2025-11-10, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Jodå det har tjatats mycket att det är en egen dokumentär från Christopher.

Du får inga mer svar nu då man inte ska mata trollen.

Ja det blev en stor grej av att Chrippa minsann skulle ha en dokumentär om honom på bästa sändningstid. 2025 skulle bli det bästa året.
Citera
2025-11-10, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jasså du, bevisligen. Intressant.
Om jag tror på dig? Näää!
Du tror mig.

Och du kommer få äta upp även denna lögn.
Citera
2025-11-10, 03:54
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Hahahahaha vadan denna desperation?
Lär dig hålla käften

Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Detta är inlägget hen skriver om, så vi har det på det klara.
Har jag skrivit att det inte kommer en fup?

Kan du leda det i bevis? Scenen är din.
Citera
2025-11-10, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag trodde innan jag hörde det här att Julia låg risigare till än Snea men efter att nu hört Sneas förhör så... Det ser och låter inte bra ut alls. Om hon hade varit SMART så hade hon bara svarat - Ingen kommentar. Hon behöver inte vittna mot sin man. Hon är inte skyldig att berätta någonting. Hon kunde bara hållit käften men nej... Hon är lika korkad som Tomas. Ska bli kul att höra Chrippas förhör. Det är nog lika illa det.

Vilka jävla FÅRSKALLAR !!!!!!WOLF!? NEJ DOM ÄR FUCKING FÅRSKALLAR

Ja hon, som ska vara så intelligent visade inte upp det i varje fall.
Hon är så korkad.

Chrippas förhör är jätteroligt! Han försöker lära förhörsledaren hur lagen fungerar 🤭
Han säger ena stunden att han inte jobbar för att inte nästa stund säga att han jobbar. Jag lovar, det är ett väldigt intressant förhör 😅
Citera
2025-11-10, 04:00
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ja hon, som ska vara så intelligent visade inte upp det i varje fall.
Hon är så korkad.

Chrippas förhör är jätteroligt! Han försöker lära förhörsledaren hur lagen fungerar 🤭
Han säger ena stunden att han inte jobbar för att inte nästa stund säga att han jobbar. Jag lovar, det är ett väldigt intressant förhör 😅

mm Catch Me If You Can.. Super gangsters.. Har dom inte sett på film hur man gör?
Och vad man INTE gör?
Näääh.. dom kvittrar som små pippifåglar. Dom kommer bli sååå jävla slaktade
Citera
2025-11-10, 04:01
Medlem
Citat:
- Väntar *sätter på kaffe* Hoppas den kommer ut ikväll. 214 000 prenumeranter nu så...
Ca 200 st var inne och glodde live på Chrippas Farsdag-video (Kaos video enl han själv) vi får se hur många tittare Anjo drar då.. lägg på en 0a där va. Vem är KINGEN!? 👑

Vadå fars dag? Han har valt bort flickan genom att inte klara av att släppa Linnéas hand eller om hon har kedjat fast den. Oklart.
Men han behövde endast se till att det bara var han och flickan under umgänge. Han kunde tex haft henne en dag och hittat på saker med henne. Den lilla stunden klarar han sig utan Linnéa.
Det är så sjukt att han väljer bort flickan.
Citera
2025-11-10, 04:03
Medlem
Citat:
mm Catch Me If You Can.. Super gangsters.. Har dom inte sett på film hur man gör?
Och vad man INTE gör?
Näääh.. dom kvittrar som små pippifåglar. Dom kommer bli sååå jävla slaktade

Ja det lär bli en jobbig rättegång för dom alla tre.
Julia tror jag har klart för sig och så vitt jag kan se är hon ärlig i förhören.
De andra tre mupparna kommer att få det svårt.
Citera
2025-11-10, 04:04
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Vadå fars dag? Han har valt bort flickan genom att inte klara av att släppa Linnéas hand eller om hon har kedjat fast den. Oklart.
Men han behövde endast se till att det bara var han och flickan under umgänge. Han kunde tex haft henne en dag och hittat på saker med henne. Den lilla stunden klarar han sig utan Linnéa.

Dom firade... Tomas.. Du vet han *Pappa betalar*
Ja precis.. Han kunde tagit en dag med sin dotter men näh...
Citera
2025-11-10, 04:32
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ja det lär bli en jobbig rättegång för dom alla tre.
Julia tror jag har klart för sig och så vitt jag kan se är hon ärlig i förhören.
De andra tre mupparna kommer att få det svårt.

Yes! Försent att ändra på något nu. Dom är körda.
Citera
2025-11-10, 04:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag har bett dig komma med länk och sida ungefär fem gånger och du har inte klarat av att ge mig det. Det räcker bra för att avfärda det som påhitt.

Liars will lie, som Stefan Hallgren hade sagt.

Kan du be Linnea Lindström sluta spamma Stefan Hallgren?
Citera
2025-11-10, 04:41
Medlem
Citat:
Chrippa väljer barnet.

I förlängningen är det bara positivt för Chrippa, Lillen och Linnea som familj att hon fortsätter att psykiskt misshandla Lillen och förbjuda umgänge utan grund och går emot Socialen. Det kommer bara ta henne till tingsrätten och övervakat umgänge och Lillen är liten, hon kommer snabbt glömma.

Nea är precis den psykiskt stabila, trygga, oegoistiska och kärleksfulla extramamman Lillen behöver.

Se Att rädda ett barn. Det finns många likheter mellan Julia och Jocke och Anna.

Tiktoktanter will Tiktoktanta som Stefan Hallgren skulle säga.
Senast redigerad av Pallal 2025-11-10 kl. 04:58.
Citera
2025-11-10, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Kan du be Linnea Lindström sluta spamma Stefan Hallgren?
Hur menar du att jag skulle kunna be henne göra det?

Det är som att jag skulle be dig be Joakim Lundells bästa vän i Motala sluta trakassera Chrippa och Linnea. Deras jakt har gått över till stalking för länge sen.

Jag känner Linnea lika lite som du och jag känner Jockes bästa vänner?
Senast redigerad av Pallal 2025-11-10 kl. 05:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in