2025-11-10, 04:53
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Chrippa väljer barnet.

I förlängningen är det bara positivt för Chrippa, Lillen och Linnea som familj att hon fortsätter att psykiskt misshandla Lillen och förbjuda umgänge utan grund och går emot Socialen. Det kommer bara ta henne till tingsrätten och övervakat umgänge och Lillen är liten, hon kommer snabbt glömma.

Nea är precis den psykiskt stabila, trygga, oegoistiska och kärleksfulla extramamman Lillen behöver.

Se Att rädda ett barn. Det finns många likheter mellan Gräddstumpan och Anna.

Tiktoktanter levererar alltid.

Nea är precis den psykiskt stabila, trygga, oegoistiska och kärleksfulla extramamman Lillen behöver.

Ehh Nej. Den enda psykiskt stabila i den här ligan är Julia. Det hör och ser du i deras förhör.
Hoppas aldrig lilla C kommer i närheten av den där bruden.
Hon är liten, hon kommer glömma. Nej, allt finns kvar. Dom är offentliga. Som barn.. så söker man efter det man inte vet. Hon kommer söka & hon kommer finna.
Citera
2025-11-10, 06:03
Medlem
Tarmstuvnings avatar
och trygga, oegoistiska och kärleksfulla extramamman Lillen behöver.

Skojar ni med mig? Trygga? Dom är hemlösa titt som tätt. Dom lever som tattare, vad är tryggt i det? Vilka andra barn har hon fått leka med? Visa dom barnen. Rutiner? Käka ute på restaurang 7 dagar i veckan..Dom äter inte ute i Sverige? Nähe... Kolla deras Instagram. Sover på en madrass på golvet. Får inte sova med sin Pappa. Kärleksfulla? Monsterlekar och nu får du vara ensam med din Pappa..
Extramamman? Vill Snean vara Mamma får hon skaffa egna barn.
Lilla C behöver ingenting av detta ovan.
Ist för att bygga ett tryggt bo lägger dom pengar på fejksaker och resor. Moget. Sitter och gör bort sig TOTALT hos Polisen.
Wolf's Of Youtube. Näh.. Jävla fårskallar e va ni e

Jisses! Vad ÄR det för folk i den här tråden?
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-11-10 kl. 06:35.
Citera
2025-11-10, 06:37
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Fyfan vad trött jag är på dessa fårskallar. Och jag blir trött på mig själv som följer skiten.
Ska bli så skönt när det är över. - Åh.. kan inte tiden gå fortare.. Tick Tack..

Ja det har blivit nästan som ett äckligt beroende. Ibland kan det gå nästan en hel dag utan att jag tänkt på det men sen plötsligt måste jag in och kolla här om det skrivits nåt nytt. 😅
Citera
2025-11-10, 06:41
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Ja det har blivit nästan som ett äckligt beroende. Ibland kan det gå nästan en hel dag utan att jag tänkt på det men sen plötsligt måste jag in och kolla här om det skrivits nåt nytt. 😅

haha samma här. Och om man nu så tar en paus från detta så dyker det alltid upp något
på flödet på Youtube. Som man såklart.. - Lyssnar/Tittar på.
Jag trodde inte det kunde bli så mycket värre men joda... Nästa blir Chrippas förhör.

Nä nu vill ja ha den där rättegången.
Citera
2025-11-10, 06:56
Medlem
Citat:
mm Catch Me If You Can.. Super gangsters.. Har dom inte sett på film hur man gör?
Och vad man INTE gör?
Näääh.. dom kvittrar som små pippifåglar. Dom kommer bli sååå jävla slaktade
Precis som många av oss sa innan FUP kom ut, dom glappar precis så som vi trodde.
Friskt kopplat, hälften brunnet.

Citat:
Fyfan vad trött jag är på dessa fårskallar. Och jag blir trött på mig själv som följer skiten.
Ska bli så skönt när det är över. - Åh.. kan inte tiden gå fortare.. Tick Tack..
En riktig freakshow.
Citera
2025-11-10, 07:01
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keptang
Precis som många av oss sa innan FUP kom ut, dom glappar precis så som vi trodde.
Friskt kopplat, hälften brunnet.

En riktig freakshow.

Helt otroligt. Vad tror dom man har en advokat till?
Man gör som advokaten säger, råder en till .. Man låter advokaten föra ens talan.
Man håller käften. Vilka gangster dom är asså
Näh den enda som skött detta snyggt hitintills är Julia.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-11-10 kl. 07:27.
Citera
2025-11-10, 07:39
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
haha samma här. Och om man nu så tar en paus från detta så dyker det alltid upp något
på flödet på Youtube. Som man såklart.. - Lyssnar/Tittar på.
Jag trodde inte det kunde bli så mycket värre men joda... Nästa blir Chrippas förhör.

Nä nu vill ja ha den där rättegången.

7 dagar kvar.. Tick tack, tick tack...
Men sen kommer ju den fantastiska och oerhört hypade dokumentären som C och L gapat om. Det tog ju udden lite av deras överraskning när Anjo avslöjade allt om det för några veckor sen dock. 😅
Och den verkar ju inte ens klar eftersom Anjo fortfarande har intervjuer kvar att göra.
Men jaja, man lär ju glo på den i alla fall oavsett vad man tycker om Anjo, chrippa och alla andra i den här soppan.
Citera
2025-11-10, 07:45
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Men sen kommer ju den fantastiska och oerhört hypade dokumentären som C och L gapat om. Det tog ju udden lite av deras överraskning när Anjo avslöjade allt om det för några veckor sen dock. 😅
Och den verkar ju inte ens klar eftersom Anjo fortfarande har intervjuer kvar att göra.
Men jaja, man lär ju glo på den i alla fall oavsett vad man tycker om Anjo, chrippa och alla andra i den här soppan.

Den där dokumentären kommer falla platt.

"Du ska inte sprida ett falskt rykte. Du ska inte stödja den ogudaktige genom att bli ett falskt vittne"
2 Mos 23:1

Tick tack..
Citera
2025-11-10, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jo, det gjordes hon av Jocke.
Dessutom så angår det inte Jocke vem Chrippa har i lägenheten tillsammans med sitt barn - och något beslut om förbud för Linnea att träffa barnet fanns inte.

Nej, han valde sitt liv framför att vara Jockes hund och det valet är mycket bättre för flickan än att de båda hade fått bli tofflor åt Jocke ...

Då kunde väl Chrippa ha tackat nej till sin brors erbjudande. Och skaffat en själv. Han som är så självständigt och duktig och rik borde väl klara det?
Citera
2025-11-10, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Då kunde väl Chrippa ha tackat nej till sin brors erbjudande. Och skaffat en själv. Han som är så självständigt och duktig och rik borde väl klara det?

Jo rik tjena , ändå kul att i förhören så säger både hans ex samt nuvarande att allt är fejk och dessutom så håller Polisen med om det. Ja jag vet som Polisen sa.... Måste ju bara vara Kräftan som ännu tror det är äkta saker han har och vissa följare då som tror på allt mytomanen säger.

Undra hur mycket det bråkats efter FUP kom ut , då frugan klankar ned på hans ekonomi och deras slaskiga boende....
Citera
2025-11-10, 07:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Eller så skulle Jocke ha avstått från att dels bedriva drev mot Linnea, se till att det skapades ett ton av lögner som mötte Chrippa efter häktet och inte varit så svartsjuk på att Linnea inte vill umgås med honom utan bara vara med Chrippa.
Inser man inte hur sinnessjukt det är att försöka tvinga ihop en person med någon denne inte vill ha .. då är man rätt off i skallen helt enkelt.

Dessutom accepterade ju Jocke inte ett nej. När Chrippa inte ställde upp på hans befängda villkor så nöjde han sig inte med att dra tillbaka sin del av kontraktet (vilket hade varit det naturliga) utan har sedan dess gjort allt för att försöka förstöra för Chrippa.
Citera
2025-11-10, 08:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Anjos avslöjande kom ju efter att Chrippa själv pratat om dokumentären .. så det där var minst sagt en larvig slutsats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in