt område. Han behöver alltså bättra sig när det gäller inlägg, hörnor osv. Ligans bästa straffräddare är han iaf.
Citera
2025-11-10, 15:48
Medlem
Vad säger Arsenalfansen om Eze hittills? Bra värvning?
Citera
2025-11-10, 16:32
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Det som Arsenal är överlägset bäst på är att vara hycklande, filma, klaga, maska och ha den mest osympatiske coachen av dem alla. Att de sedan även har en av de äckligaste spelarna i Gabriel, gör inte saken bättre - i klass med Bruno i Newcastle och Bruno i ManU. De är absolut heller inte bästa laget då över hälften av deras mål kommer på fasta situationer av någon sjuk anledning. Själva spelet är ett rundspel, med handbollsinslag.

Trodde inte jag skulle yppa dessa ord, men håller stenhårt på ManC om jag måste välja i kampen mot Arslena... Liverpool får inrikta sig på en ev. CL-plats, om ens det...

Tänk att hata ett lag som ju aldrig vinner nåt och därför inte borde vara ett hot. Tack för att du bevisade min poäng om Liverpoolfans dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Crucial
Vad säger Arsenalfansen om Eze hittills? Bra värvning?

Tycker han gör det jag förväntat mig av honom. Känns som han kommit in i vårt spel bra även om han inte cementerat någon plats utan får hoppa runt mellan vänsterkant och centralt beroende på var han behövs. Tror det var mycket därför Arteta ville ha honom också.
Citera
2025-11-10, 16:40
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Tänk att hata ett lag som ju aldrig vinner nåt och därför inte borde vara ett hot. Tack för att du bevisade min poäng om Liverpoolfans dock.

Tycker han gör det jag förväntat mig av honom. Känns som han kommit in i vårt spel bra även om han inte cementerat någon plats utan får hoppa runt mellan vänsterkant och centralt beroende på var han behövs. Tror det var mycket därför Arteta ville ha honom också.

Glömde nämna att Arses-fans är det klart värsta efter Scums-fansen då... Samma klass, när jag tänker efter... Eller, icke-klass, är nog mera riktigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in